Pornire Greoaie/tremurat Relanti
- ionutkrech
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 03, 2008 9:56 am
Ma alatur si eu lumii bune ce are probleme dimineata cu pornitul Colt-urilor.
Din discutiile de vre-o trei pagini incoace, lumea zice sa ar fi senzorul de temperatura ... eu nu cred ca senzorul asta se strica asa de repede.
99% cred ca bateria plus ceva la sistemul de aprindere(bobine, bujii) is problema ...de ce?
1) prima pornire e un fel de chin ...inchid repede cheia (dupa cam o sec), si pornesc din nou imediat...turatia urca la aprox. 2500 si coboara frumos.
Concluziea mea: nu se suficienta tensiune sa ropteasca motorul, sa dea scanteie, plus sa injecteze benzina...toate consuma curent.
2) La mine a aparut de cand a dat frigul...iar anul trecut a pornit bine de fiecare data... si la -25 grade, insa pentru baterie sigur a nu a fost usor.
Pe masina e bateria originala din 2005 si in plus ca nici nu mi-am bagat nasul in ea sa vad cat lichid mai are.
Bujiile le-am schimbat cu unele Beru iridium, ...efect la momentul respectiv destul de insesizabil.
Cat de curand schimb bateria si poate bujiile vechile originale bosch super....va tin la curent cu evolutia situatiei.
3) vechea dacie a lui tata pe carburator (deci ECU si senzori ~ zero) exact la fel facea iarna....dadeam prima cheie de puneam in miscare un pic motorul, si la a doua pornea fara probleme.
Numai bine,
Laurentiu
PS:
- Sper ca are sens ce am povestit eu pe aici
- @Cobra. - nu poti vedea pe scangauge evolutia tensiunii bateriei la pornire.
Din discutiile de vre-o trei pagini incoace, lumea zice sa ar fi senzorul de temperatura ... eu nu cred ca senzorul asta se strica asa de repede.
99% cred ca bateria plus ceva la sistemul de aprindere(bobine, bujii) is problema ...de ce?
1) prima pornire e un fel de chin ...inchid repede cheia (dupa cam o sec), si pornesc din nou imediat...turatia urca la aprox. 2500 si coboara frumos.
Concluziea mea: nu se suficienta tensiune sa ropteasca motorul, sa dea scanteie, plus sa injecteze benzina...toate consuma curent.
2) La mine a aparut de cand a dat frigul...iar anul trecut a pornit bine de fiecare data... si la -25 grade, insa pentru baterie sigur a nu a fost usor.
Pe masina e bateria originala din 2005 si in plus ca nici nu mi-am bagat nasul in ea sa vad cat lichid mai are.
Bujiile le-am schimbat cu unele Beru iridium, ...efect la momentul respectiv destul de insesizabil.
Cat de curand schimb bateria si poate bujiile vechile originale bosch super....va tin la curent cu evolutia situatiei.
3) vechea dacie a lui tata pe carburator (deci ECU si senzori ~ zero) exact la fel facea iarna....dadeam prima cheie de puneam in miscare un pic motorul, si la a doua pornea fara probleme.
Numai bine,
Laurentiu
PS:
- Sper ca are sens ce am povestit eu pe aici
- @Cobra. - nu poti vedea pe scangauge evolutia tensiunii bateriei la pornire.
- ionutkrech
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 03, 2008 9:56 am
- ionutkrech
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 03, 2008 9:56 am
- ionutkrech
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 03, 2008 9:56 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori