Defecte posibile COLT - rezolvare
- cristinasfg
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 09, 2007 3:55 pm
Am si eu un Colt 1.3 din 2005 cu 110 000 Km (cumparat de nou) si voi posta si eu problemele in decursul timpului:
- pe la 70000 Km a trebuit sa merg in service deoarece clapeta de acceleratie era incarcata cu impuritati si motorul dadea senzatia ca se ineca cand acceleram, problema a fost rezolvata rapid in service.
- imediat dupa depasirea 100000 Km (adica iarna asta) masinuta nu mai pornea la prima cheie (de obicei sub 3 grade afara).
- in decursul timpului au fost si clasicele strageri ale curelei AC iar la 100k km am schimbat-o plus schimbare de bujii (dupa schimbarea bujiilor mitza mi-a pornit la prima cheie)
- la vreo 105k km au inceput sa apara probleme electrice si martori aprinsi (baterie, frana de mana si abs)... se pare ca alterantorul si-a terminat viata si dadea o tensiune prea mare. Am fost la un service si pt ca aia nu au gasit un alternator mi l-au reparat (nu am fost la un service mitsubishi), problema a fost ca dupa ce l-au montat la loc becul de la ABS inca era aprins si nu gaseau problema... dupa ceva cautari au gasit ca o siguranta de pe borna de la baterie era arsa (nu din panoul de sigurante) si pt ca erau niste sigurante mai speciale au facut un fel de punte (nu aveau sigurante de genu). Astfel s-a rezolvat problema...
- dupa vreo 2 saptamani de la problema mai sus mentionata martorul de la baterie a incaput sa se aprinda din nou in momentele cand afara sunt peste 20 de grade si merg sub 50 Km/h sau la relanti... se pare ca incarca prea putin la aceste turatii si am variatii de tensiune intre 12 si 13 V... peste 50km/h tensiunea se stabilizeaza la 14,1V... din ce am mai citit pe net am inteles ca daca alternatorul e cu ambriaj e pe duca si ca nu prea mai am ce sa-i fac decat sa-l inlocuiesc... cand am timp voi face si asta...
-de 2 zile nu-mi mai merge inchiderea/deschiderea centralizata din telecomanda, trebuie sa foslosesc direct cheia (al naibii de enervant), ideea e ca m-a lasat dintr-o data si de aceia ma indoiesc ca e bateria (dar voi cauta si una noua)... oricum aveti careva o idee cum pot afla daca e telecomanda de vina sau ceva de masina? Am mai auzit si de posibiliteatea "desincronizarii" telecomenzii...
- sa nu uit ca de pe la 80k km masinuta a devenit destul de instabila la viteze mai mari... nu i-am schimbat niciodata telescoapele, or fi astea de vina...
In rest... AC merge perfect inca din prima zi si nu am schimbat niciodata freonul, problema cu marsarierul din prima zi o am si eu, la relanti se aude un bocanit usor in podea (inca de pe la 30k km) dar nu am descoperit problema (de altfel nici nu s-a agravat)...
Si sa nu uit la urmatoarea revizie va trebui sa schimb discurile de frana....
- pe la 70000 Km a trebuit sa merg in service deoarece clapeta de acceleratie era incarcata cu impuritati si motorul dadea senzatia ca se ineca cand acceleram, problema a fost rezolvata rapid in service.
- imediat dupa depasirea 100000 Km (adica iarna asta) masinuta nu mai pornea la prima cheie (de obicei sub 3 grade afara).
- in decursul timpului au fost si clasicele strageri ale curelei AC iar la 100k km am schimbat-o plus schimbare de bujii (dupa schimbarea bujiilor mitza mi-a pornit la prima cheie)
- la vreo 105k km au inceput sa apara probleme electrice si martori aprinsi (baterie, frana de mana si abs)... se pare ca alterantorul si-a terminat viata si dadea o tensiune prea mare. Am fost la un service si pt ca aia nu au gasit un alternator mi l-au reparat (nu am fost la un service mitsubishi), problema a fost ca dupa ce l-au montat la loc becul de la ABS inca era aprins si nu gaseau problema... dupa ceva cautari au gasit ca o siguranta de pe borna de la baterie era arsa (nu din panoul de sigurante) si pt ca erau niste sigurante mai speciale au facut un fel de punte (nu aveau sigurante de genu). Astfel s-a rezolvat problema...
- dupa vreo 2 saptamani de la problema mai sus mentionata martorul de la baterie a incaput sa se aprinda din nou in momentele cand afara sunt peste 20 de grade si merg sub 50 Km/h sau la relanti... se pare ca incarca prea putin la aceste turatii si am variatii de tensiune intre 12 si 13 V... peste 50km/h tensiunea se stabilizeaza la 14,1V... din ce am mai citit pe net am inteles ca daca alternatorul e cu ambriaj e pe duca si ca nu prea mai am ce sa-i fac decat sa-l inlocuiesc... cand am timp voi face si asta...
-de 2 zile nu-mi mai merge inchiderea/deschiderea centralizata din telecomanda, trebuie sa foslosesc direct cheia (al naibii de enervant), ideea e ca m-a lasat dintr-o data si de aceia ma indoiesc ca e bateria (dar voi cauta si una noua)... oricum aveti careva o idee cum pot afla daca e telecomanda de vina sau ceva de masina? Am mai auzit si de posibiliteatea "desincronizarii" telecomenzii...
- sa nu uit ca de pe la 80k km masinuta a devenit destul de instabila la viteze mai mari... nu i-am schimbat niciodata telescoapele, or fi astea de vina...
In rest... AC merge perfect inca din prima zi si nu am schimbat niciodata freonul, problema cu marsarierul din prima zi o am si eu, la relanti se aude un bocanit usor in podea (inca de pe la 30k km) dar nu am descoperit problema (de altfel nici nu s-a agravat)...
Si sa nu uit la urmatoarea revizie va trebui sa schimb discurile de frana....
Eu am 90k cu Colt-ul meu si dupa ce am citit post-ul tau ma pregatesc sufleteste pentru problemele mentionate dupa trecerea pragului de 100k. Deocamdata sunt extrem de multumit de masina si de fiabilitatea dovedita in cei aproape 4 ani de cand o am. Am schimbat doar bujiile, (am vrut eu NGK Iridium), placutele de frana si cureaua de accesorii.
- cristinasfg
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 09, 2007 3:55 pm
Sa nu fiu inteles gresit si eu sunt foarte multumit de Mitza in cei aproape 6 ani... doar ca dupa 100k parca s-a lovit de un fel de prag si tot am probleme (in general electrice)... si cum acum sunt in Germania pt o perioada mi-e cam frica sa ma duc la un serviec autorizat ca au niste preturi... am fost sa ma interesez de schimbat alternatorul si una alta pe acolo... mi-a facut un pret estimativ de 800 Euro!!! Am spus multumesc si plecat am fost...
- cristinasfg
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 09, 2007 3:55 pm
800 Euro incluzand si revizia. Alternatorul ma costa vreo 500 euro fara manopera... m-am dus la inca o reprezentanta Mitsubishi si ei mi-au spus acelasi pret, dar mi-au spus ca mai e posibilitatea sa puna un alternator compatibil care costa 300 euro... am intrebat si in Romania la Casa Auto din Brasov si acestia mi-au spus aceleasi preturi pt unul original sau unul compatibil... Dar intamplarea a facut sa dau peste o firma care se ocupa special cu alternatoare si electromoatoare care mi-au gasit un alternator compatibil la 200 euro, dar din pacate nu-l mai aveau pe stoc si nu gaseau de unde sa-l aduca asa ca mi l-au reparat pe acesta... dar din cate am observat va trebui neaparat sa-l schimb...
Apropo nu stie cinava o metoda prin care sa-mi dau seama daca e stricata telecomanda de la inchiderea centralizata? Dupa cum spuneam si ieri m-a lasat dintr-o data fara vre-un semn premergator...
Apropo nu stie cinava o metoda prin care sa-mi dau seama daca e stricata telecomanda de la inchiderea centralizata? Dupa cum spuneam si ieri m-a lasat dintr-o data fara vre-un semn premergator...
Eu zic sa incerci si pe la dezmembrari, ai sanse mari sa gasesti un alternator de colt la un pret extraordinar de bun. Deobicei piesele la dezmembrari costa maxim un sfert din pretu lde nou al piesei de origine. Poti cauta si pe net ca multe centre de dezmembrari au si siteuri si trimit prin curier piesa. Eventual inainte le ceri sa iti trimita niste poze pe mail cu piesa pentru a te asigura ca e identica cu ce ai tu pe masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator