Moare Motorul La Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
CuZa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2014 2:22 pm

Mesaj de CuZa » Lun Mar 10, 2014 2:36 pm

salut,
Am un Colt 1.3 GXL din 1996, incercand sa schimb becul din plafoniera am facut un mic scurt care mi-a ars siguranta de la casetofon si plafoniera, dupa ce am schimbat-o motorul da sa moara daca pun frana si semnalizez in acelasi timp fara a avea piciorul pe acceleratie. se simte o scadere de rotatii si cand sta la relanti si misc volanul. am verificat toate sigurantele, si bateria... totul pare in parametrii. aveti vreo ideie care ar putea fii buba si evident rezolvarea ei?
Nu am incercat sa curat "motorasul" de relanti, doar l-am resetar (am scos cablul din el, am pornit motorul -turatie sub 500, am oprit motorul si am pus cablul la loc) dar fara nici un efect. masina inca se poate conduce, atata timp cat nu am faruriile aprinse si casetofonul pornit. In combinatia frana, semnalizare unorii moare alteorii nu, dar farurii, frana si semnalizare duce sigur spre o moarte a motorului. in acelasi timp daca o las la relanti fara sa fac nimic turatia nu e constanta, se plimba intre 1300-500 RPM.



Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Mar 10, 2014 4:57 pm

salut

Ai incercat sa resetezi ECU?
Daca nu merge nici dupa asta,incearca sa cureti regulatorul,socul,clapeta de acceleratie,in general ce tine de admisie .Poate si injectoarele sunt murdare,dar asta s-ar vedea prin consum crescut.
Oricum,cred ca e ori o coincidenta ca masina are simptomele astea dupa scurt,sau e posibil ca scurtul sa fi afectat ceva in comportamentul calculatorului si are doar nevoie de un reset.Da un "search" pe forum si gasesti informatii in caz ca nu sti deja cum se face
Sper ca ideile iti sunt de folos.
Numai bine.



Cu respect
Calv Ree

Avatar utilizator
CuZa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2014 2:22 pm

Mesaj de CuZa » Mar Mar 11, 2014 10:01 am

nu am incercercat sa resetez ECU, cea mai tare chestie e ca aseara dupa o moarte subita a motorului la relanti nu a mai vrut nici sa porneasca ... am verificat la fise daca am curent dar nu venea. am verificat sigurantele si totul e in regula cu ele o sa incerc astazi sa ii dau un reset la ECU poate merge asa, daca nu am impresia ca doar service-ul o mai salveaza.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Mar 15, 2014 11:15 am

salut
Daca nu venea curent la fise,cred ca ar trebui sa verifici delcoul(doar capacul de plastic),inauntru are 4 borne care se mai oxideaza,sau chiar se rup,deasemenea rotorul din delcou poate e oxidat.Incearca delcoul,chiar daca e ok,merita sa il cureti cu putin decarburol sau spray pentru curatat franele(personal recomand spray-ul de frane,are putere de descompunere a mizeriei net superioara fata de decarburol).
Mai poti verifica bujiile,nu e o operatiune grea,dar pot fi si ele vinovate.Verifica distanta,sa fie 1 mm,daca nu sunt murdare si nu mai face arcul electric in parametrii.Sau filtrul de benzina sa nu fie plin.
Ca sfat:curata si verifica tot ce inseamna admisie,alimentare,aprindere.Uneori e suficienta doar o ampla curatare pentru a rezolva o problema care pare a fi extrem de grava.
In speranta ca te-am putut ajuta,iti doresc mult succes in rezolvarea problemei.



cu respect
Calv Ree

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori