Colt 1.5 Did Consum De 10%

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Dec 17, 2014 6:26 pm

Gata baieti..am dezlegat calu' de la gard.. Am luat un tovaras cu mine care are KTS si ESI si i-am bagat mufa si la drum..
Am dat ture sa incing apa in instalatie.. N-am putut sa o dau peste 65 de grade..deci merge prea rece. Concluzia termostatul.
Eu nu stiu fix cat trebuie sa fie la motorul asta temperatura lichidului de racire.. dar din cultura mea generala mai orice motor merge intre 80-90 grade corect?
A mea..cu cat bagam viteza cu atat scadea temperatura la apa! S-a blocat termostatul pe deschis. Acum sa vad cat ma costa parleala.
Maine ma pun sa-i acopar clasic ca la Dacie juma' de radiator.. sa mearga mai calda..ca de..e iarna merge... si sa vad cum fac sa-l dau jos.
Multumesc Alex de ajutor..ca de obicei.. te pricepi la toate.. link-urile tale imi vor fi sigur de ajutor.
Cu huruitul ala ce sa spun.. nu deccelereaza brusc.. pare ca merge bine.. azi am mai prins curaj si m-am dat la ea..si fuge de rupe..ca stiti ca astea diesel.au fost reusite.. te infig asa putin in scaun
Am mai luat 2 baieti cu mine..si am concluzionat ca ar fi rulmentul dreapta fata.. Nu are joc si nu huruie la mana pentru ca una.. s-ar putea uzura sa nu fie chiar atat de mare (nu huruie chiar de mult...am si avut-o pe dreapta mult).. iar la mana nu huruie..pentru ca nu are nici greutate pe ia si nici nu e in sarcina..
Neavand joc.. mai trag pe ea asa..putin pana in primavara..ca ce preturi am vazut la rulmenti m-am crucit.. am intrat pe un site desta.. nu-i dau numele ca nu stiu care e treaba cu reclama pe aci..dar am un card la un site cu piese auto.. 1400 RON.. (bine acum nu stiu e cu fuzeta cu tot).. ideea e ca sub 600 RON n-am gasit rulment..si ala nu era pe stoc. Stiti ceva e cu fuzeta cu tot? Ar fi astia asa de cretini? Trebuie sa se depreseze nu? Ma gandeam sa-i aflu codul si poate-l gasesc la un magazin de rulmenti mai la un pret normal ca golanii astia exploateaza orice nevoie umana.. Auzi tu 1400 RON si 600 RON Rulment fata.. dar din ce e tata titaniu? Nu pica nicodata? iata ca pica!
Ma seaca ca nu scrie in Autodata la cat tre' sa fie lichidul de racire din instalatie..dar eu zic ca e prea rece.. la 65 de grade nu? pana in 70! Nu e de minune ca consuma asa!
Maine ma interesez sa vad cat e termostatul.. Tovarasul asta al meu cu KTS-ul are un Clio si mi-a zis ca la el e vreo 35 RON.. ar fi bine sa scap si eu pana intr-un 100 RON asa ca m-am rupt de sarbatorile astea .. ia gagicii nu stiu ce.. mai fa una alta.. tiganie curata!

Va tin la curent cu ce se mai intampla.. pana una alta cartonul baieti! Aia e salvarea din buzunarul meu!

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Dec 18, 2014 5:03 am

Am incercat sa dau edit dar nu merge...
Acest mesaj este pentru Piticu.
Apreciez mult. Sa sti ca vreau sa-mi schimb cutia cu totul dar dupa cum vezi acea cutie este pentru alta varianta de motorizare, alt cod motor, alti cai putere (68 fata de 96) si pot fi diferente de la raporatele de transmisie la ambreiaj etc... Este riscant sa cumpar orbeste. In principiu rascolesc tot intenetul pentru ca mie mi s-a rupt lovid o piatra pe dedesubt, fix locul unde se prinde bileleta.
De acolo au pornit de fapt toate problemele. A trebuit sa fac improvizatii. L-uri din metale din ce in ce mai groase pe care le-am prins in prezoanele cutiei sa pot prinde bieleta sa nu mai balangane motorul. Fortele alea fiind mari (ca de e tractor si e cuplu mare cand pleci cu ea de pe loc) fortau in prezonae, pierdeam uleiul din cutie.. vai de viata mea.
Am rugat un prieten din Germania (ca au si ei site-urile lor cum ar fi partsgateway din uk) sa-mi gaseasca cutie.. n-a reusit baiatul. Am incercat eu pe partsgateway ..n-am reusit. Cam rara cutia asta de viteze. Unde o vad o execut. De ce zic ca o execut? Pentru ca cat poate sa fie SH? sa zicem un 1000-1500 RON pe cand juma' de carcasa (cat mi-ar trebui mie, partea cu filetul pentru a prinde bieleta) costa noua 550 Euro fara TVA (hotie la drumul mare) si mai tre' sa fac si cutia bucati sa mut arborii. Deci nu prea e o afacere pentru mine! Prefer sa iau una cu totul si sa o trantesc pe masina! Daca cineva imi poate garanta ca nu exista diferente intre cutii.. o cumpar, dar ma tem ca exista.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 18, 2014 9:20 am

Cutia e aceeasi, si motorul e acelasi cu ala de 95, difera doar softul, e redusa puterea la 68. Deci poti lua linistit cutie de smart forfour 1.5 68 sau 95, nu conteaza.

Temperatura lichidului de racire difera un pic in functie de climat, la noi in jur de 87, oricum iti zice pe termostat, e sigur peste 100 ron o sa caut cel mai ieftin dar nu e ca la clio in nici un caz, alta constructie.

Vezi sa nu fie rulment pe spate, sunt foarte pacatosi si vajaitul ala are ecou, se transmite, e inselator. Cum ai zis bine, mai mergi cu ea, o sa devina curand evident care e el. Eu am luat-o cu vajait la 74.000 si mi-a crapat dupa ce am trecut de 200.000 rulmentul, pe o masina alergata si cu jante si anvelope late...daca mergea mama cu ea nu pica niciodata.

Rulment: http://www.forsmart.ro/piese-smart-forf ... rt-forfour

Termostat: Tre sa suni sa aflii preturi Deschidere la 85 zic ei, pe ceas forfour sta la 87 si cand dai drumul la caldura la maxim urca spre 89. La fel si pe 1.3 si pe 1.5CDI, la mine termostat
original la el termostat nou schimbat.

Pt cutie nu ai luat legatura cu cypi?

Daca nu, e un forfour cu 2300 de vanzare

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Dec 18, 2014 12:21 pm

Stai stai sa-i dau papucii gagica-mii sa mai economisesc niste bani si dau comanda.. Ma amenda de sarbatori urat de tot si tre' sa aleg intre masina si ea.. si cum ca ea mai sunt iar de alta masina sanatate sperante.. aleg masina..
Peste 100 RON ah? Mama ce norocosi astia cu Clio si Logan dau 30 RON pe un termostat.
Te-a tinut ceva vajaint rulmentul ala Alex Stiu teoria cu ecoul.. ai perfecta dreptate pot sa mi-o iau urat de tot.. Stai putin sa ma uit in ASA poate dau de codurile de rulmenti.. Eu ma plang de pretul lor nu de alta.. Oricum la link-ul tau.. super preturi.. Mi-a mai venit inima la loc.

ForFour-ul ala e 2300 de vanzare ce? Cu totul? Euro? N-am atatia bani si nici n-as da.. si nici 2300 RON sa fie cutie n-as da.. hai un 1500.. la maxim! Nu e corect. Pai cutie de Pajero si-a luat un tovaras de-al meu cu 1200 RON..

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Dec 18, 2014 1:18 pm

Gata baieti..doar ce s-a comandat termostat original Mercedes Benz ..ASSY.. cu tot ce trebuie.. in 2 saptamani imi vine.. mai era un jaf blue print parca..dar .. 150 RON pentru 50 RON diferenta.. Si era doar palaria aia cu arc.. nu cu tot cu carcasa.. nu merita..
2 saptamani le fac cu cartonul.. ei si asa nu prea trag tare pe ea..

Alex, ce antigel se baga in astea ale noastre? Nu gasesc cartea nu stiu pe unde e.. Dar oricum parca in ea spune asa: antigel de calitate pe baza de glicol nu?
Nu specifica un cod anume..

Nu de alta dar sa nu cumpar zeama gresita!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 18, 2014 2:52 pm

G12+ sau ++ sau orice pe baza de etilen-glicol, fara silicati, pt motoare si radiatoare de aluminiu.

2300euro toata masina, 1.5CDI, normal ca nu merita s-o iei doar pt cutie,era in gluma.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Joi Dec 18, 2014 5:52 pm

Referitor la acel rulment eu saptamana trecuta am fost patit la Beetle. Facea urat cand acceleram si groaznic in viraje. Puteam sa jur ca e un rulment dus, mai ales ca il mai auzeam din cand in cand de vreo 3-4 luni. Surpriza insa, a trebuit sa completez ulei in servodirectie. Incearca si tu si vezi cum stai cu nivelul uleiului acolo. Pe mine toata treaba m-a costat 100 de lei. Eu ma pregatisem cu 300.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Dec 18, 2014 6:33 pm

Lau Catalin.. astea au servo-directie electrica
Am vorbit si cu Cipy si mi-a zis ca prin Ianuarie incolo discutam de o cutie.. Nici eu n-am chef acum de sarbatori sa imi stric programul..sa stau dupa masina.
250 Euro manuala.
Am gasit antigel..vad ca e roz.. (desi ala al meu din instalatie e albastru, dar ma rog nu cred ca conteaza culoarea) G12.. 10 RON litru.. Sa dau de cartea aia sa vad cat ia instalatia.
Mai devreme de doua saptamani nu am ce face.. chiar nu am.. ca nu am termostatul. Ma bucur totusi ca l-am gasit original Mercedes cu ansamblu cu tot si sincer? 200 RON merge.. daca din 2006 a tinut pana acum.. a meritat.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Vin Dec 19, 2014 11:53 am

Scuze pentru servodirectie. Ai dreptate. M-a luat valul.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Dum Dec 21, 2014 1:29 am

No problemo.. Multa lume uita de asta.. Eu am avut si la Fiat Punto..si la Fiat Bravo..si la Mitsubishi Colt.. E geniala asta electrica..nu-ti mai papa din puterea motorului.
Sincer? Cred ca asta e viitorul.

Ce parere aveti de acest antigel? Antigel concentrat A.z. Meister Ksf 12-72, Roz, G12+, 4L ? Merita? E destul de acceptabil ca pret 54 Ron bidonul + 15 Ron Transport.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori