Martor Abs Aprins

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Sâm Ian 11, 2014 8:21 pm

La plecarea din parcare, dimineata, s-a aprins martorul ABS impreuna cu cel pentru frana de mana. Masina a plecat mai greu de pe loc, ca si cum ar fi avut o piatra sub roata... Daca a mai intanit cineva situatia asta rog o parere.

Multumesc

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Joi Ian 16, 2014 5:50 pm

Posibile chestii:
1. Au inghetat placutele pe disc sau etrierii.
2. Daca ai vsc/esp si s-a aprins si ala e posibil sa vreo valva din pompa de vacuum sa se fi dus.
3. Se mai aprinde ABS-ul cind treci prin balti.

Ceva noutati pe subiect?

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Vin Ian 17, 2014 8:12 pm

Acum se aprinde si martorul de la baterie, intermitent in functie de acceleratie, pana se incalzeste motorul. Timp de 15 minute se aprinde pentru cateva secunde cand accelerez sau cand decelerez... Bateria are 1 an o masurasem cu putin timp in urma si era OK. Martorul ABS la repornire face check-ul se stinge si se aprinde din nou dupa 10 secunde si ramane aprins pana opresc motorul... Nu are ESP.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Sâm Ian 18, 2014 1:22 pm

Verifica sa nu ai bornele oxidate la baterie,eventual incearca sa le cureti, preventiv. SI masoara si incarcarea in timpul functionarii motorului. Poate e tensiunea mica in instalatie si da eroare ECU ABS.

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Dum Ian 19, 2014 2:28 pm

Incarca la 15.01-15.5V. Foarte mult. O sa merg sa repar alternatorul, dupa care poate se rezolva si eroarea de ABS.

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Mar Ian 21, 2014 12:16 pm

Problema era de la o siguranta arsa la borna + a bateriei. De aici se pare ca porneau toate problemele cu martorii si cu incarcarea prea mare a alternatorului. Am fost la un atelier pentru reparatii electrice si s-a rezolvat.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 21, 2014 12:40 pm

Bine ca ai rezolvat problema. Este de retinut cauza, nu este prima data cand aud de asa ceva, se pare ca e o problemuta comuna. Daca aveti erori inexplicabile, verificati si sigurantele de la borna + a bateriei!

Dar mai spune-ne ceva: Ce proteja siguranta aia, si din ce cauza s-a ars?

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Mie Ian 22, 2014 10:40 am

Nu stiu ce proteja. Pot spune ca e siguranta cu pozitia nr.2 de la dreapta spre stanga. Cauza este umezeala probabil.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Joi Ian 30, 2014 10:50 am

Sa le ia dracu de sigurante.
Prima din dreapta spre stinga s-ar putea sa fie AC-ul. Sau a doua. Nu mai stiu.
Problema e ca sigurantele alea nu se schimba in mod normal. E un rahat care trebuie schimbat cu totul. SI costa vreo 800 lei o cutie noua.
Cauzele pot fi umezeala sau posibili vapori de la la baterie. Oricum ar fi e gindit aiurea panoul ala.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Ian 30, 2014 2:21 pm

Eu am patit-o zilele trecute, intr-o urcare pe un drum acoperit serios de zapada, dupa 2-3 minute in treapta a doua cu turatie intre 2500-3000. Am oprit si repornit motorul si a fost ok dupa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori