Cutie Viteze Schimbata Zgomot La Viraj Dreapta!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Mar 03, 2015 10:17 pm

Salutare, mi-am schimbat si eu cutia de viteza intr-un final. Dupa 2 zile de tinut masina prin service, am reusit.
Dupa ce-am plecat cu ea, surprize, surprize! Merge bine saraca, intra in toate treptele, nu am zgomot de la diferential, toate bune, toate bune mai putin cand iau foarte putin de volan in dreapta.
M-am gandit.. "mai poate freaca vreo roata de ceva"...m-am uitat..nimic.
Singura concluzie la care am ajuns e ca atunci cand iau putin de volan, roata din dreapta merge mai incet ca aia din stanga si probabil ala zgomot e din diferential. Satelitii ceva. Voi ce credeti baeti? Alte idei?
Nu mai stiu nici eu..m-a pus jos nu mai pot. Zgomotul nu e foarte evident, e ca si cum ai trece cu masina prin apa, un fasait usor. Daca ai urechea pe masina, il auzi, daca ai doar masina si nu sti ce se intampla pe acolo, nu prea il auzi.
M-am gandit la toate variantele dar nu stiu ce sa mai cred!
Voi ce ziceti o fi din diferential? Si-o da drumul? O fi nasol tare?
Ma mai gandeam la o chestie...cutia mea a fost luata de la dezmembrari si dupa cum arata se vede ca a stat. La arbori n-a putut intra nimic, ca-s departe, dar acolo la diferential e loc sa intre mai una mai alta. Sa fie ceva de genul asta? Si-o da drumul la rulare? Eu acum am un 75W90 in cutie dar nu e ce trebuie masinii mele. Stiu ca-mi trebuie GL4 ...eu cel mai probabil am GL5, ca de..asa-s mai toate astea ieftine. Eu am pus un ulei de transmisie mai ieftin in prima faza sa fiu sigur ca nu-mi curge vreun semering si sa scurg pe drum 200 ron cat ma costa de fapt Castrolul care-mi trebuie mie (ca asta iar e o chestie care nu-mi convine..singurul ulei care e pe specificatiile mele e Castrol si costa cat pe dracu', ma rog...)
Astept darile voastre cu parerea... de unde poate fi fasaitul ala daca nu de la diferential.. Nu mai pot...m-a facut mental masina asta. Nu putea sa fie bine din prima?
Eu acum am si cutia veche... probabil ca o voi demola inca odata, alti bani aruncati si o sa iau piesele din a mea si le pun in carcasa asteia. Macar a mea nu fasaia nu facea nimic. Am schimbat-o ca am rupt din ea.. am rupt din parte importanta. Nu mai aveam unde sa prind bieleta. Salutare!

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mie Mar 04, 2015 12:00 pm

Verificati rulmentul dreapta fata !

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Mar 04, 2015 3:56 pm

mda.. din cate am investigat si eu pe net si am mai intrebat cica ar fi rulmentul.
sa vedem... diferentialul cica se exclude..
Am verificat eu rulmetul dar n-are joc si nici nu gajaie la mana...doar in sarcina..
O sa iau un rulment dreapta si o sa-l pun sa speram ca nu dau banii degeaba pe el.. ca nu-i ce mai ieftina chestie la masina asta

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mar 04, 2015 4:26 pm

Mai mergi un pic asa pana devine mai evident de unde e zgomotul.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Joi Mar 05, 2015 1:27 am

Rulmentii din fata nu fac joc niciodata la uzura. Niciodata. La nicio masina. Doar in sarcina fac galagie.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Mar 07, 2015 5:13 am

Problema e ca costa cat pe dracu la masina asta. Toata lumea schimba rulmentii cu 40-70 RON bucata, eu trebuie sa dau pe un FAG 412 RON si l-am gasit bine! Adica pe un site cat de cat ieftin!
E un ansamblu mai mare, nu e doar rulmentul, dar tot mi se pare exagerat!
Oricum Scotishman sincer nu stiu de unde vii tu cu teoria asta pentru ca eu am vazut roti jucand din rulment, si sa sti ca n-am avut doar o masina, am avut cateva bune... Iti garantez ca in timp fac joc balangane de nu se poate. Ba mai mult, la uzura exagerata o sa te trezesti ca ti se si sparge!

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Sâm Mar 07, 2015 12:44 pm

Cati km are Coltul tau? Intreb pentru ca din cate vad ti-a facut probleme destul de serioase si scumpe.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mar 09, 2015 1:08 am

Catalin Coltul meu are 136.000 si pot sa-ti spun ca nu, nu a facut probleme serioase deloc. E o masina foarte fiabila. Eu n-am schimbat cutia de viteze ca s-a stricat, am schimbat-o ca mai demult am luat o piatra pe o strada in lucru si mi-a rupt locul de fixare al bieletei. Orice improvizatie am incercat n-a tinut, am pus tot felul de table prinse pe acolo, le-a rupt in maxim o luna. Sunt forte foarte mari. Imi balanganea motorul (ca are doar 3 puncte de fixare din care al treilea, bieleta, nu mai avea punct de prindere).
Ca sa intelegi tu asa din 2006, i-am facut doar reviziile (normale ca si cheltuieli la orice masina), am schimbat un amortizor spate (acum urmeaza si al doilea ca a picat, dar iar pot sa-ti spun ca e ceva firesc, se strica in timp nu e un defect), am schimbat termostatul ca deschidea prea devreme si-mi crescuse consumul...si cam atat!
Apreciezi ca asta e masina cu probleme? A da si s-au mai ars bujiile incadescente 2 bucati...trebuie sa le schimb si rulmentul pe dreapta fata, zgomotul cred ca e de acolo nu din diferential, nu are cum din diferential ca am intrebat mai multa lume. Am mai schimbat si o baterie in iarna..ca din 2006 saraca destul a mers originala.
Asta nu e masina cu probleme dupa cum vezi e masina fiabila.. Daca vrei masina cu probleme ia-ti un Renault ceva.. are un prieten un Clio fix din 2006 ca a mea.. si a schimbat aproape tot pe ea.. de la sonde lambda, la caloriferul din interior care a inceput sa curga, la o toba de esapament, la axa cu came si tot asa...
Probleme pot fi multe..ce-am schimbat eu nu e chiar asa grav..

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Mie Mar 11, 2015 12:02 am

Eu tocmai de-asta nu am ales Clio.
Ce ai schimbat tu sunt pur si simplu consumabile si chiar si asa sunt destul de putine la un asemenea rulaj. Masina mea are acum putin peste 25000 de km. Daca isi face treaba cum trebuie pana pe la 80-100000 de km cat am de gand sa o pastrez, mai mult ca sigur urmatoarea masina va fi tot un Mitsubishi (sau Volvo ca deh, stii cum se spune ca prima dragoste nu se uita niciodata ).
Apropo, daca imi permiti un mic off topic, am un coleg cu un Colt de 1.1 si aproape 100000 de km care merge brici si nu il trateaza cu mila... vede des 4000-4500 rpm, chiar si mai mult si cu motorul rece si saptamana trecuta a avut prima "problema": cica nu mai incarca alternatorul prea bine si bateria era ca si moarta. Omul deja isi facea griji seriose ca frate, ma rupe acum de bani ca e si japoneza. Era cam praf facut.
Trebuia sa schimbe cureaua de accesorii (nu o schimbase niciodata) si s-a gandit ca se uite si la bornele de la baterie, Si ghici ce: borne curatate + plus o curea buna si intinsa cum trebuie => curent brici. . Deci uite ca uneori nu e un mit chestia asta cu masinile japoneze, ca sunt fiabile si uneori refuza sa se strice.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori