Colt 1.3 At Consum Usor Ridicat
Socurile sunt ori de la injectie ori ai clapeta de acceleratie impacsita. Ia un spray dela de curata, scoate furtunul si da-i in nas.
Sa-ti creasca consumul nu e normal cu uzura masinii, bine asta daca nu cumva deja ai de facut segmentare desi ma cam indoiesc. Nu stiu cati km ai dar nici la segmentare nu cred ca ai ajuns. Apreciezi ca ti-a scazut puterea masinii? Fuge mai greu?
Filtrul de aer ca sa-ti afecteze consumul trebuie sa fie murdar tare, nu asa.. putin murdar..
Deasemenea consumul mai mare e normal in perioada rece, orice masina face asa, chiar si cu mai mult de un litru. Ca ultima chestie, ia pe cineva cu un KTS baga-i mufa si mergi cu ea..si vezi la cat iti deschide termostatul. Termostatul care nu mai merge in parametrii e alta sursa de consum ridicat.
Sa-ti creasca consumul nu e normal cu uzura masinii, bine asta daca nu cumva deja ai de facut segmentare desi ma cam indoiesc. Nu stiu cati km ai dar nici la segmentare nu cred ca ai ajuns. Apreciezi ca ti-a scazut puterea masinii? Fuge mai greu?
Filtrul de aer ca sa-ti afecteze consumul trebuie sa fie murdar tare, nu asa.. putin murdar..
Deasemenea consumul mai mare e normal in perioada rece, orice masina face asa, chiar si cu mai mult de un litru. Ca ultima chestie, ia pe cineva cu un KTS baga-i mufa si mergi cu ea..si vezi la cat iti deschide termostatul. Termostatul care nu mai merge in parametrii e alta sursa de consum ridicat.
Trebuie sa invat odata ce dracu e clapeta aia de acceleratie si de ce e atit de pacatoasa.
Nu e vorba de consum de vreme rece. Stim ce consum are masina in general.
Segmentare clar nu. 140k km facuti pina acum. Nu banui nici termostatul, dar nu bag mina in foc pentru ca nu am ceas de temperatura.
Mersi!
Nu e vorba de consum de vreme rece. Stim ce consum are masina in general.
Segmentare clar nu. 140k km facuti pina acum. Nu banui nici termostatul, dar nu bag mina in foc pentru ca nu am ceas de temperatura.
Mersi!
Uite aici Clapeta
In 2, se curata in 5 min, demontezi priza de aer si furtunul de aer dinspre filtru, asistenul pune contactul (nu porneste motorul) si tine acceleratia calcalta la fund, tu dai cu spray in corpul clapetei si stergi cu o carpa care nu lasa scame, apoi scoti si senzorul map si il cureti cu spray-ul, pui totul la loc si aia e.
In 2, se curata in 5 min, demontezi priza de aer si furtunul de aer dinspre filtru, asistenul pune contactul (nu porneste motorul) si tine acceleratia calcalta la fund, tu dai cu spray in corpul clapetei si stergi cu o carpa care nu lasa scame, apoi scoti si senzorul map si il cureti cu spray-ul, pui totul la loc si aia e.
Un prieten a patit asa ceva acum 2 saptamani la o Alfa Romeo Mito. Problema ar fi fost la o fisa de bujii care nu mai dadea curent cum trebuia si pe cilindrul 2 cica nu se facea arderea ca lumea. Ideea este ca dupa ce a fost schimbata fisa, lucrurile au revenit la normal. Nu stiu, nu vreau sa ma bag ca musca in lapte pentru ca nu prea ma pricep la mecanica. Dar zic si eu ca poate ar fi o varianta sa verifici si fisele.
In primul rind multumesc Alex44 pentru ajutorul cu clapeta!
Dupa curatare masina merge mai frumos. Chiar surprinzator mai frumos. Zgomot mai curat la motor. Socurile puternice au disparut la turatii joase. De fapt inca mai am pe decelarare ceva, dar in acceleratie nu mai apar. Si masina e ceva ma fisneata acum.
Consumul azi dimineata a fost de 6.4%, dar in general ajung cu consumul asta dimineata. Mai testez diseara in drum spre casa cind teoretic ar trebui sa ajung acasa cu un 5.4%.
Urmatorul pas ce va trebui sa facut ar fi bujiile. Ce recomandati asa din scurt? Ceva iridium ? Sint pe linga la subiectul asta si nu as vrea sa fac teste aiurea pe masina.
Model si pret plus ceva orbe de experiente personale.
Multumesc!
Dupa curatare masina merge mai frumos. Chiar surprinzator mai frumos. Zgomot mai curat la motor. Socurile puternice au disparut la turatii joase. De fapt inca mai am pe decelarare ceva, dar in acceleratie nu mai apar. Si masina e ceva ma fisneata acum.
Consumul azi dimineata a fost de 6.4%, dar in general ajung cu consumul asta dimineata. Mai testez diseara in drum spre casa cind teoretic ar trebui sa ajung acasa cu un 5.4%.
Urmatorul pas ce va trebui sa facut ar fi bujiile. Ce recomandati asa din scurt? Ceva iridium ? Sint pe linga la subiectul asta si nu as vrea sa fac teste aiurea pe masina.
Model si pret plus ceva orbe de experiente personale.
Multumesc!
Siiii, ieri nevasta a ajuns acasa cu 5.2%. Ceea ce e super bine si asta e plafonul la care ma asteptam sa revin. Eu am talpa mai grea si ajung acasa cu 6% de obicei.
Deci o revizie si curatare de clapeta si senzor MAP pot salva ceva banuti de benzina
Multumesc inca o data pentru ajutor Alex si colegii pentru sugestii si suport. O sa cumpar spary-ul ala sa-l am si eu prin casa.
Acum trebuie sa mai schimb bujiile. Alex, cele indicate de tine sint pentru motoare de 1.5 in sus. Merg si pe 1.3 bine?
Deci o revizie si curatare de clapeta si senzor MAP pot salva ceva banuti de benzina
Multumesc inca o data pentru ajutor Alex si colegii pentru sugestii si suport. O sa cumpar spary-ul ala sa-l am si eu prin casa.
Acum trebuie sa mai schimb bujiile. Alex, cele indicate de tine sint pentru motoare de 1.5 in sus. Merg si pe 1.3 bine?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 70 vizitatori