Defecte posibile COLT - rezolvare
- pascal_mihai_marian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm
@mitsu_colt76
Cam accelasi tip de problema l-am intalnit la un megane.
Si atunci a fost de la senzorul de cranck-shaft (cel care detecteaza pozitia arborelui cotit).
Explicatie:
Daca nu da semnal ok, motorul nu se sincronizeaza repede...adica la prima rotatie completa.
Strategiile mai noi fac ca sa se sicronizeze in cele din urma datorita senzorului de la arborele cu came si sa porneasca.
Posibil si la tine sa fie aceeasi problema (ori senzor defect, ori contact prost), atata timp cat zici ca dupa ce porneste merge f. bine.
Cred ca asta scoate din discutie pompa de benzina si bobinele de inductie.
Totusi un scanning iti va zice ce probleme ai.
Numai bine.
Laurentiu
Cam accelasi tip de problema l-am intalnit la un megane.
Si atunci a fost de la senzorul de cranck-shaft (cel care detecteaza pozitia arborelui cotit).
Explicatie:
Daca nu da semnal ok, motorul nu se sincronizeaza repede...adica la prima rotatie completa.
Strategiile mai noi fac ca sa se sicronizeze in cele din urma datorita senzorului de la arborele cu came si sa porneasca.
Posibil si la tine sa fie aceeasi problema (ori senzor defect, ori contact prost), atata timp cat zici ca dupa ce porneste merge f. bine.
Cred ca asta scoate din discutie pompa de benzina si bobinele de inductie.
Totusi un scanning iti va zice ce probleme ai.
Numai bine.
Laurentiu
Salut!
Am si eu un colt din 98, luat din germanica in decembrie cu 155K km., 1,3 75 calutzi. Pana aci toate bune si ok. Masina merge foarte misto (de fapt nu mai merge misto ), tind sa cred ca astea noi de care va tot plangeti, nu sunt facute in japan ci prin alta parte (parerea mea). Deci sa va explic cum sta treaba :
1. porneste la sfert de cheie, la rece turatie normal cam 1100, ca e destul de cald afara, asta iarna sarea putin si pe la 13-1400.
2. dupa ce se incalzeste, incepe problema mea, si anume, cand ma apropii de semafor sau intersectie sau...., si scot la puncul mort, scade turatia cam pana la 400 ture, balbaie putin, dupa care incepe si urca incet la 800-900 ture. Dupa care nu mai face pana la urmatoru semafor . Asta se intampla dupa ce sambata am vrut sa montez un sub, am scos borna + de la bat. Am presupus eu ca nu am strans bine borna la loc. Am scos bornele din nou, le-am curatat, borna de la minus am schimbat-o pentru ca era rupta... Apropo, la ralanti fara sa mergi cu ea, chiar si daca accelerezi pe loc nu face nik, numa dupa ce o scoti din sarcina...A mai patit cineva asa? Sau ma poate lamuri cineva?
Sunt cateva defecte posibile, sonda lambda, filtru aer infundat, regulatorul ralanti obturat, senzorul de ralanti, aveti idee?
merci
L.E.
Aztazi am verificat si altenatorul, si bateria, si sunt ok
Am si eu un colt din 98, luat din germanica in decembrie cu 155K km., 1,3 75 calutzi. Pana aci toate bune si ok. Masina merge foarte misto (de fapt nu mai merge misto ), tind sa cred ca astea noi de care va tot plangeti, nu sunt facute in japan ci prin alta parte (parerea mea). Deci sa va explic cum sta treaba :
1. porneste la sfert de cheie, la rece turatie normal cam 1100, ca e destul de cald afara, asta iarna sarea putin si pe la 13-1400.
2. dupa ce se incalzeste, incepe problema mea, si anume, cand ma apropii de semafor sau intersectie sau...., si scot la puncul mort, scade turatia cam pana la 400 ture, balbaie putin, dupa care incepe si urca incet la 800-900 ture. Dupa care nu mai face pana la urmatoru semafor . Asta se intampla dupa ce sambata am vrut sa montez un sub, am scos borna + de la bat. Am presupus eu ca nu am strans bine borna la loc. Am scos bornele din nou, le-am curatat, borna de la minus am schimbat-o pentru ca era rupta... Apropo, la ralanti fara sa mergi cu ea, chiar si daca accelerezi pe loc nu face nik, numa dupa ce o scoti din sarcina...A mai patit cineva asa? Sau ma poate lamuri cineva?
Sunt cateva defecte posibile, sonda lambda, filtru aer infundat, regulatorul ralanti obturat, senzorul de ralanti, aveti idee?
merci
L.E.
Aztazi am verificat si altenatorul, si bateria, si sunt ok
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Merci de raspuns da nu e subul, pentra ca nu l-am montat, imi trebuie un variator de tensiune pentru el, e S.A.W. e mai ciudat are amplif incorporat merge pe 16 volti, nici nu imi aprinde led-ul de control. Astazi am mai observat o chestie, daca tin frana pe loc la ralanti apasata, imi scade turatia 15-20 sec la 600rpm, dupa care urca la normal si cand iau piciorul de pe frana sare 2-3 sec la 1100-1200rpm, pe urma revine la normal. Am verificat si furntunetii si filtru de aer, clapeta de acceleratie nu e murdara, daca scot furtunul care pleaca din tulumba de frana, trage aer, e vidat deci nu de acolo e problema. Am gasit o supapa care nu tine foarte bine pe un furtun care pleaca din capacul chiulasei si intra in galeria de admisie, era cam mizerabila si nu prea inchidea mai deloc. Am curatat-o bine si acum inchide ceva mai bine maine dimineata o pun la loc sa vad cum se comporta la drum.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
A avut cineva problema pina acum cu rulmentii ? Mie a inceput sa imi scartie o roata. Problema este ca nu imi scartie tot timpul. Ultima data cand am fost la bd. Expozitiei si le-am spus despre asta, aproape ca nu mi-au spus ca sint schizofrenic. Au vrut sa imi ia si bani pentru verificare, ca oamenii lor au muncit pentru asta, au dat rotile jos, au verificat si nu au gasit nimic. N-am fost de acord pentru ca masina este in garantie.
Ieri seara tocmai ieseam din parcare cu spatele si m-a strapuns un sunet metalic puternic pentru scurt timp. M-am oprit sa ma imi dau seama pe ce parte era. Dupa ce m-am miscat din nou, nu am mai auzit. Stiu ca atunci cand un rulment are o problema scartie la viraje si viteza mica. Se mai aude si in mers dupa 50-60 km/h o miscare de revolutie. Nu e chiar huruit, dar iarasi nu se aude tot timpul. Mi-e frica ca iar ajung la service si iar imi zic aia ca sint nebun ca nu pot sa le demonstrez. Voi ati patit asa ceva ?
Ieri seara tocmai ieseam din parcare cu spatele si m-a strapuns un sunet metalic puternic pentru scurt timp. M-am oprit sa ma imi dau seama pe ce parte era. Dupa ce m-am miscat din nou, nu am mai auzit. Stiu ca atunci cand un rulment are o problema scartie la viraje si viteza mica. Se mai aude si in mers dupa 50-60 km/h o miscare de revolutie. Nu e chiar huruit, dar iarasi nu se aude tot timpul. Mi-e frica ca iar ajung la service si iar imi zic aia ca sint nebun ca nu pot sa le demonstrez. Voi ati patit asa ceva ?
Da, la Carisma mea si la service (la mine in Bistrita) mi s-a spus ca la unele masini scartaie rulmenti, la altele volanul, la altele elementul de dupa volan . Ce-i drept nu e in garantie si nici nu mi-au luat bani, puteau sa imi spuna ca scartaie orice si sa ma scuture la portofel. Si mai scartaie si acum uneori...dar nu cand ajung cu ea in service
Am inteles. Problema este ca eu trebuie sa plec la un drum lung si nu vreau sa merg cu ea asa. Am mai avut o dacie mai de mult cu un rulment care scartaia. La un moment dat s-a blocat roata spate dreapta in mers la vreo 50-60 km/h. Am avut parte de o frina foarte brusca si o senzatie nasoala. N-as vrea sa repet experienta doar pentru gagii de la service ma pun pe mine sa le zic care roata scartie si nu sint in stare sa o identifice. Nu mai zic ca mai e si in garantie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori