Alarma Auto

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Mar 05, 2015 4:57 am

Salutare. Am avut si eu pe coltul meu mai demult o alarma auto K9 Mundial 3. O porcarie totala care mi s-a si stricat. Culmea e ca la cumpararea masinii am ales chestia asta, alarma auto, dar daca as fi stiut ca e un after market mizerabil abandonam ideea.
In fine.. vorba lunga saracie. Mi s-a stricat alarma in sensul in care mi se deschidea masina si se inchidea singura. Eu o auzeam din casa.. "pic pic".. Mai sa fie! Ma gandeam ca poate mai are careva alarma ca a mea si interfereaza! Pe naiba!
M-am dus suparat am scos din mufe unitatea aia centrala, am dat jos si brelocul (telecomanda de fapt) de la cheie si sanatate! Asa a ramas!
Acum mi-a venit in cap sa pun alta alarma. Eventual una cu pornire motor, ar fi super. Ideea este astea sunt cat de cat in standard?
Nu am chef sa desfac firaraia..mi-as dori mult sa pot monta doar unit-ul si sa mearga din prima. Am ledul tras frumos (aia de au vandut-o l-au montat dragut), probabil am si un senzor pe vreundeva.. pe unde nu stiu... Idee e ca mi-as dori o alarma sa nu mai fac multe modificari pe acolo.
Referitor la pornirea masinii stau si eu pe ganduri pentru ca ma gandesc astfel.. Masina are UCH ca de..e masina moderna nu dacie 1300.. Cum porneste minunea aia de masina din telecomanda daca eu n-am cheia in contact? Cheia e cu cip si comunica cu UCH-ul. Mai trebuie vreo traznaie facuta?
Nu de alta dar nu prea am chef de marile modificari si dureri de cap. Ma gandeam ca iarna cand sunt -100 de grade la noi in Romania ar fi frumos sa o pot pornii de la balcon si cand ma duc in ea sa fie calda, dar v-am zis..ma deruteaza chestia asta cu UCH-ul.
In fine.. eu va atasez si o fotografie la "mufele" de la fosta alarma K9 Mundial... Stiu ca nu-s toate la fel dar macar poate aveti vreun model similar sau aveti cunostina de asa ceva.. sa o instalez si eu mai usor.. Daca nu ma pun eu cu schema de la ailalta in fata frumos si mi-o fac..dar preferam doar sa o bag in mufe!
A da.. o alta intrebare.. cum e cu senzorul ala de permietru? Orice alarma suporta asa ceva? Sincer gasesc cam inutil senzorul de vibratii (standardul la alarme ieftine) si l-as inlocui cu unul de perimetru ca ala e mai cu sens.. Ce stiti despre asta?
Multumesc.
Fişiere ataşate
a.PNG
a.PNG (70.44 KiB) Vizualizat de 6752 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 05, 2015 10:20 am

Posibil sa scuteasca un pic de munca faptul ca ai deja alarma, dar o sa fie si ceva munca in plus la adapari, potriviri fire/mufe.

Ca sa mearga pornirea din telecomanda, trebuie sa lasi cipul din cheie in masina, si sa o parchezi mereu pe liber si cu frana de mana trasa. Toate astea eu le gasesc inacceptabile.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Joi Mar 05, 2015 9:24 pm

De acord cu cele spuse de Alex. Totusi eu nu vreau sa ma bag in dorintele fiecaruia, dar eu nu prea inteleg rostul alarmei.
Si masina mea are alarma si a mers vreo 2 saptamani. Ea se activeaza si se dezactiveaza fara probleme (conform becului ei)... singura problema este ca nu scoate nici un sunet. Totul s-a intamplat din senin... dintr-o data nu a scos nici un sunet. M-am gandit ca poate din greseala am apasat pe niste combinatii de butoane si am dezactivat sunetul. Sincer nici pana acum nu stiu ce s-a intamplat.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Vin Mar 06, 2015 7:30 am

LauCatalin fix asta ai facut!
Rolul alarmei nu e chiar asa neimportant, mai ales daca iti iei una cu senzor de perimetru! Se freaca toti de masina ta si se sprijina pe ea. Mai ales cum o am eu parcata de mai sunt si plozi destia, chiar am nevoie de una cu senzor de perimetru! Avertizorul ala pe vibratii e cam apa de ploaie in sensul in care daca nu-l montezi direct pe tabla masinii cat mai central (si va spun din experienta ca majoritatea care vi le monteaza, daca nu le montati singuri cum fac eu, o sa vi-l agate eventual cu niste banda izolatoare pe niste fire de la masina)! El trebuie sa preia vibratiile ori daca-l pui pe fire normal ca uneori nu simte. Oricum ca sa fi mai sigur ca simte iti iei un senzor de perimetru! Problema mea e alta... nu reusesc sa impac pretul cu trebuintele!
Ma uitam cel mai ieftin Viper e vreo 550 RON si senzorul de perimetru e 200 RON! Mi se pare enorm pentru ce este de fapt. Apoi ma uitam la un Maat (am avut acest brand pe prima mea Dacie Nova si a fost foarte buna.. a putrezit masina si a ramas alarma.. stateau asa in aer actuatoarele si firaraia de la alarma si in rest era oxide de fier in forma de Dacie Nova)... Maat are un pret bun, scapi cu un 300 RON dar unii pe un alt forum ziceau ca le merge telecomanda de la 5 metrii maxim, altul ca nu-i mai merge deloc..deci am abandonat ideea de acel model! O alta problema la Maat este ca nu gasesti senzori de perimetru desi suporta. Pacatul e ca la banii care mi-i permit eu sa-i dau pe o alarma, toate-s niste chinezarii si nu-mi pot crea un sistem integrat. Am mai gasit pe un site senzor de perimetru pentru alarme nu stiu de care.. Kentech? Oare zic bine...? Ma rog..ideea e ca aveau doar senzorul de perimetru, nu mai aveau si alarma! Foarte tare!
Eu as vrea sa dau un 200 ron maxim pe alarma si inca un 100 ron pe senzorul de perimetru. Da-o naibii de pornire din cheie ca sigur nu mai ma incadrez! Ei bine la ce vreau eu nu exista solutie. Foarte slabute site-urile cu vanzari de asa ceva.. foarte putine descrieri, pe ce nu ma intereseaza pe mine si informatii false. De exemplu, la un model de alarma pe un site... l-am gasit la 280 ron si scria acolo clar... senzor de perimetru 2 zione ca facand parte din kit-ul alarmei, si cand l-am gasit pe alte site-uri (mult mai scum, cu vreo 50-80 ron mai scump) pe celelalte site-uri clar scriau ca are senzor de soc nu de perimetru cu 2 zone.. deci cum o dai frate, nu sti ce cumperi ce gioarsa..
Am fost ieri prin tot orasul.. am nimerit la unii Viper care nu stiau cum sa-mi bage niste gunoaie de 130 ron pe gat cu 200 ron (dar ma rog..tre' sa plateasca si ei chiria acolo unde stau, e normal) ..I-am intrebat.. senzor de perimetru? Ala, nuuuuuu dom'le doar Viper-ul suporta.. Mda..clar mi-am zis.. daca ma iei cu texte destea pentru toti prostii doar sa-ti cumpar tie Viper-ul de 600 RON clar..pot avea incredere in tine si ma pot sfatui cu tine (mai multe alarme suporta senzor de proximitate... era golaneala).. Apoi am fost la Dedeman in disperare.. unde normal ca aveau doar una romaneasca PNI.. nu vreau sa jignesc acest popor dar eu nu cumpar made in ro.. Nu am incredere.. In afara de menghinele facute pe vremea lui ceausescu nu cumpar nimic made in ro ... In fine.. am mai luat niste magazine la rand.. subtire de tot baeti..subtire..adaosuri mari..si nimic concret..o sa mai rascolesc internetul.. Sper sa gasesc ceva cum imi trebuie.
Inca ceva pentru amatori.. mai..sa stiti ca depinde cati bani dati pe o alarma.. calitatea ei e legata de asta.. Cum o sa dau eu 3 surcele..da..nu o sa fie ok, o sa am alarme false, etc.. daca va luati un Viper cum trebuie..o sa aveti treaba buna.. au un sistem de prevenire al alarmelor false care chiar functioneaza.. Problema e ca nu pot eu aloca bugetul asta..am de schimbat un rulment pe roata o sa dau 380 ron pe el..am de facut niste tinichigerie vopsitorie..inca vreo 700-1000 ron..chiar nu o pot potrivii!

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mar 09, 2015 1:14 am

Mi-am reparat vechea mea alarma. Am desfacut si avea un condensator umflat. L-am schimbat frumos cu unul dintr-un televizor vechi si merge ca noua!
Ieri am montat totul la loc frumos cum a fost. Am mai facut o chestie am prins senzorul de vibratie central, pe caroseria masinii ca era montat de astia de la Iricad pe niste cabluri cu un colier de plastic pe la mine pe sub volan ceea ce mi s-a parut o mare dovada de amatorism. Senzorul de vibratii trebuie montat cat mai central si trebuie prins solid pe caroseria masinii nu pe niste cabluri. Ala simte vibratii si daca tu-l montezi pe cabluri acele cabluri vor diminua puternic din vibratii. Alarma asta a fost montata de ei la achziitia masinii si vreau sa spun ca este inacceptabil de prost montanta.
Banda izolatoare la greu, trase alea la misto pe acolo. Ieri m-am pus si am refacut tot si am facut lucrare de calitate. Am ascuns bine alarma pe acolo, senzorul l-am pus pe unde trebuie, ocazie cu care am observat ca are reglaje pentru doua zone. I-am reglat sensibilitatea (la maxim mai precis) si totul e bine si frumos.
Ma bucur ca am gasit si o baterie pentru telecomanda la pret acceptabil ca pe net se dadea una cu 12 RON si m-am gandit ca voi gasii greu dar nu, nu a fost cazul, am gasit la Dedeman cu 12 RON ambele bucati, nu doar una, alcaline, facute de Varta nu no name-uri. E o baterie de 12V.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 09, 2015 9:11 am

CR2016, gasesti si la bani marunti in auchan, dar cat dai atat tine. Si eu tot Varta am pus, alea no name erau gata descarcate, de cand le bagam in cheie clipea de nenumarate ori....

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Lun Mar 09, 2015 9:54 pm

QUOTE (Samyaza @ Mar 6 2015, 07:30 AM) LauCatalin fix asta ai facut!

Asa o fi. Dar efectiv nu stiu cum naiba am facut. Nu am nici manualul ei si nu am gasit nici un tutorial, ceva pe net.
PS: LauCalin

Avatar utilizator
dstuxo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 02, 2015 12:36 pm

Mesaj de dstuxo » Dum Apr 05, 2015 11:24 am

QUOTE (Alex44 @ Mar 5 2015, 11:20 AM) Posibil sa scuteasca un pic de munca faptul ca ai deja alarma, dar o sa fie si ceva munca in plus la adapari, potriviri fire/mufe.

Ca sa mearga pornirea din telecomanda, trebuie sa lasi cipul din cheie in masina, si sa o parchezi mereu pe liber si cu frana de mana trasa. Toate astea eu le gasesc inacceptabile.
Cred ca pentru a nu lasa cheia in masina se poate folosi un modul by-pass ca asta

Pe de alta parte eu nu sunt convins cat e de utila pornirea de la distanta, mai ales ca motoarele diesel-urile se incalzesc mai bine in sarcina (consus usor dupa pornire). Nu stiu nici cat de "sanatos" este pentru motor sa stea mult la ralanti..

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Dum Apr 05, 2015 1:57 pm

....mai ales ca orice producator mentioneaza in carte ca nu recomanda mersul la relanti inainte de deplasare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori