salutare!
Dupa 90K cu un colt de 1,5 benzina a venit randul sa schimb catalizatorul. La inceput zornaia la decelerare acum zornaie si la accelerare. Se aude suparator parca o barca cu motor...masina trage fara probleme. Din cand in cand se aprinde becul de noxe...nu mai dureaza mult si nu va mai functiona in parametri si motorul se va oprii in mers ....
As intreba pe forum daca merita un catalizator universal nou la 600 roni cu montaj.
Si daca pot fi probleme cu injectia generate de ceea ce citesc sondele lambda.
PS: un catalizator original la Mcar face vreo 3800 roni...si sincer cred ca nu merita.
Catalizator Universal?...merita
Esti sigur ca zornaie catalizatorul si nu scutul termic de pe galeria de evacuare? Sigur becul de check engine nu se aprinde de la clapeta de acceleratie?
Intreb pt ca astea 2 probleme sunt foarte comune, si mult mai probabile decat picarea catalizatoruli dupa 90.000km. E f putin. Cand un catalizator pica, se infunda, si deabia mai merge masina? Ai simptomele astea permanent?
Intreb pt ca astea 2 probleme sunt foarte comune, si mult mai probabile decat picarea catalizatoruli dupa 90.000km. E f putin. Cand un catalizator pica, se infunda, si deabia mai merge masina? Ai simptomele astea permanent?
sigur nu este si scutul....l-am strans de cateva ori pana acum iar clapeta a fost curatata pe la 80000km. Zornaitul se aude usor in mod normal iar in accelerare pe la anumite turatii (niciodata aceleasi..adica 1700 rpm, 2500, 3500 etc) de unde am tras concluzia ca una din placile ceramice s-a desprins si se pune in fata jetului de gaze arse...lucru confirmat la reprezentanta cand au dat jos catalizatorul si lovind-scuturand cutia zdrangane ceva in el...Cand se aude zgomotul de barca cu motor trage putin mai greu dar schimb viteza si schimband turatia dispare zgomotul...
astea sunt semnalmentele
astea sunt semnalmentele
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori