Gpl?
Cum a ramas cu instalatia? Ai montat-o?
Iata care sunt primele impresii la mine dupa prima mie de km:
Pozitive:
1. Economia la bani se simte BINE DE TOT.
2. Nu am sesizat pierderi de putere, nici la drum intins, nici in oras, nici in turatii mari - 4-5.000
3. Nu am sesizat un consum sporit, dar acest aspect e relativ intrucat indicatorul de la rezervorul de gaz e cu niste leduri. Consumul mai exact se face alimentand de la aceeasi pompa si parcurgand de mai multe ori segmente de drum diferite, urmat de realimentare.
4. Una peste alta, e o investitie ok.
5. Statii de gaz peste tot, pana acum nu mi-am dat seama dar au aparut ca ciupercile.
Negative:
1. La Lancer nou, se pierde simtitor din portbagaj intrucat rezervorul toroidal (52 L, ca sa intre vreo 40-42) e mai inalt decat locasul pt roata de rezerva mica, cam cu 10 cm. De aici decurge necesitatea de placaje, polistiren si alte ace brice si carice care sunt necesare pentru a umple spatiul.
2. A innebunit ceasul de pe bord, se schiba ora de 4 ori in 15 minute.
3. TOTUSI, la urcarea bordurilor fara avant, parca simt o diferenta, adica tinde sa se innece daca nu ridic turatia destul.
Concluzia: recomand celor care fac o medie de peste 15.000 km pe an, dar ATENTIE LA ATELIERUL DE MONTAJ, si de preferat ECU STAG 300 plus, ca merge foarte bine in tandem cu unitatea masinii.
Iata care sunt primele impresii la mine dupa prima mie de km:
Pozitive:
1. Economia la bani se simte BINE DE TOT.
2. Nu am sesizat pierderi de putere, nici la drum intins, nici in oras, nici in turatii mari - 4-5.000
3. Nu am sesizat un consum sporit, dar acest aspect e relativ intrucat indicatorul de la rezervorul de gaz e cu niste leduri. Consumul mai exact se face alimentand de la aceeasi pompa si parcurgand de mai multe ori segmente de drum diferite, urmat de realimentare.
4. Una peste alta, e o investitie ok.
5. Statii de gaz peste tot, pana acum nu mi-am dat seama dar au aparut ca ciupercile.
Negative:
1. La Lancer nou, se pierde simtitor din portbagaj intrucat rezervorul toroidal (52 L, ca sa intre vreo 40-42) e mai inalt decat locasul pt roata de rezerva mica, cam cu 10 cm. De aici decurge necesitatea de placaje, polistiren si alte ace brice si carice care sunt necesare pentru a umple spatiul.
2. A innebunit ceasul de pe bord, se schiba ora de 4 ori in 15 minute.
3. TOTUSI, la urcarea bordurilor fara avant, parca simt o diferenta, adica tinde sa se innece daca nu ridic turatia destul.
Concluzia: recomand celor care fac o medie de peste 15.000 km pe an, dar ATENTIE LA ATELIERUL DE MONTAJ, si de preferat ECU STAG 300 plus, ca merge foarte bine in tandem cu unitatea masinii.
salutare
eu am instalat GPL landi renzo pe colt 1,5 benzina...pret total 2650 lei cu montaj
2500 km pana in prezent
impresii:
- consum mai mare cu 1 litru cel putin...gaz
- am instalat si sistemul flashlube pentru ungerea cilindrilor
- 800 km (500 regim autostrada si restul in oras, full time AC - consum de gaz 8,3 litri la suta)
- se simte lipsa de putere...dar trage destul de bine si asa
- un usor zgomot la acceleratie rapida de instalatia GPL....ceva legat de alimentarea cu gaz
- revizii la 15000 km, amortizare investitie 15000 km...
- butelie 42 litri in locul rotii de rezerva si buson alimentare exact langa alimentarea cu benzina.
- porneste mereu cu benzina si la 95 grade C trece in gaz daca trece de 1600 RPM,
- dupa 6000 RPM revine in benzina
cam asta ar fi
eu am instalat GPL landi renzo pe colt 1,5 benzina...pret total 2650 lei cu montaj
2500 km pana in prezent
impresii:
- consum mai mare cu 1 litru cel putin...gaz
- am instalat si sistemul flashlube pentru ungerea cilindrilor
- 800 km (500 regim autostrada si restul in oras, full time AC - consum de gaz 8,3 litri la suta)
- se simte lipsa de putere...dar trage destul de bine si asa
- un usor zgomot la acceleratie rapida de instalatia GPL....ceva legat de alimentarea cu gaz
- revizii la 15000 km, amortizare investitie 15000 km...
- butelie 42 litri in locul rotii de rezerva si buson alimentare exact langa alimentarea cu benzina.
- porneste mereu cu benzina si la 95 grade C trece in gaz daca trece de 1600 RPM,
- dupa 6000 RPM revine in benzina
cam asta ar fi
Cateva detalii , pls :
- sistemul flashlube este cel de aici?. Ai mers fara el ca sa faci diferenta ? Montatorul ( chiar asa , unde ai monatat instalatia?) ti-a recomandat-o , sau ai avut tu o pasarica ?
- un usor zgomot la acceleratie rapida...cum se aude , detalii ?
- cred ca la 35-45 grade C trece in gaz , de multe ori iarna nici nu ajungi la 95
- sistemul flashlube este cel de aici?. Ai mers fara el ca sa faci diferenta ? Montatorul ( chiar asa , unde ai monatat instalatia?) ti-a recomandat-o , sau ai avut tu o pasarica ?
- un usor zgomot la acceleratie rapida...cum se aude , detalii ?
- cred ca la 35-45 grade C trece in gaz , de multe ori iarna nici nu ajungi la 95
@madmax - Nu are cum sa treaca la 95 grade pe gaz. Pragul este mult mai jos si este reglabil din soft. Daca se simte ca trage mai slab, probabil trebuie modificate unele reglaje. Diferenta de putere intre gpl si benzina ar trebui sa fie aproape inexistenta la instalatiile secventiale. Flash lube-ul ajuta in principal la linistea psihologica, in rest era perfect si fara el. In tot cazul, montarea gpl este un lucru foarte, foarte bun.
Salut ,
si eu am montat de 3 luni GPL pe Clasic 2.0 dar nu am postat ca sa imi pot face o impresie pe termen mai lung .
Instalatia este Tomaseto Stag 300 montata in bucuresti, cost total 23 bulioane cu rezervor toroidal si stutul de incarcare montat langa cel de benzina (de obicei pentru acestea se plateste suplimentar). La montaj cea mai importanta problema e sa nu scape span in galeria de admisie cand dau gaurile pentru injectoare (la 2.0 galeria e metalica ) restul merge usor.
Unitatea electronica e interesanta,se pot regla o groaza de parametrii (de catre ei) printre care amestec-turatie(curba) temperatura la care trece pe gaz (in general 40 grade ) si se poate opta la cerere de putere 100% (pedala la fund) sa treaca pe benzina ! Trecerea de pe gaz pe benzina si invers e insesizabila, iar pierderea de putere este neglijabila ,aproape insesizabila .
Consumul : consumul meu urban era pe benzina de 12.5-13.5 acum e 16-17 GPL
consumul extraurban era de 9-10 benzina , GPL 10- 11% fara sa o menajez ,cu viteze si de 200 km/h ( da, inca mai poate , chiar daca e pe gaz)
Intretinere : schimb de filtre (instalatie GPL) la 10 000 km ,cost 80 lei cu manopera, dar in romanica se recomanda la 8000km.
si eu am montat de 3 luni GPL pe Clasic 2.0 dar nu am postat ca sa imi pot face o impresie pe termen mai lung .
Instalatia este Tomaseto Stag 300 montata in bucuresti, cost total 23 bulioane cu rezervor toroidal si stutul de incarcare montat langa cel de benzina (de obicei pentru acestea se plateste suplimentar). La montaj cea mai importanta problema e sa nu scape span in galeria de admisie cand dau gaurile pentru injectoare (la 2.0 galeria e metalica ) restul merge usor.
Unitatea electronica e interesanta,se pot regla o groaza de parametrii (de catre ei) printre care amestec-turatie(curba) temperatura la care trece pe gaz (in general 40 grade ) si se poate opta la cerere de putere 100% (pedala la fund) sa treaca pe benzina ! Trecerea de pe gaz pe benzina si invers e insesizabila, iar pierderea de putere este neglijabila ,aproape insesizabila .
Consumul : consumul meu urban era pe benzina de 12.5-13.5 acum e 16-17 GPL
consumul extraurban era de 9-10 benzina , GPL 10- 11% fara sa o menajez ,cu viteze si de 200 km/h ( da, inca mai poate , chiar daca e pe gaz)
Intretinere : schimb de filtre (instalatie GPL) la 10 000 km ,cost 80 lei cu manopera, dar in romanica se recomanda la 8000km.
QUOTE (avy @ Aug 6 2011, 11:41 AM) .......consumul extraurban era de 9-10 benzina , GPL 10- 11% fara sa o menajez ,cu viteze si de 200 km/h ( da, inca mai poate , chiar daca e pe gaz)
Cu GPL din occident vei avea topspeed mai mare. pentru simplul motiv ca are octane mai multe ( undeva in jur de 110 ).
Cu GPL din occident vei avea topspeed mai mare. pentru simplul motiv ca are octane mai multe ( undeva in jur de 110 ).
QUOTE (alc2 @ Aug 5 2011, 07:16 PM) Cateva detalii , pls :
- sistemul flashlube este cel de aici?. Ai mers fara el ca sa faci diferenta ? Montatorul ( chiar asa , unde ai monatat instalatia?) ti-a recomandat-o , sau ai avut tu o pasarica ?
- un usor zgomot la acceleratie rapida...cum se aude , detalii ?
- cred ca la 35-45 grade C trece in gaz , de multe ori iarna nici nu ajungi la 95
asta este flash lube http://www.flashlube.com/en/products/va ... r-kit.html
Mi-au spus vreo 2 cunoscuti de el si cand am intrebat detalii la montare http://www.prosperanta.ro/ mi-au pomenit de el si l-au recomandat...si pt 250 roni am optat pt el
se aude ca un jet ce trece prin reductie....mi-au spus ca este jetul de gaze
posibil sa treca mai repede...de exemplu daca plec dim in Bucuresti cupleaza gazul dupa maxim 1 km, iar de multe ori daca masina sta in caldura cupleaza imediat cum am depasit 1600 rpm
- sistemul flashlube este cel de aici?. Ai mers fara el ca sa faci diferenta ? Montatorul ( chiar asa , unde ai monatat instalatia?) ti-a recomandat-o , sau ai avut tu o pasarica ?
- un usor zgomot la acceleratie rapida...cum se aude , detalii ?
- cred ca la 35-45 grade C trece in gaz , de multe ori iarna nici nu ajungi la 95
asta este flash lube http://www.flashlube.com/en/products/va ... r-kit.html
Mi-au spus vreo 2 cunoscuti de el si cand am intrebat detalii la montare http://www.prosperanta.ro/ mi-au pomenit de el si l-au recomandat...si pt 250 roni am optat pt el
se aude ca un jet ce trece prin reductie....mi-au spus ca este jetul de gaze
posibil sa treca mai repede...de exemplu daca plec dim in Bucuresti cupleaza gazul dupa maxim 1 km, iar de multe ori daca masina sta in caldura cupleaza imediat cum am depasit 1600 rpm
QUOTE (PaulT @ Aug 5 2011, 09:02 PM) @madmax - Nu are cum sa treaca la 95 grade pe gaz. Pragul este mult mai jos si este reglabil din soft. Daca se simte ca trage mai slab, probabil trebuie modificate unele reglaje. Diferenta de putere intre gpl si benzina ar trebui sa fie aproape inexistenta la instalatiile secventiale. Flash lube-ul ajuta in principal la linistea psihologica, in rest era perfect si fara el. In tot cazul, montarea gpl este un lucru foarte, foarte bun.
este posibil sa ai dreptate...eu asa citisem....cei la care am montat instalatia au tot umblat cu laptopul pe soft sunt sute de reglaje.
La mine este sesizabila mai ales in trepte mici 2 sau 3 la sub 2000 rpm parca benzina era mai sprintena.
La mine ar mai fi o chestie legata de tipul de duze pt instalatia Landi Renzo...de 1,4 sau 1,6 ..masina mea fiind de 1,5 au montat de 1,6 si mi-au spus ca au reglat duzele sa se deschida mai putin pt a nu avea un amestec prea mare de GPL...daca nu imi convine m-au rugat sa trec sa imi mai citeasca parametrii gratis pt ca japonezele si coreenele cica sunt mai pretentioase...
este posibil sa ai dreptate...eu asa citisem....cei la care am montat instalatia au tot umblat cu laptopul pe soft sunt sute de reglaje.
La mine este sesizabila mai ales in trepte mici 2 sau 3 la sub 2000 rpm parca benzina era mai sprintena.
La mine ar mai fi o chestie legata de tipul de duze pt instalatia Landi Renzo...de 1,4 sau 1,6 ..masina mea fiind de 1,5 au montat de 1,6 si mi-au spus ca au reglat duzele sa se deschida mai putin pt a nu avea un amestec prea mare de GPL...daca nu imi convine m-au rugat sa trec sa imi mai citeasca parametrii gratis pt ca japonezele si coreenele cica sunt mai pretentioase...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori