Scris: Dum Aug 17, 2014 9:53 am
Mai baeti, numai intr-un ghinion o tin cu masina asta, trebuie sa o marit ca m-am saturat de ea.
Care stie istoricul ei oarecum (ma indoiesc ca urmareste cineva istoricul masinii mele ca n-ar avea de ce, dar o spun de amorul artei) stie ca am lovit-o in bieleta aia de pe mijloc de prinde cutia de caroserie si am rupt din cutie. Ma rog improvizatia pentru reparatie a constat in a ma prinde cu bieleta de un suport facut din tabla groasa de otel (ca-s forte mari si multe au crapat si le-am pierdut pe drum) cu care m-am prins in singurul punct posibil din zona aia, 2 prezone in cutie. Ma rog cum necum au zburat un prezon (se desfileteaza de la vibratii) si am ramas in fara ulei.
Problema care e de fapt, eu ma tot uitam pe sub ea.. dar pentru ca o parchez mereu in aceelasi loc si si-a mai dat uleiul odata pe joc, acum cand probabil picura asa cand si cand, nu am realizat ca e pe terminatelea..
Imi intra in viteze usor, nu-mi sare, nu-mi agata, nu huruia.. Asta pana intr-o zi cand iesind in oras, aud deodata cum huruie in a 3 a (in special).. Mi-am dat seama ce se intampla si am tras dreapta.
Hmmmm...
Clara treaba.. am chemat un prieten am luat-o de nas.. am dus-o in parcare si bafta.
Ce e mai dramatic e ca, numai cu o zi inainte eu si cu niste amici am pus-o pe o groapa tocmai sa consolidam suruburile alea de la cutie care stiam ca se slabesc de la vibratii.
Am constatat un prezon lipsa.. (clar..primul semn ca uleiul avea pe unde sa se scurga usor usor, cutia fiind ne fiind stransa compact).. Am pus un surub, l-am dat si pe el si pe prezonul ramas (nepierdut) cu pasta de-aia albastra antidesfiletare, am strans pana a facut "Miau"..si gata.. asta a fost..
Eram fericit ca am consolidat lucrarea. Eu ma tot gandeam, mai sa verific uleiul sa nu-l verific.. dar fiind 60 grade in fieratania aia de garaj si mult praf.. am zis ca daca nu huruie sa o las asa ca si daca o mai fi picurat, o fi la nivel!
Ei bine a doua ziua mi-a inceput huruitura.. Ce ma seaca.. e ca tot cand a inceput sa-mi fluiere, eu am plecat de acasa cu aerul conditionat pornit, geamuri inchise si muzica la maxim, ca ma enervase gagica aia a mea si am pus Plastikman - EX albumul la maxim (pe care de altfel vi-l recomand daca sunteti pe Minimal si Techno in general) ma rog..
Tot atunci am uitat si o sacosa langa masina, ceea ce m-a obligat sa ma intorc cu 120 km/h prin oras, ca aveam carta de munca si multe documente in ea si daca mi-o lua cineva, o rupeam de fericire. Si mi-am zis mai bine raman fara permis decat fara sacosa, si i-am dat jar pana acasa!
Ei bine abia a doua oara cand am plecat .. mi-a trecut si mie prin cap sa mai las muzica dracului (ma mai calmasem).
Cand dau sa bag a treia (ca intamplator eram cam in a doua.. si in treptele inferioare nu prea se aude).. baaaaajjj..
Moaaaaaaaama.. nici nu puteam sa opresc pe acolo ca era zona de trafic intens. Mi-ascultam pinioanele cum se fac pilitura de fier in ea! Muream! Un bou ma claxona, sa ma duc mai repede stiti? In gandul meu deja fierbeam ("ma frate poate ma dau jos la asta si-l incing cu cheia de prezoane de-l ia mama dracilor si-i fac si Loganul ala barca!")...
Am reusit sa ajung undeva, am lasat-o acolo si cam asta a fost.
Acum.. Ce vreau eu sa fac.. Sa dau 120 ron pe 2 l de Mobil 75W90 n-am inebunit (sa-l pierd iar in 2 zile), as vrea sa iau un ulei mai ieftinior asa (daca s-o putea) ori la gradatia asta ori la ce zice cartea (desi corect ar fi sa ma iau dupa ce scrie in carte nu dupa gradatia aia super unviersala). In carte spune ca trebuie sa pun BOT 328.
Ideea e in felul urmator. Vreau sa pun uleiul 1.75 litri cat scrie in carte, si sa-i dau drumul. De ce? Sa vad daca am pilitura de fier in ea (ca sa stiu ce sa fac). V-am zis chiar si asa huruind, mie nu mi-a sarit din viteze, intra usor, asa ca sper sa fi ramas cat de cat o lingura de ulei prin ea sa nu-mi fi facut terci totul pe acolo.
Daca nu curge pilitura si scot uleiul curat, il pun la loc si de-acum unde o las, bag sub ea ceva frate sa am control sa vad cand imi picura cam cat, cum, pana oi rezolva sa-mi gasesc o cutie.
Nu se gasesc mai oameni buni cutii de diesel. A fost una.. s-a dat ca painea calda, pana sa sun a dat-o omul si mi-a si specificat, "frate cum am pus-o cum am dat-o, daca stiam ceream mai mult"..
Se gasesc doar pentru 1.3 si 1.5 benzina.. Mor de draci. Ba am apelat si la un prieten din germania care mi-a inscris masina intr-un site desta de sh-uri din dezmembrari. Cand apare piesa te cauta ei numai sa faca vanzare. Dupa atatea luni (cred ca in iarna fac anul) nici o veste. Mi-a zis baiatul clar, ba frate nu-ti gasesc, am mai fost eu pe ici pe colo in timpul liber, nu gasesc!
Il cred ca am cautat si eu de mi-a venit acru. Am gasit in UK, dar ce sa iei din UK ma? Pe langa faptul ca e 350 Pounds in loc de 300 Euro ca la noi (ii dai omului 1200 ron si-ai scapat) mai e si drumul cat pe dracu. Mai vroaiau 120 lire pe drum aia ca sa fiu cinstit cu voi. Si mi-am dat seama ca nu are rost.
Intreabarea mea este, ce ulei sa pun mai baeti? Care e cel mai ieftin dar nici sa-mi fac cutia terci in caz de nu s-o fi facut deja?
Sa dau 60 RON / l de Mobil 1 nu merita.. Am bagat la ulei in ea de-mi luam cutie, va rog sa ma credeti, nu are sens!
Daca tot mi-am platit asigurarea si rovigneta pe tot anul, macar sa mai ma fatai de colo colo.
Aveti vreo idee? Astept pareri si recomandari si implicit sfaturi daca aveti. Va salut!
Care stie istoricul ei oarecum (ma indoiesc ca urmareste cineva istoricul masinii mele ca n-ar avea de ce, dar o spun de amorul artei) stie ca am lovit-o in bieleta aia de pe mijloc de prinde cutia de caroserie si am rupt din cutie. Ma rog improvizatia pentru reparatie a constat in a ma prinde cu bieleta de un suport facut din tabla groasa de otel (ca-s forte mari si multe au crapat si le-am pierdut pe drum) cu care m-am prins in singurul punct posibil din zona aia, 2 prezone in cutie. Ma rog cum necum au zburat un prezon (se desfileteaza de la vibratii) si am ramas in fara ulei.
Problema care e de fapt, eu ma tot uitam pe sub ea.. dar pentru ca o parchez mereu in aceelasi loc si si-a mai dat uleiul odata pe joc, acum cand probabil picura asa cand si cand, nu am realizat ca e pe terminatelea..
Imi intra in viteze usor, nu-mi sare, nu-mi agata, nu huruia.. Asta pana intr-o zi cand iesind in oras, aud deodata cum huruie in a 3 a (in special).. Mi-am dat seama ce se intampla si am tras dreapta.
Hmmmm...
Clara treaba.. am chemat un prieten am luat-o de nas.. am dus-o in parcare si bafta.
Ce e mai dramatic e ca, numai cu o zi inainte eu si cu niste amici am pus-o pe o groapa tocmai sa consolidam suruburile alea de la cutie care stiam ca se slabesc de la vibratii.
Am constatat un prezon lipsa.. (clar..primul semn ca uleiul avea pe unde sa se scurga usor usor, cutia fiind ne fiind stransa compact).. Am pus un surub, l-am dat si pe el si pe prezonul ramas (nepierdut) cu pasta de-aia albastra antidesfiletare, am strans pana a facut "Miau"..si gata.. asta a fost..
Eram fericit ca am consolidat lucrarea. Eu ma tot gandeam, mai sa verific uleiul sa nu-l verific.. dar fiind 60 grade in fieratania aia de garaj si mult praf.. am zis ca daca nu huruie sa o las asa ca si daca o mai fi picurat, o fi la nivel!
Ei bine a doua ziua mi-a inceput huruitura.. Ce ma seaca.. e ca tot cand a inceput sa-mi fluiere, eu am plecat de acasa cu aerul conditionat pornit, geamuri inchise si muzica la maxim, ca ma enervase gagica aia a mea si am pus Plastikman - EX albumul la maxim (pe care de altfel vi-l recomand daca sunteti pe Minimal si Techno in general) ma rog..
Tot atunci am uitat si o sacosa langa masina, ceea ce m-a obligat sa ma intorc cu 120 km/h prin oras, ca aveam carta de munca si multe documente in ea si daca mi-o lua cineva, o rupeam de fericire. Si mi-am zis mai bine raman fara permis decat fara sacosa, si i-am dat jar pana acasa!
Ei bine abia a doua oara cand am plecat .. mi-a trecut si mie prin cap sa mai las muzica dracului (ma mai calmasem).
Cand dau sa bag a treia (ca intamplator eram cam in a doua.. si in treptele inferioare nu prea se aude).. baaaaajjj..
Moaaaaaaaama.. nici nu puteam sa opresc pe acolo ca era zona de trafic intens. Mi-ascultam pinioanele cum se fac pilitura de fier in ea! Muream! Un bou ma claxona, sa ma duc mai repede stiti? In gandul meu deja fierbeam ("ma frate poate ma dau jos la asta si-l incing cu cheia de prezoane de-l ia mama dracilor si-i fac si Loganul ala barca!")...
Am reusit sa ajung undeva, am lasat-o acolo si cam asta a fost.
Acum.. Ce vreau eu sa fac.. Sa dau 120 ron pe 2 l de Mobil 75W90 n-am inebunit (sa-l pierd iar in 2 zile), as vrea sa iau un ulei mai ieftinior asa (daca s-o putea) ori la gradatia asta ori la ce zice cartea (desi corect ar fi sa ma iau dupa ce scrie in carte nu dupa gradatia aia super unviersala). In carte spune ca trebuie sa pun BOT 328.
Ideea e in felul urmator. Vreau sa pun uleiul 1.75 litri cat scrie in carte, si sa-i dau drumul. De ce? Sa vad daca am pilitura de fier in ea (ca sa stiu ce sa fac). V-am zis chiar si asa huruind, mie nu mi-a sarit din viteze, intra usor, asa ca sper sa fi ramas cat de cat o lingura de ulei prin ea sa nu-mi fi facut terci totul pe acolo.
Daca nu curge pilitura si scot uleiul curat, il pun la loc si de-acum unde o las, bag sub ea ceva frate sa am control sa vad cand imi picura cam cat, cum, pana oi rezolva sa-mi gasesc o cutie.
Nu se gasesc mai oameni buni cutii de diesel. A fost una.. s-a dat ca painea calda, pana sa sun a dat-o omul si mi-a si specificat, "frate cum am pus-o cum am dat-o, daca stiam ceream mai mult"..
Se gasesc doar pentru 1.3 si 1.5 benzina.. Mor de draci. Ba am apelat si la un prieten din germania care mi-a inscris masina intr-un site desta de sh-uri din dezmembrari. Cand apare piesa te cauta ei numai sa faca vanzare. Dupa atatea luni (cred ca in iarna fac anul) nici o veste. Mi-a zis baiatul clar, ba frate nu-ti gasesc, am mai fost eu pe ici pe colo in timpul liber, nu gasesc!
Il cred ca am cautat si eu de mi-a venit acru. Am gasit in UK, dar ce sa iei din UK ma? Pe langa faptul ca e 350 Pounds in loc de 300 Euro ca la noi (ii dai omului 1200 ron si-ai scapat) mai e si drumul cat pe dracu. Mai vroaiau 120 lire pe drum aia ca sa fiu cinstit cu voi. Si mi-am dat seama ca nu are rost.
Intreabarea mea este, ce ulei sa pun mai baeti? Care e cel mai ieftin dar nici sa-mi fac cutia terci in caz de nu s-o fi facut deja?
Sa dau 60 RON / l de Mobil 1 nu merita.. Am bagat la ulei in ea de-mi luam cutie, va rog sa ma credeti, nu are sens!
Daca tot mi-am platit asigurarea si rovigneta pe tot anul, macar sa mai ma fatai de colo colo.
Aveti vreo idee? Astept pareri si recomandari si implicit sfaturi daca aveti. Va salut!