Scris: Joi Feb 06, 2014 5:46 pm
Salut baieti,
Am cumparat in noiembrie un colt (sotia imi sopteste ca e al ei). Avea martorul de airbag aprins in bord. Diagnostic: spira airbag defecta. Pentru ca nu prea s-a mers cu masina am zis ca o schimb mai prin primavara.
La doua zile dupa ce am luat-o a ramas fara curent (sau cel putin asa credeam atunci). Am luat curent de la outlander si a pornit.
In timp ce mergeam cu ea din cand in cand se auzea acel bipait ca atunci cand pornesti motorul sau cand te avertizeaza ca temperatura este dub 3-4 grade si se oprea radio pentru o fractiune de secunda.
Azi de dimineata am pornit-o si am plecat cu ea. Am oprit undeva si cand am vrut sa plec din nou nu mai avea curent. Nu s-a aprins in bord decat km fara nici un martor. Plafoniera era aprinsa. Am mai incercat de cateva ori, s-au aprins cativa martori, dar nu si cel de motor. Dupa alte cateva incercari a pornit.
Am ajuns la serviciu si nu am putut sa o incui. am bagat din nou cheia in contact si au inceput sa palpaie avariile foarte rapid (doar in bord, nu si in faruri) si sa se auda zgomot de releu. Dupa cateva incercari, au ramas avariile pornite in ritm normal (si in bord si in faruri). Le-am oprit din butonul de avarii, m-am dat jos si am putut sa incui masina din telecomanda.
Cand am plecat de la serviciu, masina a pornit normal.
Cand am ajuns acasa, parcand masina am sesizat ca se oprea radio cand viram de volan. Am incercat de mai multe ori, cu acelasi rezultat: cand viram maxim spre stanga sau spre dreapta, se oprea radio, se auzea bip-ul acela ca de pornire si palpaia bordul.
Am oprit motorul, am scos cheia din contact si au inceput sa palpaie din nou avariile foarte rapid, s-a auzit in mod continuu pacanit de releu in ritm la fel de rapid, dar plafoniera era aprinsa.
Am bagat cheia, am pus contact de cateva ori si apoi s-a oprit nebunia.
Am incercat sa o incui din telecomanda, fara succes. Am incuiat din cheie, doar usa soferului, inchiderea centralizata nu a functionat.
Am bagat din cheia in contact am pus contact si pe display-ul cu km a palpait de cateva ori simbolul unei chei. Am incercat si cu cea de-a doua cheie si la fel. Cateodata se aprindeau cativa martori dar nu toti, cel putin, nu cel de motor. Am incercat si sa o pornesc, dar nu a mers.
Dupa un timp, si-a revenit.
Am incercat sa reproduc cat mai fidel, in speranta de a obtine un raspuns de la voi cei care aveti experienta sau poate ati mai trecut prin asta.
Mentionez ca bateria nu e grozava, dar din moment ce porneste la prima cheie, nu cred ca e grav.
M-as duce maine cu ea la reprezentanta, dar baietii de aici nu sunt mari maestri, am fost deja cu outlanderul la ei si i-am pus in mare dificultate cu o chestie nu foarte complicata.
Multumesc pentru ajutor
Am cumparat in noiembrie un colt (sotia imi sopteste ca e al ei). Avea martorul de airbag aprins in bord. Diagnostic: spira airbag defecta. Pentru ca nu prea s-a mers cu masina am zis ca o schimb mai prin primavara.
La doua zile dupa ce am luat-o a ramas fara curent (sau cel putin asa credeam atunci). Am luat curent de la outlander si a pornit.
In timp ce mergeam cu ea din cand in cand se auzea acel bipait ca atunci cand pornesti motorul sau cand te avertizeaza ca temperatura este dub 3-4 grade si se oprea radio pentru o fractiune de secunda.
Azi de dimineata am pornit-o si am plecat cu ea. Am oprit undeva si cand am vrut sa plec din nou nu mai avea curent. Nu s-a aprins in bord decat km fara nici un martor. Plafoniera era aprinsa. Am mai incercat de cateva ori, s-au aprins cativa martori, dar nu si cel de motor. Dupa alte cateva incercari a pornit.
Am ajuns la serviciu si nu am putut sa o incui. am bagat din nou cheia in contact si au inceput sa palpaie avariile foarte rapid (doar in bord, nu si in faruri) si sa se auda zgomot de releu. Dupa cateva incercari, au ramas avariile pornite in ritm normal (si in bord si in faruri). Le-am oprit din butonul de avarii, m-am dat jos si am putut sa incui masina din telecomanda.
Cand am plecat de la serviciu, masina a pornit normal.
Cand am ajuns acasa, parcand masina am sesizat ca se oprea radio cand viram de volan. Am incercat de mai multe ori, cu acelasi rezultat: cand viram maxim spre stanga sau spre dreapta, se oprea radio, se auzea bip-ul acela ca de pornire si palpaia bordul.
Am oprit motorul, am scos cheia din contact si au inceput sa palpaie din nou avariile foarte rapid, s-a auzit in mod continuu pacanit de releu in ritm la fel de rapid, dar plafoniera era aprinsa.
Am bagat cheia, am pus contact de cateva ori si apoi s-a oprit nebunia.
Am incercat sa o incui din telecomanda, fara succes. Am incuiat din cheie, doar usa soferului, inchiderea centralizata nu a functionat.
Am bagat din cheia in contact am pus contact si pe display-ul cu km a palpait de cateva ori simbolul unei chei. Am incercat si cu cea de-a doua cheie si la fel. Cateodata se aprindeau cativa martori dar nu toti, cel putin, nu cel de motor. Am incercat si sa o pornesc, dar nu a mers.
Dupa un timp, si-a revenit.
Am incercat sa reproduc cat mai fidel, in speranta de a obtine un raspuns de la voi cei care aveti experienta sau poate ati mai trecut prin asta.
Mentionez ca bateria nu e grozava, dar din moment ce porneste la prima cheie, nu cred ca e grav.
M-as duce maine cu ea la reprezentanta, dar baietii de aici nu sunt mari maestri, am fost deja cu outlanderul la ei si i-am pus in mare dificultate cu o chestie nu foarte complicata.
Multumesc pentru ajutor