Defecte posibile COLT - rezolvare
Masina are un disc de ambreiaj foarte bun, la fel este si ferodoul . Eu l-am vazut dupa 30.000 km, era nou. La fel si rulmentii care sunt foarte buni. Distanta fata de Dacia este infinita. Am vazut probleme presupuse de voi ca sursa de zgomot : zornait rulment presiune, zgomot neplacut care dispare la apasarea ambreiajului, disc de ambreiaj care a ajuns la capse, rulmenti fata, etc..
Din pacate cei de la service habar nu au pe ca lume traiesc. Aceste zgomote le-am avut si eu, dar din cauza acelei banale placi de tabla de protectie termica situata intre motor si catalizator sub masina, placa la care am facut referire in prima interventie.
Este o chestie banala si va rog sa o fixati foarte bine, voi , nu cei de la service si va garantez ca acele zgomote suparatoare vor disparea.
Mitsubishi colt este o masina buna si sa nu va mai ganditi la probleme grave din cauza habarnistilor de la service care sunt specializati in dacii.
Firma din Olanda este serioasa si mi-a raspuns la scrisoarea in care am solicitat o solutie pentru marirea garzii fata de sol in urma avariei pe care am avut-o la cutia de viteze din cauza unei gropi. Au precizat ca au solicitat departamentului de proiectare sa identifice o solutie si in conditiile in care departamentul de proiectare o va stabili, am sa primesc raspuns concret, iar piesele se vor transmite la M CAR TRADING care ma va contacta. Ei sunt foarte interesati de evolutia acestei masini.
Din pacate adevarata problema o reprezinta incompetanta celor de la service.
Din pacate cei de la service habar nu au pe ca lume traiesc. Aceste zgomote le-am avut si eu, dar din cauza acelei banale placi de tabla de protectie termica situata intre motor si catalizator sub masina, placa la care am facut referire in prima interventie.
Este o chestie banala si va rog sa o fixati foarte bine, voi , nu cei de la service si va garantez ca acele zgomote suparatoare vor disparea.
Mitsubishi colt este o masina buna si sa nu va mai ganditi la probleme grave din cauza habarnistilor de la service care sunt specializati in dacii.
Firma din Olanda este serioasa si mi-a raspuns la scrisoarea in care am solicitat o solutie pentru marirea garzii fata de sol in urma avariei pe care am avut-o la cutia de viteze din cauza unei gropi. Au precizat ca au solicitat departamentului de proiectare sa identifice o solutie si in conditiile in care departamentul de proiectare o va stabili, am sa primesc raspuns concret, iar piesele se vor transmite la M CAR TRADING care ma va contacta. Ei sunt foarte interesati de evolutia acestei masini.
Din pacate adevarata problema o reprezinta incompetanta celor de la service.
QUOTE (Mugurcolt)Aceste zgomote le-am avut si eu, dar din cauza acelei banale placi de tabla de protectie termica situata intre motor si catalizator sub masina, placa la care am facut referire in prima interventie.
Exclus!
Tabla aia e altceva.
Multumesc pentru informatii robbycar!
Daca esti autoservice, as dori sa stiu cat ar costa la tine un kit de ambreiaj CZ3.
La mcar e 377 euro.
Sachs sunt si amortizoarele pe care le-am schimbat la 4000 km si nu numai eu...
Exclus!
Tabla aia e altceva.
Multumesc pentru informatii robbycar!
Daca esti autoservice, as dori sa stiu cat ar costa la tine un kit de ambreiaj CZ3.
La mcar e 377 euro.
Sachs sunt si amortizoarele pe care le-am schimbat la 4000 km si nu numai eu...
Treaba cu tabla e pe bune. Am fost foarte speriat de acel zgomot la care multi si-au dat cu parerea si indicau probleme mari. In nici un caz nu te gandesti la o tabla, zgomotul fiind foarte diferit. Eu am verificat personal strangerea tablei, la service, cu masina suspendata. Zgomotul era similar cu cel facut de un ambreiaj obosit . E drept ca nu este usor sa intervii acolo, din cauza pozitiei foarte dificile, si multi mecanici refuza, ei presupunand altceva, pentru ca este mai usor si oricum habar nu au.
Referitor la amortizoare spate si eu am luat-o in barba. Nu am verificat masina la cumparare si dupa doua luni cand am ridicat-o pe elevator, amortizoarele spate erau ruginite si murdare de ulei. Clar, erau vechi. Va spun sigur ca se schimba inainte de predare, in service, sau pe perioada transportului. Sunt foarte usor de schimbat. Acum am amortizoare noi, pentru ca le schimba in garantie , si dupa 15.000km arata excelent. Bineinteles ca si filtrul de polen la doua luni era plin de melci si mizerie, desi masina nu avea decat cativa km. Baietii schimba tot de la masinile noi. Acestea trebuie verificate bine inainte de luarea in primire.
Referitor la amortizoare spate si eu am luat-o in barba. Nu am verificat masina la cumparare si dupa doua luni cand am ridicat-o pe elevator, amortizoarele spate erau ruginite si murdare de ulei. Clar, erau vechi. Va spun sigur ca se schimba inainte de predare, in service, sau pe perioada transportului. Sunt foarte usor de schimbat. Acum am amortizoare noi, pentru ca le schimba in garantie , si dupa 15.000km arata excelent. Bineinteles ca si filtrul de polen la doua luni era plin de melci si mizerie, desi masina nu avea decat cativa km. Baietii schimba tot de la masinile noi. Acestea trebuie verificate bine inainte de luarea in primire.
@Mugur, zgomotul de la rulment si cele reclamate pe aici vis-a-vis de ambreia exista.
Zgomotul provenit de la tabla de protectie termica situata intre motor si catalizator sub masina, este real, stiu de el.
Si la mine s-a remediat, dar sunt probleme distincte.
As fi vrut eu sa fie vorba doar de o simpla tablie...
Legat de amortizoare si restul nu stiu ce sa zic.
Mie mi s-a parut ciudat ca s-au dus la 4000 km.
S-ar putea sa ai dreptate, insa eu zic ca nu e dracul asa de negru...
Zgomotul provenit de la tabla de protectie termica situata intre motor si catalizator sub masina, este real, stiu de el.
Si la mine s-a remediat, dar sunt probleme distincte.
As fi vrut eu sa fie vorba doar de o simpla tablie...
Legat de amortizoare si restul nu stiu ce sa zic.
Mie mi s-a parut ciudat ca s-au dus la 4000 km.
S-ar putea sa ai dreptate, insa eu zic ca nu e dracul asa de negru...
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
QUOTE (robbycar)La o debreiere mai fortata am doua zgomote:unul ar semana cu un disc de ambreiaj care a ajuns la capse(insa il am de f mult timp si nu se accentueaza in timp) iar altul ar semana cu capete de planetara (insa ar putea sa fie si rulmentii de pe fata)..
salutare , si eu am zgomotul asta la debraieri fortate dar cred ca e de la controlul tractinuii care intrevine sa nu serapeze rotile la plecare. mereu cand se aude clipeste si becul de TC.
salutare , si eu am zgomotul asta la debraieri fortate dar cred ca e de la controlul tractinuii care intrevine sa nu serapeze rotile la plecare. mereu cand se aude clipeste si becul de TC.
QUOTE (COObra)debreiere inseamna sa apesi ambreiajul.........ce inseamna debreiere fortata? esti mai nervos cand apesi ambreiajul?
si nu confundati zgomotul de planetara - care bate la demaraje si curbe, cu cel de rulment - care huruie tot timpul mersului. rulmentul cand ajunge sa bata e rau. si nu bate prea mult.
daca ajungi sa iti bata un rulment e indicat sa-i schimbi pe amandoi, fiindca daca schimbi doar unul nu rezolvi nimic
si nu confundati zgomotul de planetara - care bate la demaraje si curbe, cu cel de rulment - care huruie tot timpul mersului. rulmentul cand ajunge sa bata e rau. si nu bate prea mult.
daca ajungi sa iti bata un rulment e indicat sa-i schimbi pe amandoi, fiindca daca schimbi doar unul nu rezolvi nimic
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori