Did Turbo Upgrade?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
alexgmr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 12, 2014 8:13 pm

Mesaj de alexgmr » Dum Mar 29, 2015 11:47 pm

salutare. detin un 1.5 DI-D an fabricatie 2005, cand am luat-o am avut impresia ca am facut o afacere destul de buna , dar cand am ajuns la un service mi-am cam pus mainile in cap dar nu am avut ce face si am continuat investitia. toata revizia mi s-a parut destul de ieftina pentru un diesel si o japoneza in acelasi timp, franele spate din patru placute, functionau doar doua, una pe fiecare roata, de acolo semne de lovituri pe bara fata ( 1500 ron o bara noua???? ) si ochelari lipiti, iar ca sa ajungem la subiect turbina a inceput sa fie umeda ( de ulei) si ma apropii de o reconditionare, iar din cate am inteles se apropie de 1000 ron. Daca exista un cunoscator pe aici ce parere ar avea despre montarea unei turbine putin mai mare. Stiu prea bine ca poate fi numita prostie, dar de ce nu "CZT-D"

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Lun Mar 30, 2015 1:33 pm

Daca urmaresti cresterea de putere nu inlocuirea turbinei cu una.....mai mare..... e varianta cistigatoare,ci resoftarea.

Avatar utilizator
alexgmr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 12, 2014 8:13 pm

Mesaj de alexgmr » Lun Mar 30, 2015 2:00 pm

Ma uitam ce crestere de putere este de exemplu la golf IV 1.9D... uneori se dubleaza, iar in cazul meu as castiga cu resoftare vreo 15 cai... Nu ma pricep deloc sincer ...Fiind si prima masina pe motorina la mine. Cum trage masina sunt aproape multumit.. dar cred ca o sa investesc pe ceva gume serioase de 205-215...si poate niste arcuri mai dure ca prea e barca

P.S. mersi pentru parerea acordata

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Mar 30, 2015 2:39 pm

Putina cautare pe net imi spune ca mai sunt niste baiteti care au facut Upgrade de la turbo-ul de DI-D - RHF3 la TD025M. Nu e asa simplu precum suna.

Arunca un ochi AICI

Vorba lui Cristi, mai bine mergi pe un chip, vei simti diferenta cu siguranta. Sunt cativa membrii pe forum care au facut asta si au fost multumiti.

O zi placuta

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Lun Mar 30, 2015 7:06 pm

Nu arcurile sunt problema, ci amortizoarele. Eu spatele l-am rezolvat cu kyb, dar fata a ramas cu sachsurile turcesti, chinezesti ce-or fi ca sunt niste rahaturi.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mar Mar 31, 2015 11:58 am

Teoretic ai putea sa inlocuiesti turbina cu una cu volum mai mare. O costa vreo 6-700 euro una noua. Daca ai noroc poate gasesti o turbina cu aceleasi dimensiuni pe admisie si evacuare si poate nu va fi nevoie de extra modificari. Si sa si incapa la locul ei.
Dar va trebui sa adaptezi si softul si aici cred ca e o buba.
In plus poate o sa fie nevoie si de schimbatul intercoolerului. Plus upgrade la frine
Oricum ai da-o incearca mai bine un soft inainte. Sa vezi daca ala nu e tot ce ai tu nevoie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori