Raman Fara Curent

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Joi Feb 06, 2014 5:46 pm

Salut baieti,

Am cumparat in noiembrie un colt (sotia imi sopteste ca e al ei). Avea martorul de airbag aprins in bord. Diagnostic: spira airbag defecta. Pentru ca nu prea s-a mers cu masina am zis ca o schimb mai prin primavara.
La doua zile dupa ce am luat-o a ramas fara curent (sau cel putin asa credeam atunci). Am luat curent de la outlander si a pornit.
In timp ce mergeam cu ea din cand in cand se auzea acel bipait ca atunci cand pornesti motorul sau cand te avertizeaza ca temperatura este dub 3-4 grade si se oprea radio pentru o fractiune de secunda.
Azi de dimineata am pornit-o si am plecat cu ea. Am oprit undeva si cand am vrut sa plec din nou nu mai avea curent. Nu s-a aprins in bord decat km fara nici un martor. Plafoniera era aprinsa. Am mai incercat de cateva ori, s-au aprins cativa martori, dar nu si cel de motor. Dupa alte cateva incercari a pornit.
Am ajuns la serviciu si nu am putut sa o incui. am bagat din nou cheia in contact si au inceput sa palpaie avariile foarte rapid (doar in bord, nu si in faruri) si sa se auda zgomot de releu. Dupa cateva incercari, au ramas avariile pornite in ritm normal (si in bord si in faruri). Le-am oprit din butonul de avarii, m-am dat jos si am putut sa incui masina din telecomanda.
Cand am plecat de la serviciu, masina a pornit normal.
Cand am ajuns acasa, parcand masina am sesizat ca se oprea radio cand viram de volan. Am incercat de mai multe ori, cu acelasi rezultat: cand viram maxim spre stanga sau spre dreapta, se oprea radio, se auzea bip-ul acela ca de pornire si palpaia bordul.
Am oprit motorul, am scos cheia din contact si au inceput sa palpaie din nou avariile foarte rapid, s-a auzit in mod continuu pacanit de releu in ritm la fel de rapid, dar plafoniera era aprinsa.
Am bagat cheia, am pus contact de cateva ori si apoi s-a oprit nebunia.
Am incercat sa o incui din telecomanda, fara succes. Am incuiat din cheie, doar usa soferului, inchiderea centralizata nu a functionat.
Am bagat din cheia in contact am pus contact si pe display-ul cu km a palpait de cateva ori simbolul unei chei. Am incercat si cu cea de-a doua cheie si la fel. Cateodata se aprindeau cativa martori dar nu toti, cel putin, nu cel de motor. Am incercat si sa o pornesc, dar nu a mers.
Dupa un timp, si-a revenit.

Am incercat sa reproduc cat mai fidel, in speranta de a obtine un raspuns de la voi cei care aveti experienta sau poate ati mai trecut prin asta.
Mentionez ca bateria nu e grozava, dar din moment ce porneste la prima cheie, nu cred ca e grav.
M-as duce maine cu ea la reprezentanta, dar baietii de aici nu sunt mari maestri, am fost deja cu outlanderul la ei si i-am pus in mare dificultate cu o chestie nu foarte complicata.

Multumesc pentru ajutor

Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Vin Feb 07, 2014 8:38 am

Revin. Azi dimineata nu mai avea curent deloc in baterie. Am luat curent de la outlander si a pornit.
N-as zice ca e bateria dusa pentru ca masina a stat mai mult de 2 saptamani nepornita si apoi a pornit la sfert de cheie.
M-as mai gandi la spira de airbag, dat fiind ca se exista intrerupere de curent daca virez maxim de volan, dar sa ia curentul intregii masini, chiar si dupa ce am scos cheia din contact?
N-are nimeni nici o parere?

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Vin Feb 07, 2014 9:06 am

Schimba bateria, una dusa pe copca iti poate da multe erori, ce nici prin cap nu iti treacea ca pot fi de la o baterie muribunda.

Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Vin Feb 07, 2014 9:12 am

sa fie bateria? O sa cumpar alta azi, dar as zice ca nu de acolo e problema.
Sa inteleg ca nu a mai trecut nimeni prin asta.
P.S. O sa ma duc la un electrician totusi inainte

Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Vin Feb 07, 2014 5:32 pm

ok, am schimbat bateria. Mi-au facut o verificare, instalatia electrica pare sa fie ok.
Nu s-a mai oprit radio la virat maxim stanga sau dreapta, sper sa se fi rezolvat problema.
Multumesc pentru sprijin

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Vin Iul 04, 2014 1:49 pm

Salut,


Va rog sa-mi dati cateva indicatii referitoare la modul de veriificare a bateriei de pe masina. Am un colt din 2007, motor 1.1, baterie originala de 61 aH. De ceva vreme porneste greu si presupun ca e bateria. Ce tensiuni trebuie sa aiba in diferite situatii?

Multumesc,

teutzue

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Aug 12, 2014 10:12 am

QUOTE M-as mai gandi la spira de airbag, dat fiind ca se exista intrerupere de curent daca virez maxim de volan, dar sa ia curentul intregii masini, chiar si dupa ce am scos cheia din contact?
explicatia nu este asta (cu spira de airbag) ci faptul ca, colt-ul, are servo asistata electric. iar cand luai de volan, caseta de directie "sugea" mult curent.
QUOTE Va rog sa-mi dati cateva indicatii referitoare la modul de veriificare a bateriei de pe masina. Am un colt din 2007, motor 1.1, baterie originala de 61 aH. De ceva vreme porneste greu si presupun ca e bateria. Ce tensiuni trebuie sa aiba in diferite situatii?
o sa incer ceva aduceri aminte: in repaos, cu motorul oprit trebuie sa aibe peste 12.5 v, in mers undeva in jurul a 13 v. variaza in functie de turatie. eu am voltmetru pe masina si vara sta pe la 14, iar iarna pe la 13,7. probabil ca din cauza consumului de la aeroterma. am bateria originala din 2007.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Aug 12, 2014 12:17 pm

Cand iti fac garantia pt baterie se testeaza cu toti consumatorii porniti la maxim. Adica te pune sa o turezi la 2500 si sa aprinzi tot, sa dai drumul la tot tot. Arata 14.4 in regimul asta. Cu motorul oprit de cateva ore, o baterie incarcata arata 12.8.

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Mar Aug 12, 2014 2:00 pm

Multumesc de sfaturi, bateria a fost schimbata intr-un final si in zilele urmatoare merg la testul de baterie sa-mi faca garantia. Astazi, intre timp, am facut testul de baterie la un service si totul e in regula.

As mai avea o intrebare: de unde pot sa cumpar un aparat de diagnoza pentru japoneze ( am un suzuki si un mitsu)?

O zi frumoasa!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori