Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 22, 2010 9:26 am

azi dimineata a pornit ok, dar din pacate erau fix 8 grade la 8 fix cand am plecat si problemele porneau exact sub aceasta temperatura. . am vorbit si cu alex, "donatorul" senzorului si a fost de acord sa il mai lase pe masina mea cateva dimineti, in ideea de a vedea cand este mai frig cum face, dar avand in vedere ca, coobra sustine ca este verificat si nu e de la acest senzor, inteleg ca ar fi pompa din rezervor, lucru care ne "aranjeaza" de tot, dar cum poate fi "picata" si la alti colegi care spuneau ca au abia ~20k km? la kilometrajul asta ar trebui sa fie inca in garantie masina si ma gandesc ca ar trebui schimbata ca atare sa vedem rezultatul, nu?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Noi 22, 2010 9:36 am

Nici eu nu suspectez senzorul, dar macar il taiem sigur de pe lista. Eu traiam cu impresia ca sunt 2 pompe de benzina, una clasica (ca la toate motoarele) si una de inalta presiune (dedicata pt injectia directa). Colegul Mistyque zicea ca daca pune contactu, sta sa se stinga becurile (bazaie pompa amorseaza circuitul), ia contactul, repeta 2-3 ori nu-i mai face. Pare ca s-ar dezamorsa peste noapte,e ciudat totusi ca face la frig. Sa fie ceva care se contracta prea mult si scapa pe acolo. A incercat cineva sa schimbe si filtrul de benzina, asa preventiv?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 22, 2010 9:55 am

nu cred sa se contracte ceva asa subit la toate, mai ales ca mie anul trecut si la -22 mi-a pornit ceas. Si eu stiu ca sunt 2 pompe la colt, pt ca atunci cand m-am interesat de pret am fost intrebat care din ele imi trebuie; pt ca cea din rezervor e ~800 ron la sursa ca la mitsu in service nici nu mai merita amintit, iar cealalta este ~300 ron. . cu filtru benzina poate ne ajuta coobra cu info. Alex spunea ca nu ar fi in rezervor, ci in "canistra" din spatele motorului. .

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Lun Noi 22, 2010 11:26 am

Da, eu am 23ooo de Km dar nu pot sa ma duc la garantie pentru ca a doua revizie n-am mai facut-o la Mitsubishi pentru ca sunt extrem de scumpi la piese si manopera pentru buzunarul meu. (Am preferat sa-mi cumpar personal piesele de schimb).
Ca sa nu mai zic ca m-am bazat pe fiabilitatea Mitsubishi si mi-am zis ca 3 - 4 ani n-are cum sa pice ceva pe Colt... m-am inselat...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Noi 22, 2010 1:34 pm

Puteti explica mai clar cum e cu pompele de benzina, va rog? Nu prea inteleg cum are 2 pompe.

+10% warning pt offtopic

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Noi 22, 2010 2:16 pm

Pai coltul are injectie directa. Asta inseamna ca benzina e injectata in camera de ardere, unde presiunile sunt mult mult mult mai mari decat in admisie (unde e injectata benzina la motoarele MPI). Deci injectoarele ca sa bage benzina trebuie sa invinga presiunea din cilindru. Mai mult, injectoarele noastre au o fereastra de timp mult mai scurta pt a injecta benzina decat cele MPI. Deci asta inseamna ca au nevoie de presiune si mai mare. Pt asta, exista acea a 2-a pompa de benzina , de inalta presiune care furnizeaza presiunea asta in plus si mentine o presiune mare, constanta, in rampa de injectoare, ca nu cumva cand ia unu o guritza sa scada presiunea si pe celelalte sa le saraceasca. Ai pompa clasica de benzina in rezervor, cu sonda de nivel si ce acareturi mai are ea, si mai ai una pe circuit, de presiune, dedicata motoarelor cu injectie directa (GDI).

Cred ca daca mai ziceam de 2 ori presiune spargeam vreun record. Cam asta e ideea oricum, cel putin asa stiu eu din ce am citit pe net despre motoarele GDI.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 22, 2010 3:37 pm

alex; am uitat sa te intreb azi cum a pornit a ta? desi conditiile meteo cred ca erau aceleasi. . .

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Noi 22, 2010 3:47 pm

La sfert. Urca instant turatia pe la 2000 si ceva, apoi cade finut spre 1500 La 8:50 cand am pornit eu erau 10*C.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 22, 2010 4:38 pm

Alex din pacate te inseli. (sau din fericire). pompa de inalta, este doar la diesel, la care motorina trebuie sa isi faca autoaprinderea prin presiune foarte mare.
la benzina, injectorul, doar pulverizeaza benzina, pentru a omogeniza amestecul, aprinderea amestecului, ramanand exclusiv in sacina bujiei, care da scanteia.
noi la colt (si tu la smart), avem o singura pompa, care e in rezervor, impreuna cu regulatorul de presiune, indicatorul de nivel si filtrul de benzina - corp comun.
azi s-a schimbat la o masina si senzorul de temperatura motor, asteptam urmatoarele zile cu vreme rece sa vedem ce si cum.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Noi 22, 2010 5:38 pm

Ar fi ceva. Mai putine chestii care sa se strice. Desi cam din tot ce am citit eu despre injectia directa e ca se folosesc 2 pompe.
Fişiere ataşate
GDI_layout.JPG
GDI_layout.JPG (36.66 KiB) Vizualizat de 1924 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori