audio pt colt
Direct NU, tinand cont ca a venit din fabrica Coltul si e cam nou insa daca scoti casetofonul afara din bord si muti un fir pe altul DA. In spatele casetofonului se afla si un fir de 12V permanent (direct de la baterie) care sta degeaba. Eu cand am schimbat vechitura din bord cu un HU nou, mi-am pus alimentarea pe acel fir, preferandu-l in detrimentul contactului (insa sa nu uiti sa opresti cassu cand pleci din masina, altfel poate a doua zi ai nevoie de tractare ). Pentru geamuri e mai complicat, trebuie sa schimbi niste pini direct in usa (unde ai butonul de deschidere geam) existand si acolo 12V permanent.
Oricum metoda de mai sus implica, teoretic, pierderea garantiei, deci nu cred ca te coafeaza desi ca munca este destul de banala treaba si nici nu iti ia timp mult sa o faci. Un multimetru si ceva banda izolatoare eventual (dar nu sigur, depinde cum e la Colt).
Alta metoda nu prea exista.
Oricum metoda de mai sus implica, teoretic, pierderea garantiei, deci nu cred ca te coafeaza desi ca munca este destul de banala treaba si nici nu iti ia timp mult sa o faci. Un multimetru si ceva banda izolatoare eventual (dar nu sigur, depinde cum e la Colt).
Alta metoda nu prea exista.
Am o Corsa D din 2008 si lucrurile stau asa in privinta MP3-ului si a geamurilor:
Daca opresc motorul CD-ul nu se opreste; daca scot cheile din contact acesta se opreste dar il pot reporni de la buton. Mi se pare (trebuie sa mai citesc prin manual) ca daca nu umblu deloc la CD pt. o perioada de timp (nu mai stiu cat) acesta se opreste, daca motorul e oprit, ca o masura de protejare a bateriei. In privinta geamurilor, daca ma urc in masina si nu pun contactul nu pot umbla la ele. Daca mi-au ramas deschise chiar daca am scos cheia din contact le pot inchide de la buton. De asemenea le pot deschide/inchide dinafara masinii din telecomanda usilor (din fabrica).
Plafoniera o pot stinge chiar daca am usile deschise.
Oare cei de la Mitsubishi de ce nu au putut face asa ceva ?
Daca opresc motorul CD-ul nu se opreste; daca scot cheile din contact acesta se opreste dar il pot reporni de la buton. Mi se pare (trebuie sa mai citesc prin manual) ca daca nu umblu deloc la CD pt. o perioada de timp (nu mai stiu cat) acesta se opreste, daca motorul e oprit, ca o masura de protejare a bateriei. In privinta geamurilor, daca ma urc in masina si nu pun contactul nu pot umbla la ele. Daca mi-au ramas deschise chiar daca am scos cheia din contact le pot inchide de la buton. De asemenea le pot deschide/inchide dinafara masinii din telecomanda usilor (din fabrica).
Plafoniera o pot stinge chiar daca am usile deschise.
Oare cei de la Mitsubishi de ce nu au putut face asa ceva ?
Daca vrei sa iti faci tu cu putina rabdare si putina munca treaba asta la Colt, se poate.
1. legat de casetofon: uita-te in topciul acesta, vezi daca ai mufa ca la Carisma sau ai ISO. De aici incepe discutia. Si vezi sa ai un multimetru pe acas' (prin zona). Totul se rezuma sa schimba un fir cu altul, adica cel original de 12V care se taie cand scoti contactul cu un 12V permanent care il vei gasi tot acolo fara problema. In primul rand, scoate casetofonul si vezi ce conector ai... daca e mitsubishi, e lejer, in poza doi gasesti informatia..., daac e ISO, e la fel de lejer , mi-e lene sa caut acum schema de la ISO dar o gasim noi pana vrei sa te apuci de scos casetofonul. Teoretic, toata operatiunea se rezolva in 30 de minute lejer...
2. Pentru geamuri, nu ti-as recomanda, implica si ceva diode (cred), nu doar schimbarea unui fir cu altul. Daca totusi te tenteaza sa demontezi usa soferului, sa un semn
1. legat de casetofon: uita-te in topciul acesta, vezi daca ai mufa ca la Carisma sau ai ISO. De aici incepe discutia. Si vezi sa ai un multimetru pe acas' (prin zona). Totul se rezuma sa schimba un fir cu altul, adica cel original de 12V care se taie cand scoti contactul cu un 12V permanent care il vei gasi tot acolo fara problema. In primul rand, scoate casetofonul si vezi ce conector ai... daca e mitsubishi, e lejer, in poza doi gasesti informatia..., daac e ISO, e la fel de lejer , mi-e lene sa caut acum schema de la ISO dar o gasim noi pana vrei sa te apuci de scos casetofonul. Teoretic, toata operatiunea se rezolva in 30 de minute lejer...
2. Pentru geamuri, nu ti-as recomanda, implica si ceva diode (cred), nu doar schimbarea unui fir cu altul. Daca totusi te tenteaza sa demontezi usa soferului, sa un semn
salut baieti. Aceeasi parere o am si eu pe sistemul de pe colt. am inteles pe aici ce boxe intra. fata 16 cu mici modificari si sa nu fie mai adanci de 40 mm si in spate pe 13. Vorbim strict de modelul CZ3. dar problema sta in felul urmator cum desfac capacele de la boxe. va intreb pt ca nu vreau sa rup vreo clema sau eu stiu... in special pe spate, pt ca ele vor fi primele schimbate.
Se scoate bancheta din spate(2 suruburi si 2 piulite)(hexagon de 16)
Se scoate mocheta din portbagaj.
Se scoate plasticul din spatele portbagajului(se trage cumva in sus)
Se scot niste butoni(clipsuri di plastic).
Se desfac centurile din partea de jos.(hexagon de 17)
Se scot panourile laterale(se declipseaza)
Si apoi te uiti la difuzoarele masinii si te gandesti cum poti sa pui ceva mai bun.
Eu am pus difuzoare mari dar prin spatele scheletului de tabla pe care ai s-al vezi acolo.
Aaaaaaaaaaaaaaaa
Sa nu te sperie daca ai sa gasesti lipsa niste clipsuri.La mine fabrica nu a pus vreo zece.
Se scoate mocheta din portbagaj.
Se scoate plasticul din spatele portbagajului(se trage cumva in sus)
Se scot niste butoni(clipsuri di plastic).
Se desfac centurile din partea de jos.(hexagon de 17)
Se scot panourile laterale(se declipseaza)
Si apoi te uiti la difuzoarele masinii si te gandesti cum poti sa pui ceva mai bun.
Eu am pus difuzoare mari dar prin spatele scheletului de tabla pe care ai s-al vezi acolo.
Aaaaaaaaaaaaaaaa
Sa nu te sperie daca ai sa gasesti lipsa niste clipsuri.La mine fabrica nu a pus vreo zece.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori