Scris: Lun Mar 10, 2014 2:36 pm
salut,
Am un Colt 1.3 GXL din 1996, incercand sa schimb becul din plafoniera am facut un mic scurt care mi-a ars siguranta de la casetofon si plafoniera, dupa ce am schimbat-o motorul da sa moara daca pun frana si semnalizez in acelasi timp fara a avea piciorul pe acceleratie. se simte o scadere de rotatii si cand sta la relanti si misc volanul. am verificat toate sigurantele, si bateria... totul pare in parametrii. aveti vreo ideie care ar putea fii buba si evident rezolvarea ei?
Nu am incercat sa curat "motorasul" de relanti, doar l-am resetar (am scos cablul din el, am pornit motorul -turatie sub 500, am oprit motorul si am pus cablul la loc) dar fara nici un efect. masina inca se poate conduce, atata timp cat nu am faruriile aprinse si casetofonul pornit. In combinatia frana, semnalizare unorii moare alteorii nu, dar farurii, frana si semnalizare duce sigur spre o moarte a motorului. in acelasi timp daca o las la relanti fara sa fac nimic turatia nu e constanta, se plimba intre 1300-500 RPM.
Am un Colt 1.3 GXL din 1996, incercand sa schimb becul din plafoniera am facut un mic scurt care mi-a ars siguranta de la casetofon si plafoniera, dupa ce am schimbat-o motorul da sa moara daca pun frana si semnalizez in acelasi timp fara a avea piciorul pe acceleratie. se simte o scadere de rotatii si cand sta la relanti si misc volanul. am verificat toate sigurantele, si bateria... totul pare in parametrii. aveti vreo ideie care ar putea fii buba si evident rezolvarea ei?
Nu am incercat sa curat "motorasul" de relanti, doar l-am resetar (am scos cablul din el, am pornit motorul -turatie sub 500, am oprit motorul si am pus cablul la loc) dar fara nici un efect. masina inca se poate conduce, atata timp cat nu am faruriile aprinse si casetofonul pornit. In combinatia frana, semnalizare unorii moare alteorii nu, dar farurii, frana si semnalizare duce sigur spre o moarte a motorului. in acelasi timp daca o las la relanti fara sa fac nimic turatia nu e constanta, se plimba intre 1300-500 RPM.