Posibila Achizie Colt. Orice Parere E Binevenita
Intru si eu in vorba...
Banuiesc ca este vorba despre Display Computer + Radio CD (computerul central)
Acum despre masini...
Din ce am vazut, amandoua nu mai au CD-player original, ci unul pus de proprietari. Nu stiu cum influenteaza asta afisajul central.
Eu am un Colt 1.1, din 2007, cumparat din reprezentanta, masina de familie.
Am 120.000 km la bord si ca observatii:
- placute frana + saboti spate schimbati la 85.000,
- becuri faza scurta schimb la 1-1,5 ani (am becuri cu +50%),
- Curea accesori la 30 000Km sau 2 ani,
- benzina si ulei de calitate,
- bateria originala,
- Singurul defect de masina: Spirala de la airbag - 850 lei.
In rest probleme de utilizator (un cerb pe capota, o janta sparta...)
Probleme pentru masina asta:
- Piesele : nu sunt scumpe comparativ cu cele nemtesti, dureaza doar mai mult aducerea lor;
- Talonul Rotilor : 205/45R16, 195/50R15, si cele omenesti pe R14. Problema apare daca vrei jante separate pentru iarna/vara: sunt diferite de cele uzuale, rezulta pret mai mare.
- Unghiul mort de la montantul A. In sensurile giratorii vei misca un pic capul sa vezi ce vine din stanga...
Referitor la 1,1 vs 1,3 vs 1,5:
1,1 renteaza daca ai familie mica, si vei folosi masina peste 85% in oras, iar in C.O. vei merge preponderent in ROU.
1,3 compromisul ideal, taxe mici, masina se misca bine,
1,5 daca vrei sa faci misto de cei cu masini de fite la liniute.
Eu cu 1.1 am fost in Turcia, Cehia, Slovacia, Polonia. Pe autostrada sau la drum intins parca era nevoie de un plus la putere. dar s-a descurcat onorabil, iar un consum din proprie experienta:
- 4,5-4,7% drum intins, singur in masina, bagaje usoare si mers la consum si respectand viteza legala
- 5,5-6,1% C.O. cu cutie portbagaj, AC cuplat in permanenta, mers fara sa ma uit la consum, doar la limita de viteza, masina incarcata, 3 persoane + bagaje;
- 7% oras (Brasov),
-5,2% daca adun toate bonurile de benzina (chiar le am pe toate...).
Per total, daca gasesti 1.1 si mergi marea majoritate a timpului in oras este OK. 1.3 ar fi una dintre cele mai bune optiuni, ca masina de familie. 1.5 prea vioaie, si ar putea tenta la unele liniute...
Dar sunt banii tai si tu decizi.
Banuiesc ca este vorba despre Display Computer + Radio CD (computerul central)
Acum despre masini...
Din ce am vazut, amandoua nu mai au CD-player original, ci unul pus de proprietari. Nu stiu cum influenteaza asta afisajul central.
Eu am un Colt 1.1, din 2007, cumparat din reprezentanta, masina de familie.
Am 120.000 km la bord si ca observatii:
- placute frana + saboti spate schimbati la 85.000,
- becuri faza scurta schimb la 1-1,5 ani (am becuri cu +50%),
- Curea accesori la 30 000Km sau 2 ani,
- benzina si ulei de calitate,
- bateria originala,
- Singurul defect de masina: Spirala de la airbag - 850 lei.
In rest probleme de utilizator (un cerb pe capota, o janta sparta...)
Probleme pentru masina asta:
- Piesele : nu sunt scumpe comparativ cu cele nemtesti, dureaza doar mai mult aducerea lor;
- Talonul Rotilor : 205/45R16, 195/50R15, si cele omenesti pe R14. Problema apare daca vrei jante separate pentru iarna/vara: sunt diferite de cele uzuale, rezulta pret mai mare.
- Unghiul mort de la montantul A. In sensurile giratorii vei misca un pic capul sa vezi ce vine din stanga...
Referitor la 1,1 vs 1,3 vs 1,5:
1,1 renteaza daca ai familie mica, si vei folosi masina peste 85% in oras, iar in C.O. vei merge preponderent in ROU.
1,3 compromisul ideal, taxe mici, masina se misca bine,
1,5 daca vrei sa faci misto de cei cu masini de fite la liniute.
Eu cu 1.1 am fost in Turcia, Cehia, Slovacia, Polonia. Pe autostrada sau la drum intins parca era nevoie de un plus la putere. dar s-a descurcat onorabil, iar un consum din proprie experienta:
- 4,5-4,7% drum intins, singur in masina, bagaje usoare si mers la consum si respectand viteza legala
- 5,5-6,1% C.O. cu cutie portbagaj, AC cuplat in permanenta, mers fara sa ma uit la consum, doar la limita de viteza, masina incarcata, 3 persoane + bagaje;
- 7% oras (Brasov),
-5,2% daca adun toate bonurile de benzina (chiar le am pe toate...).
Per total, daca gasesti 1.1 si mergi marea majoritate a timpului in oras este OK. 1.3 ar fi una dintre cele mai bune optiuni, ca masina de familie. 1.5 prea vioaie, si ar putea tenta la unele liniute...
Dar sunt banii tai si tu decizi.
http://olx.ro/i2/oferta/mitsubishi-colt ... 2hFDN.html
Astazi am vazut aceasta masina si mi-a placut. Omul este primul proprietar, el a cumparat-o de noua din Romania... Masina chiar arata si merge bine. Nu am avut ce sa-i reprosez. Cand o voi cumpara poate voi schimba cureaua de accesorii si sigur voi schimba uleiul si filtrele. Multumesc mult pentru amabilitate. Va tin la curent cu ce am rezolvat.
Astazi am vazut aceasta masina si mi-a placut. Omul este primul proprietar, el a cumparat-o de noua din Romania... Masina chiar arata si merge bine. Nu am avut ce sa-i reprosez. Cand o voi cumpara poate voi schimba cureaua de accesorii si sigur voi schimba uleiul si filtrele. Multumesc mult pentru amabilitate. Va tin la curent cu ce am rezolvat.
Verdict
http://olx.ro/oferta/mitsubishi-colt-1- ... a11dae9a7e
Am vazut-o, am verificat-o, am condus-o... merge bine, primul proprietar care a si cumparat-o de la Mitsubishi, carte service si revizii la zi, marti ne vedem sa batem palma.
Dupa ce o voi lua as vrea sa ma si intalnesc cu voi.
http://olx.ro/oferta/mitsubishi-colt-1- ... a11dae9a7e
Am vazut-o, am verificat-o, am condus-o... merge bine, primul proprietar care a si cumparat-o de la Mitsubishi, carte service si revizii la zi, marti ne vedem sa batem palma.
Dupa ce o voi lua as vrea sa ma si intalnesc cu voi.
Asa o fi. Nu stiu, e vorba inainte de toate de mult noroc. Daca masina a avut schimburile de ulei facute mai devreme (si conform cartii service uleiul s-a schimbat la 7500 km) si daca s-a avut in general grija de ea... poate am noroc.
Ca asa o cazatura poate fi si daca face 5 km/zi si daca face 30 km/zi dar o forjezi aiurea, abuzezi ambreiajul, tii piciorul pe frana mai mereu cand esti oprit, tii ambreiajul apasat la semafor etc. Cand cumperi o masina la mana a doua nu ai cum sa stii cum s-a mers cu masina aia. Poate ca s-a avut grija de ea. Poate nu s-a avut insa grija mereu. Poti doar sa intuiesti.
Si daca imi permiteti un mic off topic mai am de-a face f mult cu un VW New Beetle. Practic este masina de care am grija. Da, stiu masina aia ciudata, urata si de fete . Va spun doar atat: am luat-o la 25000 de km acum 5 ani, acum am 71000 de km si in timpul asta am schimbat ulei (la fiecare 8000 de km pentru ca merg mai mult in oras cu ea), filtre (o data cu uleiul), chit distributie (e din 2007 masina - am schimbat anul trecut in ianuarie), chit curea accesorii (acum 2 ani prima data), placute de frana (la 55000 de km), flanse (pe la 30000), sonda lamda (la 35000 <<!!!>>>, VW se jura ca rezista pana la 150000 de km) si un pivot (la 68000 de km), bujii (la 60000 de km). Dar cred mai merg cel mult 1000 de km si tre sa schimb un rulment. Huruie putin, nu tot timpul, nu e neaparat grav dar e un semn ca e o problema. Daca voi schimba atatea si la Colt pana la 71000 cat are VW NB acum, voi fi multumit de masina. Si nu cred ca cer imnposibilul.
Ca asa o cazatura poate fi si daca face 5 km/zi si daca face 30 km/zi dar o forjezi aiurea, abuzezi ambreiajul, tii piciorul pe frana mai mereu cand esti oprit, tii ambreiajul apasat la semafor etc. Cand cumperi o masina la mana a doua nu ai cum sa stii cum s-a mers cu masina aia. Poate ca s-a avut grija de ea. Poate nu s-a avut insa grija mereu. Poti doar sa intuiesti.
Si daca imi permiteti un mic off topic mai am de-a face f mult cu un VW New Beetle. Practic este masina de care am grija. Da, stiu masina aia ciudata, urata si de fete . Va spun doar atat: am luat-o la 25000 de km acum 5 ani, acum am 71000 de km si in timpul asta am schimbat ulei (la fiecare 8000 de km pentru ca merg mai mult in oras cu ea), filtre (o data cu uleiul), chit distributie (e din 2007 masina - am schimbat anul trecut in ianuarie), chit curea accesorii (acum 2 ani prima data), placute de frana (la 55000 de km), flanse (pe la 30000), sonda lamda (la 35000 <<!!!>>>, VW se jura ca rezista pana la 150000 de km) si un pivot (la 68000 de km), bujii (la 60000 de km). Dar cred mai merg cel mult 1000 de km si tre sa schimb un rulment. Huruie putin, nu tot timpul, nu e neaparat grav dar e un semn ca e o problema. Daca voi schimba atatea si la Colt pana la 71000 cat are VW NB acum, voi fi multumit de masina. Si nu cred ca cer imnposibilul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori