Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Feb 15, 2010 10:34 am

Stiu ca nu e vorba despre un defect, insa nu vreau sa deschid un topic pentru o problema asa mica

Ieri am pus tavita sub scaunul pasagerului, pe care am luat-o odata cu masina, insa nu am montat-o pana acum. A trebuit sa scot scaunul, insa la un moment dat a trebuit sa mut masina si am pornit-o. Problema e ca nu avea mufele conectate, mai precis cea de la airbagul din scaun, iar pe bord s-a aprins martorul de airbag. Problema e ca nu am reusit sa resetez acea eroare.
Inteleg ca asta e una dintre acele erori care nu dispare odata cu remedierea defectului. Am incercat sa las bateria deconectata un timp insa nu a disparut. Stiu ca se poate rezolva in 3 minute la service, dar va intreb daca mai stiti vre-o metoda de resetare a acestui tip de eroare.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 15, 2010 10:37 am

cand scoti bateria, nu trebuie sa o lasi scoasa nu stiu cate minute, ci doar sa pornesti un consumator, sa golesti condensatorii.
claxon, flashuri, etc.
nu e sigur ca reseteaza eroarea, sau se paote reseta singura dupa o perioada anume.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Feb 15, 2010 10:50 am

Mersi. Banuiesc ca din moment ce e aprins acel martor pe bord s-ar putea ca in caz de accident sa nu se deschida airbagurile, nu? Oricum nu am de gand sa le testez, dar intreb ca idee. O sa mai incerc si cu deconectare + pornirea unui consumator, iar daca nu, o sa fac si o vizita pe la service

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Dum Feb 28, 2010 10:05 am

Daca mufa e conectata bine la locul ei, nu vei avea probleme cu functionarea airbagurilor. In principiu martorul va ramine aprins pina ajungi la service si il resetezi. Calculatorul nu stie ca tu ti-ai montat tavita si a trebuit sa decuplezi mufa putin. El a inregistrat o eroare si a aprins un bec pentru ca tu sa stii ca a fost o problema cu airbagul si sa verifici neaparat. E genul de situatie cind e bine sa stii cind ceva nu merge, chiar daca se remediaza singur.

Acu ca am lamurit asta, sa vedem ce mai face masinuta mea.
Stergatoare:
- daca pun pe temporizare, mai mereu va functiona pe senzorul de ploaie, desi eu vreau doar temporizare. Ma scoate din minti citeodata. Aseara mergeau cu viteza maxima de-am boulea.
Suspensie:
- imi troncane jalnic de cind a dat iarna. Dar jalnic. SI daca am facut 500 de km iarna asta, e bine. Zici ca e rupt ceva dedesubt.
Plastice exterior:
- bandoul ala de sub bara fata e facut si prins in cel mai cretin mod posibil. Daca a prins putina zapada pe el gata iese de acolo si atirna ca prostu.
Motor:
- mi-a murit motorul fix aiurea de citeva ori. SI nu, nu am tras de el sau sa il fortez.
- de ceva vreme scirtie ingrozitor la rece ceva pe acolo. Banui o curea de alternator, insa nu am reusit sa prind zgomotul cu capota deschisa.
Electrica:
- electrica mai sensibila ca la masina asta nu am vazut. Pina si la daciile vechi era mai ok. la relanti farurile fluctueaza lumina, ventilatoarele isi reduc sau cresc turatia cu cel putin 30% de nu mai stii pe ce treapta sa le pui. Asta se intimpla la orice masina, recunosc, insa in nici un caz la amploarea pe care o are la colt.
- incalzirea in oglinzi e frectie la picior de lemn prin oras.
Interior:
- scaun pasager dreapta fata scirtie. De trei ori am mers la service si le-am spus si tot de atitea ori nu s-a rezolvat. Bine, erau si alte probleme ce
trebuiau rezolvate ( un mic accident, un ambreiaj, un brat dreapta: adica chestii minore ).
Miscellaneous:
- mai aud si o huriala usoara in spate, atunci cind frinez usor. Placute mai am si chiar mai mult de jumate ( ce am putut sa vad pe exterior ). Oricum chiar de nu ar fi, as iintelege ca placutele sa se consume mai repede la masina asta. Cutie automata presupune o utilizare a pedalei de frina mult mai intensa decit la o masina cu cutie manuala.
Stergatoare: ( din nou )
- cel mai prost sistem de aranjare. Ala mic sare si de obicei nu sterge mai nimic si ma trezesc ca mai mult de o treime din parbriz e mizerabil.SI cum sint ceva mai inalt, partea dreapta e inchisa pentru mine.


Luni ma duc cu ea la service si le spun frumos toate problemele de mai sus. Si le spun sa le rezolve cit se poate de repede. O sa-i rog frumos, ca nu sint om rau, insa fereasca dummnezeu sa ajunga nevasta la ei.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Feb 28, 2010 12:53 pm

incerc cateva raspunsuri la probleme tale, cu ce am mai intalnit si eu. deci sa le iau pe rand:
- temporizatorul e legat de senzor care e legat de cutie si face o combinatie intre ce apa e pe parbriz, cu e temporizatorul setat si viteza masinii. ai dreptate, si eu consider o tampenie. probabil ca cine a inventat asta a luat si un bonus.
- la troncanit foarte grav, eu am intalnit alta problema, si anume, intre puntea fata si bara stabilizatoare, daca intra o piatra (si pe langa faptul ca intra, nici nu cade din cauza pozitiei), se aude de zici ca se rupe in doua masina. e posibil sa fie asta. merita verificat, eu am patit-o de vreo doua ori. (la mine e mai amre probabilitatea ca strabat zilnic de doua ori un drum de 50m cu pietris)
- bandoul e facut sa lovesti cu el prima oara si sa se desprinda, sa nu spargi bara. dar si la mine a picat mai mult din cauza ghietii, si am de gand sa il prind cu holzsuruburi.
- cu muritul motorului nu stiu ce sa zic, eventual s-a aprins si check engine?
- scartaitul poate fi de la curea, asta o poti intinde si tu daca ai chef si cu ce. cati km ai cu maisna si din ce an este?
- electrica nu am avut probleme si nu te pot sfatui decat sa verifici electrolitul din baterie si sa completezi daca este nevoie. la mine a fost dupa doi ani.
- incalzirea si mie mi s-a parut mai slaba un pic ca la alte masini, dar functioneaza ok. poate ai vreo problema din punctul asta de vedere. mie mi se pare doar ca dureaza mai mult sa se incalzeasca
- scartait scaun nu stiu ce sa zic
- huruitul poate fi de la ceva prins intre disc si placuta. se poate intampla orcui....eu am avut pe fata si a trebuit sa dau jos, sa curat. alta data a cazut de la sine.
- eu la stergatoare dau vina pe ce imi vine de pe strada aruncat de ala din fata. cat vad cat nisip se strange pe parbriz.....nu e de mirare ca se duc dracu stergatoarele imediat. ale mele au o luna si sunt lamele varza de la mizerie.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Dum Feb 28, 2010 5:31 pm

Cu temporizatorul e o problema. Indiferent de cine de la Mitsu a inventat chestia aia. NU are voie sa functioneze asa. Eu l-am dat pe cel mai lung interval de functionare si el tot maxim.
La viraje sau la denivelari aud troncaniturile alea urite. O sa incerc sa verific de pietre, insa la o prima vedere totul parea ok.
Bandoul da-l dracului, ca nu o sa mor din cauza lui. Doar ca idee, ca e de rahat.
Masina are cutie "automata", adica manuala cu doua motorase care schimba in locul tau. Ceea ce e ok pina iti moare motorul ca si cum ai debraiat prea repede. Ceea ce e stupid, mai ales situatiile in care s-a intimplat. Fara martori aprinsi in bord.
Scirtiala la curea a aparut dupa ce am dus-o la o spalatorie. Si una extraordinar de proasta. Din aia cu economie la apa cred.
Pe partea electrica asa a facut din prima zi. In semnatura mea apare si alta masina, drept pentru care e posibil sa fiu eu prost si sa nu inteleg economia facuta de japonez la un rahat de redresor "gen".
Incalzirea in oglinzi e un rahat. Se stinge becul din buton dupa vreo 20 de minute si eu inca am oglinzile ude in draci. E degeaba.
Scirtiala la scaun ...... nimic de zis ....
Huruitul poate o fi fost de la discuri ruginite. Stiu ca masina a stat vreo doua zile pe dreapta si a plouat in timpul asta. Si pe spate placutele nu o sa se blocheze mai niciodata. Deci discurile se curata mai greu.
Stergatoarele sint asezate prost. Asta e clar. Ca sint si lamele de doi lei, asta e altceva ( toti suferim din cauza asta ) . Dar ele sint pozitionate super nasol. Preferam sa fie ca la solenza sau orice alta masina decit in sistemul actual. Ramine mizerie pe o suprafata enorma de parbriz. Mai ales in partea superioara. Si cred ca m-ai vazut cu vreo doua ocazii. Sint la 1.92 m. Deci conteaza ca undeva sus parbrizul este mizerabil si nu vad prin el.

Si la final: Mersi ca ai incercat sa ma lamuresti cu una alta. Dau o bere la o proxima ocazie

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Feb 28, 2010 6:57 pm

nu le am cu alcoolul, dar daca dai un suc ma bag
in alta ordine de idei, din ce descrii tu, e posibil sa ai stricata incalzirea in oglinzi. e normal ca la un moment dat sa se anuleze, dar nu au voie dupa atata timp sa fie inca ude.
de curiozitate, dupa vreo 5 minute ai pus mana pe ele? trebuie sa fie calde. nu neaaparat fierbinti, dar calde.
daca nu ,.....inseamna ca au cedat nervos, sau poate vreo siguranta (nu stiu daca au siguranta dedicata)

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Dum Feb 28, 2010 7:04 pm

Uitai sa spun de masina. Are 2 ani. 1.3 colt sam safety cica. safety de pica pompa de frina. )
Incalzirea merge, mai greu si foarte greu insa merge. Dracu sa o ia.

Avatar utilizator
alexio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 16, 2008 7:10 pm

Mesaj de alexio » Vin Mar 05, 2010 1:01 am

Trebuie sa schimb stergatoarele pentru ca lasa o pelicula fina, parca de grasime, foarte enervanta noaptea. Nu mai vreau originale, de la reprezentanta pentru ca mai mult de un an vad ca nu au tinut. Dati-mi ceva sfaturi ce marci, dimensiuni ati cumparat

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Vin Mar 05, 2010 7:42 am

alexio degreseaza bine stergatoarele, eu am patit asta cand am spalat masina cu o spuma activa mai ciudata .
jules luneta spate se dezabureste ? eu nu am probleme cu stergatoarele si am 1.87m , chiar imi pare bine ca pe centru nu am zone nesterse/murdare, extremitatile superioare nu vad de ce te-ar afecta. poti schimba doar lamelele de la stergatoare , incearca la ala mic cu ceva cu grafit .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori