Schimbatorul Merge Greu Stanga-dreapta Cand E Scos Din Viteza
Vreau sa cumpar un colt si cand e scoasa din viteza, schimbatorul merge foarte greu stanga dreapta.
De intrat in viteze intra bine, cutia nu caraie.
Ma gandesc ca nu poate fi ceva grav, am dreptate?
a doua problema: are martorul de airbag aprins. Diagnosticul: spira airbag defecta.
Inteleg ca e o problema foarte raspandita, iar piesa noua costa 900 lei.
Intrebarea e: Se potriveste spira de pe smart forfour? Stiu ca in mare e aceeasi masina.
Apreciez raspunsurile voastre
De intrat in viteze intra bine, cutia nu caraie.
Ma gandesc ca nu poate fi ceva grav, am dreptate?
a doua problema: are martorul de airbag aprins. Diagnosticul: spira airbag defecta.
Inteleg ca e o problema foarte raspandita, iar piesa noua costa 900 lei.
Intrebarea e: Se potriveste spira de pe smart forfour? Stiu ca in mare e aceeasi masina.
Apreciez raspunsurile voastre
Selectorul de trepte de deasupra cutiei trebuie uns. Eu folosesc unsoare de lant de motocicleta, e la spray, curata si lubrefiaza fara sa atraga praf. Nu folosi WD-40, o sa mearga 2 zile si a 3-a se va face muci. Scoate cutia filtrului de aer si bateria pt acces facil.
Da, se potriveste spira de forfour, dar de cele mai multe ori se si poate repara, se rupe un traseu din cele 3-4 de pe magistrala care arata ca o panglica de flopy mai anemica.
Ambele sunt defecte comune si nimic care sa te ingrijoreze. Dar in rest e ok masina?
Da, se potriveste spira de forfour, dar de cele mai multe ori se si poate repara, se rupe un traseu din cele 3-4 de pe magistrala care arata ca o panglica de flopy mai anemica.
Ambele sunt defecte comune si nimic care sa te ingrijoreze. Dar in rest e ok masina?
multumesc de raspuns.
Masina e ok. Mici chestii estetice, normale pentru o masina din 2005.
Legat de spira, stiu ca sunt colegi pe forumul smart care repara spire, dar cu benzina pana la focsani si cu ce-i mai dau omului, ajung la pret de piesa noua (daca am inteles bine ca o spira de 44 e 350 de lei ).
Masina e ok. Mici chestii estetice, normale pentru o masina din 2005.
Legat de spira, stiu ca sunt colegi pe forumul smart care repara spire, dar cu benzina pana la focsani si cu ce-i mai dau omului, ajung la pret de piesa noua (daca am inteles bine ca o spira de 44 e 350 de lei ).
Cred ca orice electronist o poate repara, nu e dificil de refacut taseul, cred ca mai multa grija si indemanare trebuie atunci cand o scoti si cand o manevrezi, ca sa nu decalibrezi cartusul ESP.
Dar daca e asa ieftina piesa noua, atunci de ce sa mai risti cu reparatia
Dupa curatarea si lubrefierea selectorului sa te obisnuiesti sa lasi masina parcata in marsarier.
Dar daca e asa ieftina piesa noua, atunci de ce sa mai risti cu reparatia
Dupa curatarea si lubrefierea selectorului sa te obisnuiesti sa lasi masina parcata in marsarier.
Nu cablurile sunt problema, ci selectorul, piesa pe care cablurile o misca. Cu schimbatorul la maxim in stanga (cum ar fi tr1) selectorul (piesa de pe cutie, din capatul cablurilor) se ridica si il poti degresa si gresa la loc. Faci multe multe curse stanga dreapta cu schimbatorul si in timpul asta altcineva da cu degresant, dupa ce iese curat dai cu unsoare. Cum ziceam, cea la spray pt gresat lantul de motocicleta e buna, eu n-am mai avut probleme dupa curatarea de acum 2 ani, schimbatorul se centreaza singur (trag stanga sau imping dreapta fara a cupla nici o viteaza si revine singur pe centru in pozitia neutru).
Apoi lasati-va masinile in marsarier, pt ca in pozitia aia selectorul e coborat la maxim si deci nu permite prafului si mizeriei sa adere pe unsoare, imbacsind-o si blocandu-l.
Apoi lasati-va masinile in marsarier, pt ca in pozitia aia selectorul e coborat la maxim si deci nu permite prafului si mizeriei sa adere pe unsoare, imbacsind-o si blocandu-l.
Sa o freci mult stanga dreapta, eu am dat asa pana am simtit ca imi arde antebratul (sute de miscari ale schimbatorului stanga-dreapta), si un prieten a consumat 500ml de spray pe cilindrul selectorului. Dar si-a revenit complet, e ca noua, si inainte de asta deja aveam dureri mari la cot, deabia mai bagam a 5-a!
- triceraptor
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 04, 2010 7:06 pm
Aceeasi problema a aparut si la mine Mitsubishi Colt 2007, 1,3, 95CP (se misca greu maneta stanga dreapta)
Am gasit si un filmulet.
filmulet
Intrebarea mea este:
Cum dau jos toata consola de plastic pentru a ajunge la timonerie (nu vreau sa am parte de vreun surub ascuns sau clips de plastic).
Multumesc anticipat.
Am gasit si un filmulet.
filmulet
Intrebarea mea este:
Cum dau jos toata consola de plastic pentru a ajunge la timonerie (nu vreau sa am parte de vreun surub ascuns sau clips de plastic).
Multumesc anticipat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori