Defecte posibile COLT - rezolvare
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
am si eu o problema, am citit pe aici dar nu am vazut sa o fi semnalat nimeni...
mi se aprinde becul de la motor cate odata (din ce in ce mai des) si nu se mai tureaza masina (apas pana la fund pe acceleratie si se duce in 2000 ture).
chestia asta s-a intamplat de 3 ori in ultimele 2 zile. a mai facut si inainte de cateva ori asa dar si-a revenit repede (mai facea asa cand puneam contactul si nu o lasam sa termine cu beep-urile cateodata si o porneam direct).
azi-maine o sa o duc in service cu toate ca sunt foarte sceptic in privinta acestuia ce ar putea fi? la cat sa ma astept pe factura?
mi se aprinde becul de la motor cate odata (din ce in ce mai des) si nu se mai tureaza masina (apas pana la fund pe acceleratie si se duce in 2000 ture).
chestia asta s-a intamplat de 3 ori in ultimele 2 zile. a mai facut si inainte de cateva ori asa dar si-a revenit repede (mai facea asa cand puneam contactul si nu o lasam sa termine cu beep-urile cateodata si o porneam direct).
azi-maine o sa o duc in service cu toate ca sunt foarte sceptic in privinta acestuia ce ar putea fi? la cat sa ma astept pe factura?
Limp mode sau safe mode, motorul este limitat in turatie. Problema e ca de murdara ce e clapeta, trebuie deschisa mai larg decat ii comanzi tu din acceleratie, masina vede discrepanta asta si se panicheaza, nu stie daca e blocata clapeta sau de ce se comporta asa, si ii limiteaza deschiderea ca nu cumva sa se blocheze deschisa la maxim si sa iti bubuie motorul.
Din fericire, clapeta si senzorul sunt doar murdare in 99.9% din cazuri si nu necesita schimbare (vreo 1800 roni impreuna). O curatare o faci cu un spray si carpe ce nu lasa scame sau servetele bune.
Poti preveni murdarirea ei prematura folosind un ulei de calitate, a mea a facut prima data la aproape 100.000km si dupa curatare nu a mai reaparut problema, si acum am 182.000km.
Din fericire, clapeta si senzorul sunt doar murdare in 99.9% din cazuri si nu necesita schimbare (vreo 1800 roni impreuna). O curatare o faci cu un spray si carpe ce nu lasa scame sau servetele bune.
Poti preveni murdarirea ei prematura folosind un ulei de calitate, a mea a facut prima data la aproape 100.000km si dupa curatare nu a mai reaparut problema, si acum am 182.000km.
Am patit la fel, noroc cu forumul si m-a ajutat Alex44 si am scapat de nota de plata de la service
Uite aici cum am rezolvat.Adica cum a rezolvat Alex Multumesc inca o data.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7788
Uite aici cum am rezolvat.Adica cum a rezolvat Alex Multumesc inca o data.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7788
Minime daca folosesti torx-uri bune, maxime daca iei L-uri de 7 lei setul de 8. Rotunjesti suruburile una doua si nu le mai poti scoate. Sa strici MAF-ul nu poti decat daca il scapi/lovesti, iar clapeta mai greu sa o strici, poate tot asa sa o scapi desi nu are rost sa o dai jos de tot, doar o demontezi de pe galerie dar lasi furtunasele de lichid de racire atasate. O rasucesti cu grija 90 de grade, o deschizi si cureti cu carpa imbibata in spray buza de mizerie formata in zona clapetei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator