Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Noi 20, 2013 2:22 pm

Ar putea sa mai fie sincronul de pe treapta respectiva, desi ar fi mai evident atunci cand schimbi din 4 in 3 ma gandesc, decat din 2 in 3.

Descrie si tu caraitul, sau inregistreaza cu telefonul. Masinile scot multe zgomote, nu e un carait general.

Ceva sigur se petrece asa ca trebuie verificata cat mai curand (spre imediat) dar pana atunci ocoleste si tu treapta 3, accelereaza pana la 3-4000 intr-a 2-a si da-i direct a 4-a. Dupa 10-15 minute de mers asa incearca si treapta 3 si vezi daca mai caraie.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Joi Noi 21, 2013 8:16 am

QUOTE (Alex44 @ Nov 20 2013, 02:22 PM) Ar putea sa mai fie sincronul de pe treapta respectiva, desi ar fi mai evident atunci cand schimbi din 4 in 3 ma gandesc, decat din 2 in 3.

Descrie si tu caraitul, sau inregistreaza cu telefonul. Masinile scot multe zgomote, nu e un carait general.

Ceva sigur se petrece asa ca trebuie verificata cat mai curand (spre imediat) dar pana atunci ocoleste si tu treapta 3, accelereaza pana la 3-4000 intr-a 2-a si da-i direct a 4-a. Dupa 10-15 minute de mers asa incearca si treapta 3 si vezi daca mai caraie.

Caraitul e scurt, nu suna a ceva metalic cum ma asteptam eu, apare doar la trecerea din 2 in 3 in mers si ma lasa sa trec intr-a 3a, nu agata.
Astazi am facut o proba, fiind si ceata am mers ceva mai incet pe stradute si am tinut-o intr-a doua mai mult decat de obicei, pana cand m-am gandit ca s-a mai incalzit motorul si apoi am incercat a 3a si nu a carait deloc.
O sa incerc si varianta ta, nu am facut niciodata asta, sa trec din 2 in 4, sper sa-mi iasa. Cred ca sambata ajung cu ea la reprezentanta totusi...

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Joi Noi 21, 2013 9:13 am

Incearca uleiul asta http://www.ulei-sua.com/ulei-transmisie ... 46-ml.html.
E stiuta treaba cat de simandicoasa e cutia de colt, cel putin cand vine sezonul rece e teroare. Totusi avem norocul ca intra doar 2l de ulei, mai exact 1,8l ca altfel am fi dat faliment la cat costa un ulei bun de cutie, sintetic. In RO nu am gasit nici un review cu redline-ul de sus, dar am gasit din afara f multe si toate au fost pozitive, ba mai mult s-au rezolvat si chestiile de care sufera cutia de colt.

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Vin Noi 22, 2013 9:14 am

eu am avut probleme la 1-a si la mersul inapoi.
Am schimbat uleiul in cutie si nu s-a produs nici o imbunatatire.
Am reusit insa sa rezolva cu marsarierul, tin schimbatorul in pozitia maxim dreapta vreo 5 secunde, apoi il trag in spate, astfel nu mai caraie deloc.
Cu 1-a ma lupt in continuare....

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 22, 2013 9:21 am

@dieselbee: Poate ai probleme cu rulmentul sau placa de presiune?

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Vin Noi 22, 2013 10:23 am

atunci nu ar trebui sa am si alte simptome?

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Vin Noi 22, 2013 10:27 am

Cati km are masina @diesel?

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Vin Noi 22, 2013 1:50 pm

53000 . am luat-o cu 45 daca tin bine minte.
altfel functioneaza bine, tocmai ce am fost cu ea pana la Cluj si inapoi.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Sâm Noi 23, 2013 10:43 am

Despre masarier spune si in manual dupa cate imi aduc aminte. Trebuie sa astepti cateva secunde inainte sa cuplezi. Si a mea mai agata in prima treapta, dar parca dupa un timp de mers nu mai face. Unii spuneau ca o cauza posibila ar fi sistemul de legatura cu cabluri intre schimbator si cutie. Imi aduc aminte ca cineva le-a dat jos, le-a curatat, le-a gresat si n-a mai avut nici o problema. Am citit pe undeva dar nu mai stiu unde.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Sâm Noi 23, 2013 10:44 am

Intr-adevar, si eu mi-am dat seama de cand am luat-o ca e un fenomen cutia. Not suitable for a girl, that's for sure ))

Invidiez prietenii care schimba vitezele cu un deget, schimbatorul alunecand lejer in trepte. Eu simt fiecare treapta cand schimb si in marsarier ma chinui uneori sa intre, oricat ma folosesc eu de trucurile de pe aici, e la noroc ) chiar aseara ramasesem in mijloc de intoarcere din trei miscari pentru ca nu cupla...

Intre timp am incercat sa nu mai plec dimineata in tromba, sa o las 1-2 min sa se incalzeasca, apoi merg lejer cu a doua inca 2-3-5 min, in functie de trafic si n-a mai carait deloc cand am trecut in a 3a. Nu stiu daca e logic, dar vad ca functioneaza. De mers oricum merg la verificat cu ea, sa vedem ce-or zice.

Uleiul il cumpar eu? Asta de mai sus nu pare enorm de costisitor (mai ales ca am inteles ca se schimba ff rar), dar nici nu am termen de comparatie...aveti si alte sugestii?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori