Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Oct 26, 2010 4:17 pm

the1: daca nu ai czt in cazul lui mitsi sau alta masina "turbionata" poti sa-i bagi tu si de 400 ca tot nu vei simti decat..un consum mai mare. Eu de 10 ani am verificat si paraverificat toate benzinele posibile cu toate cifrele cu care se tot lauda ei si nu am observat decat un lucru: la motorul care nu este turbo seingura diferenta e ca o papa mai repede, iar in acest sens exista si teste facute si poti vedea ca puterea/preformantele la roata se vad abia de la masini cu aprox 170 caluti in sus...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 26, 2010 4:29 pm

Nu am CZT, ci 1.3 .

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Oct 26, 2010 6:21 pm

Nu stiu ce sa zic, eu la toate masinile am bagat benzina de 100. La toyota aygo, 1.0 benzina, cu CO de 100 mergeam 170+, cu benzina de 95 ~ 160. Si in oras, cu benzina de 100 imi consuma 6.5%, iar cu 95 imi lua 7.5%. Zgomotul de la evacuare era total altul, mai accentuat cand mergeam cu CO 100.
Benzina de 100 e ca un soft modificat: daca mergi normal consuma mai putin, intrebarea e chiar poti sa mergi mai incet?
Per total, nu costa asa mult sa incerci, dar trebuie sa faci 100 km si mers mai tare sa se adapteze la benzina.

Incercati si benzina de 100 (alto 101 sau carrera 100) si vedeti daca se schimba ceva, daca nu... back to the drawing board.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 26, 2010 7:57 pm

E o idee. Multumim pentru sfat.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 27, 2010 10:51 am

Cred ca se poate incerca si Alto 101.

BTW, am primit o informatie / sugestie de la un fost posesor de Colt.

''Am avut Colt de 1.5. dupa al doilea full cu lukoil de 98, cand masina era noua, nu a mai pornit. era tot frig, prin noiembrie. la service atunci au zis ca de la garnituri si mi-au schimbat 2 garnituri pe garantie, dar habar n-am unde (sigur e una la clapeta), nu ma interesa , eu vroiam sa porneasca din prima. dupa aceea a pornit fara nici o problema, de fiecare data la fel.

nu e de la benzina, trage aer fals. am avut si eu la bmw probleme. am schimbat pompa de benzina si tot nu pornea, am schimbat debitmetru la fel. erau 3 garnituri, 1 la filtrul de aer, 1 la admisie si 1 intre debitmetru si furtun. imi tragea aer fals pe acolo si imi scadeau turele la pornire logic, gen 1100 ture apoi 600 apoi 500 si la 400 murea, prima pornire. la colt sigur e la fel. asta e vesnica problema la benzina, dc trage aer fals, aleluia nu porneste. eu am pus scotch la toate furtunele sa vad dc o ia, si a luat-o.''

Ce parere aveti?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Oct 27, 2010 11:21 am

Interesanta explicatia, am urmarit si eu acest topic pe bmw club, dar nu cred ca este aceiasi problema deoarece daca e sa traga aer fals trage mereu nu doar la sub ~6-7 grade si doar la prima pornire in ziua respectiva. Revin cu info mai tarziu, datorita traficului ocolit din cauza protestelor ...cred ca am rezolvat problema ; acum doar sa vina frigul. Am fost ieri la curatat injectoare si tester dupa. Testerul bineinteles ca nu a afisat nici o eroare, iar in privinta curatarii injectoarelor; asteptam sa plec azi dimineata. Mentionez ca problema aparea doar undeva sub 7 grade, iar intre 7 si 10 grade o lua dar parca nu foarte bine. Azi cand am pornit erau fix 7. Ideea e ca a luat-o ceas, la sfert sau cum mai vreti sa spuneti. Astept acum frigul

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 27, 2010 11:24 am

Nu era vorba doar de BMW. El spune ca o problema similara a aparut tot la Colt, dar de 1.5, si ca s-a rezolvat pe garantie prin inlocuirea unor garnituri. Citeste mai sus.

Poate ai scapat de problema. Sa vedem maine, cred ca e mai frig.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Oct 27, 2010 11:25 am

abia-l astept...-30 de grade sa fie si ala ar fi testul suprem...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Oct 27, 2010 12:08 pm

nu as crede partea cu garniturile, dintr-un sigur motiv.
nu avem debitmetru, si singurul senzor (care il putem numi si debitmetru) este DUPA clapeta, deci orice aer intra, pe oriunde, este masurat.
poate avea diesel si intra aer dupa debitmetru.
plus cum zice si mistyque - daca ar trage, ar trage tot timpul.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 27, 2010 12:40 pm

Nu, avea 1.5 benzina. A fost si pe forum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori