Colt 1.5 Did Consum De 10%

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Ian 15, 2015 5:46 pm

da merci.. a ajuns.. ma chinui sa fac sa mearga..am instalat view-ur..si manual.. imi da eroare cand selectez un anume criteriu gen.. sa spunem... demontare/montare turbina.. eroare. pfff..
Ma lasa sa selectez masina, varianta... dar nu ma lasa in ultima faza. Rulez pe IE 6 asa cum cere. Nici n-a vrut pe altceva!

Confirm ca a fost de la termostat.. imi consuma iar 6.5% urban iarna..azi am avut -2 grade ..Super! (fara carton in bot fara nimic)..


Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Ian 16, 2015 9:24 am

QUOTE (Samyaza @ Jan 15 2015, 05:46 PM) Confirm ca a fost de la termostat.. imi consuma iar 6.5% urban iarna..azi am avut -2 grade ..Super! (fara carton in bot fara nimic)..

Ti-am zis...

Cand o sa schimbi si bujiile o sa mai scada un pic, am impresia ca sunt folosite o perioada si dupa pornire, cat timp motorul e rece.

Incet incet o aduci in forma maxima, nu e o masina care sa te lase, ai sa vezi ca o sa te rasplateasca pt efort si munca.

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Mar Apr 14, 2015 6:13 pm

Salutare! Probleme cu consumul am si eu la coltul meu (cz3 1.5 did din 2005). Imi consuma cam 7-8 % mixt. Termostatul e ok, filtre schimbate recent, nu scoate pic de fum (exclud turbo, egr, sonda lambda). La drum o tin intre 2200-2800 rpm ca sub 2200 nu-i place. Acuma am vazut ca un furtunas retur de la un injector e posibil fisurat, da asta nu ar trebuie sa creasca simtitor consumul, nu? Ceva pareri ce sa mai verific sau sa fac? Multumesc!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Apr 14, 2015 7:20 pm

De cand o ai? De ce nu-i place sub 2200?

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Mar Apr 14, 2015 9:42 pm

Masina o am din noiembrie 2014. Nu-i place in senusl ca la un drum mai intins nu pot sa o mentin la 2000 rpm, scade treptat. Daca o tin la 2400 nu are nici o treaba. Daca nu-i peste 2200 nu pot sa-i mentin viteza

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Mie Apr 15, 2015 2:59 pm

QUOTE (naruto @ Apr 14 2015, 07:42 PM) Masina o am din noiembrie 2014. Nu-i place in senusl ca la un drum mai intins nu pot sa o mentin la 2000 rpm, scade treptat. Daca o tin la 2400 nu are nici o treaba. Daca nu-i peste 2200 nu pot sa-i mentin viteza. Motorul trage bine, mai ales de la 2000 rpm in sus

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Joi Apr 16, 2015 9:56 pm

Nimeni nici o parere?...

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Apr 18, 2015 1:28 am

Ce ai tu acolo cred ca e supapa de la turbina. Baga masina pe un KTS.
Oricum vezi ca nu o gasesti la Mitsubishi in ESI o gasesti la FourFour 1.5 Diesel.
Toate Mitsubishi in ESI Tronic sunt doar benzine, dieselul nu exista dar e motorul dupa Smart FourFour.

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Sâm Apr 18, 2015 10:24 pm

O sa verific si turbina, da eu stiu (poate nu stiu eu bine) ca putere la turatii mai mici ai cu turbina cu geometrie variabila nu si cu turbina simpla, nu?

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Mie Apr 29, 2015 10:30 am

Am verificat turbina. Functioneaza in limite normale, deci nu ii de la ea problema. O sa curat egr-ul si clapeta de acceleratie desi nu cred ca de acolo ii baiul...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori