Colt 1.3 At Consum Usor Ridicat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mar 09, 2015 1:02 am

Socurile sunt ori de la injectie ori ai clapeta de acceleratie impacsita. Ia un spray dela de curata, scoate furtunul si da-i in nas.
Sa-ti creasca consumul nu e normal cu uzura masinii, bine asta daca nu cumva deja ai de facut segmentare desi ma cam indoiesc. Nu stiu cati km ai dar nici la segmentare nu cred ca ai ajuns. Apreciezi ca ti-a scazut puterea masinii? Fuge mai greu?
Filtrul de aer ca sa-ti afecteze consumul trebuie sa fie murdar tare, nu asa.. putin murdar..
Deasemenea consumul mai mare e normal in perioada rece, orice masina face asa, chiar si cu mai mult de un litru. Ca ultima chestie, ia pe cineva cu un KTS baga-i mufa si mergi cu ea..si vezi la cat iti deschide termostatul. Termostatul care nu mai merge in parametrii e alta sursa de consum ridicat.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Lun Mar 09, 2015 10:54 am

Trebuie sa invat odata ce dracu e clapeta aia de acceleratie si de ce e atit de pacatoasa.

Nu e vorba de consum de vreme rece. Stim ce consum are masina in general.
Segmentare clar nu. 140k km facuti pina acum. Nu banui nici termostatul, dar nu bag mina in foc pentru ca nu am ceas de temperatura.
Mersi!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 09, 2015 11:01 am

Uite aici Clapeta

In 2, se curata in 5 min, demontezi priza de aer si furtunul de aer dinspre filtru, asistenul pune contactul (nu porneste motorul) si tine acceleratia calcalta la fund, tu dai cu spray in corpul clapetei si stergi cu o carpa care nu lasa scame, apoi scoti si senzorul map si il cureti cu spray-ul, pui totul la loc si aia e.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Lun Mar 09, 2015 12:15 pm

Mersi, o sa incerc sa ma joc pe acolo in weekend.
Ca idee, ce se poate intimpla cel mai rau? N-as vrea sa fac masina indisponibila, mai ales ca momentan e singura in familie.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 09, 2015 4:12 pm

Nimic. Nu e panica.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Lun Mar 09, 2015 10:01 pm

Un prieten a patit asa ceva acum 2 saptamani la o Alfa Romeo Mito. Problema ar fi fost la o fisa de bujii care nu mai dadea curent cum trebuia si pe cilindrul 2 cica nu se facea arderea ca lumea. Ideea este ca dupa ce a fost schimbata fisa, lucrurile au revenit la normal. Nu stiu, nu vreau sa ma bag ca musca in lapte pentru ca nu prea ma pricep la mecanica. Dar zic si eu ca poate ar fi o varianta sa verifici si fisele.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mar Mar 10, 2015 10:59 am

Posibil sa fie si de la bujii, dar cred ca s-ar fi simtit trepitatii pe o plaja mai mare de turatii. Incercam intii cu clapeta si apoi trecem la bujii.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Lun Mar 16, 2015 10:24 am

In primul rind multumesc Alex44 pentru ajutorul cu clapeta!
Dupa curatare masina merge mai frumos. Chiar surprinzator mai frumos. Zgomot mai curat la motor. Socurile puternice au disparut la turatii joase. De fapt inca mai am pe decelarare ceva, dar in acceleratie nu mai apar. Si masina e ceva ma fisneata acum.
Consumul azi dimineata a fost de 6.4%, dar in general ajung cu consumul asta dimineata. Mai testez diseara in drum spre casa cind teoretic ar trebui sa ajung acasa cu un 5.4%.

Urmatorul pas ce va trebui sa facut ar fi bujiile. Ce recomandati asa din scurt? Ceva iridium ? Sint pe linga la subiectul asta si nu as vrea sa fac teste aiurea pe masina.
Model si pret plus ceva orbe de experiente personale.

Multumesc!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 16, 2015 10:34 am

Eu am pus denso iridium IKH20. Daca ai posibilitatea, incearca si o incarcare pe redresor a acumulatorului.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mie Mar 18, 2015 10:10 am

Siiii, ieri nevasta a ajuns acasa cu 5.2%. Ceea ce e super bine si asta e plafonul la care ma asteptam sa revin. Eu am talpa mai grea si ajung acasa cu 6% de obicei.
Deci o revizie si curatare de clapeta si senzor MAP pot salva ceva banuti de benzina
Multumesc inca o data pentru ajutor Alex si colegii pentru sugestii si suport. O sa cumpar spary-ul ala sa-l am si eu prin casa.

Acum trebuie sa mai schimb bujiile. Alex, cele indicate de tine sint pentru motoare de 1.5 in sus. Merg si pe 1.3 bine?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori