Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Dum Ian 26, 2014 5:49 pm

Trag si ei cat pot de tare pe cine mai prind la ei in ograda ca stiu ca or sa-i urmeze pe cei de la chevrolet, daca nu in europa, in romania sigur. Asta e, au fost canibalizati in EU cu buna stiinta a lor.

Avatar utilizator
colt4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2013 11:07 pm

Mesaj de colt4 » Joi Feb 13, 2014 10:48 am

Salut,am si eu o problema cu Colt-ul meu,din 1993,1.3b
Este cineva care m-ar putea ajuta cu un sfat?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 13, 2014 1:59 pm

Spune ce problema ai.

Avatar utilizator
fiatfiat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 12:00 pm

Mesaj de fiatfiat » Mie Mar 19, 2014 4:55 pm

Salutare,
Am un Colt 1.1 din 2008 cu numai 25000 km. Toamna trecuta I-am schimbat cureaua de accesorii (incepuse sa scartaie la pornirea la rece) cu una originala cumparata de la Mitsubishi Motors (am dat pe ea vreo 32 lei).
Chitaitul la ponirea la rece a disparut ; insa vad ca a reaparut acum cateva zile. O fi vreo rola cu probleme ??? O trebui sa mai intind cureaua?
In alta ordine de idei, o sa ma duc zilele astea la service-ul Mitsubishi; cica au o promotie pana la final de martie, cu revizie generala + spalare + degresare = toate gratuit !!
Avand ceva ani masina, ma batea gandul sa mai schimb cate ceva pe la masina (nu la ei , bineinteles). Voi ce parere aveti? Ar trebui schimbate: antigel, lichid de frana, bujii, ulei cutie (poate mai dispar din caraielile de la " bagatul" in marche-arriere) ???
Ce piese recomandati (ulei, lichid, bujii) ???

Multumesc!

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 77
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mie Mar 19, 2014 7:38 pm

Antigelul si lichidul de frana ar trebui schimbat. In rest n-are rost sa-ti bati capul. Cureaua cred ca ar trebui intinsa ca deaia scartaie. Acuma nu stiu daca tu iti dai seama dupa sunet daca patineaza cureaua sau e alt scartait

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 20, 2014 9:06 am

Caraitul din marsarier nu dispare cu un schimb ulei daca ai asa putin km, cel mai bine te obisnuiesti sa debreiezi de 2 ori, sa stai un pic pe loc inainte sa bagi in marsarier, sau sa tragi de maneta inspre marsarier si sa ridici usor piciorul de pe ambreiaj cand simti ca incepe sa intre in viteza.

In 1-a intra usor?

Bujiile iarasi n-are rost sa le schimbi la asa putini km.

Cureaua trebuie tensionata putin mai mult, o poti face chiar tu, se desfac suruburile alea ce tin alternatorul in fata si tragi de el un pic mai mult inspre tine, ca sa se mai intinda cureaua. Cand apesi pe curea undeva la jumatatea distantei intre 2 role (sa ai macar 10-15cm de unde apesi inspre role) ea nu trebuie sa deflecteze mai mult de cativa 3-4mm. Nu trebuie nici prea stransa pt ca iti omoara rulmentii de la alternator, ac etc, dar nici prea slaba ca patineaza si poate sari sau se poate rupe, si cureaua asta angreneaza si POMPA DE APA!

Avatar utilizator
fiatfiat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 12:00 pm

Mesaj de fiatfiat » Joi Mar 20, 2014 11:30 am

Multumesc pt sfaturi! Cu marsarierul m-am mai obisnuit ; nu caraie mereu (stau cateva secunde cu piciorul pe ambreiaj inainte de a baga in viteza).
Si in viteza 1-a intra de multe ori greu.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 20, 2014 11:35 am

Daca si intr-a 1-a intra greu, atunci ai probleme cu rulmentul de presiune cel mai probabil. Presuletul nu iti limiteaza cursa pedalei de ambreiaj, nu? Am avut unele generice odata, si imi agatau pedala de ambreiaj...

Lichidul de frana e folosit si de circuitul hidraulic al ambreiajului, poate un schimb complet si o aerisire ca la carte ajuta...sau poate nu. Dar oricum, ala merita schimbat dupa 4 ani, pt ca absoarbe umezeala, iar apa aia ori fierbe si ramai fara frane, ori corodeaza ceva...

Ontopic: La aproape 200.000km (199.7xx) a survenit prima defectiune, rulmentul stanga spate Azi il schimb, am comandat unul de la FAG, 280 roni. In cutie, a venit SKF (stiam, de aia am comandat FAG pt ca e mai ieftin si vine acelasi rulment).

Pt ca discurile spate erau cele originale, se prezentau cam trist, asa ca am luat si un set de etrieri de V40, discuri de 260mm si placute, ATE, plus un litru de lichid de frana ATE Racing TYP200 ( ca cel racing blue doar ca e portocaliu, ca sa se asorteze cu furtunele de frana). 200 roni etrierii, 30 roni kit reparatie, 50 roni lichidul, 370 discurile si placutele.

Pana acum nu s-a mai stricat decat panoul comanda directionare aer (nu atat stricat, cat comuta mai greu pe picioare, schimbat cu unul din dezmembrari) si am mai inlocuit amortizoarele spate pt ca isi pierdusera eficienta, si bieletele anti-ruliu pe fata. Alte reparatii nu au survenit decat in urma accidentelor, curatarea clapetei de acceleratie si gresarea selectorului de viteze nu le consider defectiuni

Rulmentul era bolnav de cand am luat masina, la 74.000km in 2008! Jantele de 17 si virajele in forta sigur nu i-au prelungit viata, dar chiar si asa masina a mers pana acum fara joc la roata, fara zgomot sau vibratii, doar un vuiet in surdina ca de anvelope cramponate. Saptamana asta a inceput sa faca urat (gropile de primavara probabil ca i-au pus capac).

Daca in urmatorii 200.000km am la fel de "multe" defectiuni o sa mor cu masina asta

Avatar utilizator
fiatfiat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 12:00 pm

Mesaj de fiatfiat » Joi Mar 20, 2014 3:07 pm

Alex, cateodata intra greu in viteza 1-a , nu mereu. Spre exemplu, daca sunt aproape de oprire (am viteza foarte mica) intra ca unsa in viteza 1-a. Nu e vorba de presulet, si nu cred ca e nici rulmentul (masina nu are decat 28000 km). Cred ca e din capitolul: " asa face " .
In fine, o sa ii schimb si uleiul la cutie, si lichidul de racire si lichidel de frana. La cutie o sa ii pun Motulgear. Ce ulei de cutie si ce tip de antigel recomanzi ?

Multam!

Avatar utilizator
fiatfiat
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 12:00 pm

Mesaj de fiatfiat » Lun Mar 24, 2014 6:05 pm

Salutare, am fost la service Mitsubishi in Bd Expozitiei si am schimbat uleiul la cutie (am cumparat eu Motylgear 75W90) : suprinzator; desi peste tot citisem ca intra 1,75L, am stat langa mechanic si cutia a "supt" 2 litri intregi. Am revenit a doua zi cu inca o cutie de 1 L , din care a mai intrat 100-200 ml.

As vrea sa schimb acum lichidul de frana (masina are 25000 km dar 6 ani). As vrea sa il schimb la un service de cartier undeva. Aveti idee: se face aerisire separata si la ambreiaj? Eu stiam ca doar la frane se face aerisire ??


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori