Bec Aprins La Bujie
Cel mai probabil ai o bujie incandescenta sau mai multe duse. Ca sa le verifici ai 2 variante le demontezi si apoi le cuplezi la bornere bateriei 5 secunde si care nu se inroseste inseamna ca e dusa, sau le masori pe fiecare cu ohmmetrul si vezi care are rezistenta mare. Asta daca nu vrei sa dai bani la service. E posibil ca defectiune sa fie la alta piesa nu neaparat la vreo bujie.
"Salut
Problema este alta
Am fost la service si astia imi spun ca nu au probleme bujiile ca asa trebuie sa stea aprins becul
"
Asta e tare....se incadreaza la asa face toate!
Daca nu cunosti personal mecanicul ala, atunci aduce a abureala.
La masina fratelui meu (un Focus 2 diesel), asta iarna i s-au ars toate 4 bujiile, si tot pornea la prima cheie. Eu nu am mai vazut asa ceva.
Cel mai bine verifica bujiile cu ohm-metru (asta daca te pricepi) ca ar trebui sa aiba in jur de 1ohm.
Spor in toate.
Problema este alta
Am fost la service si astia imi spun ca nu au probleme bujiile ca asa trebuie sa stea aprins becul
"
Asta e tare....se incadreaza la asa face toate!
Daca nu cunosti personal mecanicul ala, atunci aduce a abureala.
La masina fratelui meu (un Focus 2 diesel), asta iarna i s-au ars toate 4 bujiile, si tot pornea la prima cheie. Eu nu am mai vazut asa ceva.
Cel mai bine verifica bujiile cu ohm-metru (asta daca te pricepi) ca ar trebui sa aiba in jur de 1ohm.
Spor in toate.
Ori cei din service sutn prosti si incompetenti ari nu au avut chef de tine. Am condus mai mutle masini diesel si nici cand erau -30 grade afara la prima pornire dimineatza becul de la bujii nu statea aprins mai mult de 10 secunde asa ca eu zic ca cel mai probabil una sau mai multe bujii sunt defecte. Oricum motorul trebuei pornit dupa ce se stinge acel bec de la bujii. Stincerea acelui bec semnifica ca in camera de ardere s-a atins temperatura optima pentru o pornire usoara a motorului la rece. Daca nu se atinge asta nu inseamna ca motorul nu va porni dar poate porni mai greu sau chair deloc deoarece camera pistonului fiind rece e posibil ca dupa compresie aerul sa nu ajunga la temperatura necesara. Pentru ca motorina sa se aprinda cand este injectata in piston temperatura aerului comprimat trebuie sa fie cam cam de 700 grade.
O lamurire: cand afara sunt peste 10 grade Celsius, nu ai nevoie de bujiile incandescente, DELOC. Amestecul la diesel "explodeaza" prin compresie. Un motor sanatos (care nu are scapari, are "compresia" buna) poate porni si iarna fara probleme cu toate bujiile arse chiar.
Eu la diesel din primavara pana-n toamna bag cheia si o invart, nu astept nici o secunda; indiferent ca e Skoda sau Colt.
Eu la diesel din primavara pana-n toamna bag cheia si o invart, nu astept nici o secunda; indiferent ca e Skoda sau Colt.
Eu nu stiu ce va mirati asa fratilor? Normal ca nu trebuie sa stea becul ala aprins decat pe perioada cat incalzeste bujiile. Cat despre pornirea fara bujiile incandescente nu mi se pare chiar asa o noutate. Am mai vazut masini de genul. La diesel aprinderea e prin compresie, iar daca motorul e bun si are compresie buna, teoretic trebuie sa plece si asa. Bine acum depinde si cat de frig e afara ca daca vi s-a facut motorina crema, asta e altceva.
Merita sa-i pui bujie, nu chinuiti masinile!
Merita sa-i pui bujie, nu chinuiti masinile!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori