Defecte posibile COLT - rezolvare
Salutare tuturor,
Nu am gasit pana acum pe nimeni sa aiba nelamuriri in legatura cu protectia motorului la rece (colt cz3 1.5 Di D 2008)
In ce consta aceasta nelamurire :
Descuiat masina, asezat pe scaun, introdus cheie in butuc, rasucit pana la contact, asteptat 3-4 secunde sa se stinga toti martorii mai putin cel albastru (care se stinge dupa trecerea peste 40 de grade a motorului), pornit.
Semnal stanga, plecat, trafic de sambata deci lejer, parcurs aproximativ 3 km cu viteza legala si turatie ce NU DEPASEA 3000rpm, se stinge si fraieru de martor albastru. Dupa ce sa stins si martorul albastru (si banuiesti ca sa incalzit motorul deci poti sa ti permiti sa si accelerezi mai mult ) tot nu sa putut accelera peste 3000rpm. Dupa 6-7 km deplasati cu maxim 3000rpm, am ajuns la destinatie. Parchez si mai incerc o data sa vad daca se accelereaza peste 3000rpm si ce sa vezi, surpriza.....tot nu vrea. Masina nu era in vreo viteza si nici cu frana de mana trasa (ma gandeam ca ar fi si posibilitatea sa nu te lase sa accelerezi stand pe loc ca fraieru cu masina in viteza si ambreiaju apasat sau cu frana de mana ridicata) insa TOT NU SE ACCELERA PESTE 3000RPM.
Sting si farurile (poate au vreo legatura ascunsa) dar nu, nimic, nici un rezultat. Rasucesc cheia din contact spre oprit si OPRESC MOTORUL....
DUPA CE SCOT CHEIA O INTRODUC INCA O DATA, RASUCESC SI PORNESC IN SPERANTA CA VOR TROPAI TOTI CALUTII si SURPRIZA, CALUTI TROPAIAU IN GALOP SPRE 5000RPM FARA NICI UN MENAJ..
Nelamurirea : chiar trebuie sa opresc motorul dupa ce sa stins martorul albastru sau trebuie sa mai astept stingerea martorului pana la plecarea de pe loc, sau....... ce ?
Cu respect pentru diamante, ma-nclin.
Simi.
Nu am gasit pana acum pe nimeni sa aiba nelamuriri in legatura cu protectia motorului la rece (colt cz3 1.5 Di D 2008)
In ce consta aceasta nelamurire :
Descuiat masina, asezat pe scaun, introdus cheie in butuc, rasucit pana la contact, asteptat 3-4 secunde sa se stinga toti martorii mai putin cel albastru (care se stinge dupa trecerea peste 40 de grade a motorului), pornit.
Semnal stanga, plecat, trafic de sambata deci lejer, parcurs aproximativ 3 km cu viteza legala si turatie ce NU DEPASEA 3000rpm, se stinge si fraieru de martor albastru. Dupa ce sa stins si martorul albastru (si banuiesti ca sa incalzit motorul deci poti sa ti permiti sa si accelerezi mai mult ) tot nu sa putut accelera peste 3000rpm. Dupa 6-7 km deplasati cu maxim 3000rpm, am ajuns la destinatie. Parchez si mai incerc o data sa vad daca se accelereaza peste 3000rpm si ce sa vezi, surpriza.....tot nu vrea. Masina nu era in vreo viteza si nici cu frana de mana trasa (ma gandeam ca ar fi si posibilitatea sa nu te lase sa accelerezi stand pe loc ca fraieru cu masina in viteza si ambreiaju apasat sau cu frana de mana ridicata) insa TOT NU SE ACCELERA PESTE 3000RPM.
Sting si farurile (poate au vreo legatura ascunsa) dar nu, nimic, nici un rezultat. Rasucesc cheia din contact spre oprit si OPRESC MOTORUL....
DUPA CE SCOT CHEIA O INTRODUC INCA O DATA, RASUCESC SI PORNESC IN SPERANTA CA VOR TROPAI TOTI CALUTII si SURPRIZA, CALUTI TROPAIAU IN GALOP SPRE 5000RPM FARA NICI UN MENAJ..
Nelamurirea : chiar trebuie sa opresc motorul dupa ce sa stins martorul albastru sau trebuie sa mai astept stingerea martorului pana la plecarea de pe loc, sau....... ce ?
Cu respect pentru diamante, ma-nclin.
Simi.
@Andrei: este cam acelasi lucru insa e dubios ca nu se comporta doar la statul in gol ci si in mers.
o sa sap mai adanc poate dau de comoara si ma lamuresc exact. oricum o sa dau o bere, ca de, avem diamante nepretuite.
Am uitat sa mai precizez ceva referitor la incalzirea oglinzilor, nu am descoperit inca daca sunt incalzite sau nu.
cert este ca am curatat gandacul de zapada si am pornit si motorul, am dat drumul la dezaburire si am pornit si incalzirea (luneta si oglinzi) din butonul din centru(altu nu am gasit si credeti ma ca am si cautat). cand am putut sa mi fac freza in luciul masinii, am apasat inca o data butonul magic si am asteptat, mi am aprins o tigara si am asteptat din nou sa se stinga beculetul din buton. intre timp am atins si luneta sa vad cam cat de tare se incalzeste si ajunge linistit la 30 grade sau undeva pe acolo.(adica zapada aruncata pe luneta se transforma instant in apa. cred ca se topeste zapada) acelasi lucru l am facut si cu oglinzile insa aici surpriza, nu stiam daca m am fript sau mi s au lipit de inghetate ce erau. zapada aruncata pe oglinda era deja inghetata....
concluzie: vreo siguranta separata pentru oglinzi nu am cautat dar exista posibilitatea de a exista.
pareri sau solutie...
o sa sap mai adanc poate dau de comoara si ma lamuresc exact. oricum o sa dau o bere, ca de, avem diamante nepretuite.
Am uitat sa mai precizez ceva referitor la incalzirea oglinzilor, nu am descoperit inca daca sunt incalzite sau nu.
cert este ca am curatat gandacul de zapada si am pornit si motorul, am dat drumul la dezaburire si am pornit si incalzirea (luneta si oglinzi) din butonul din centru(altu nu am gasit si credeti ma ca am si cautat). cand am putut sa mi fac freza in luciul masinii, am apasat inca o data butonul magic si am asteptat, mi am aprins o tigara si am asteptat din nou sa se stinga beculetul din buton. intre timp am atins si luneta sa vad cam cat de tare se incalzeste si ajunge linistit la 30 grade sau undeva pe acolo.(adica zapada aruncata pe luneta se transforma instant in apa. cred ca se topeste zapada) acelasi lucru l am facut si cu oglinzile insa aici surpriza, nu stiam daca m am fript sau mi s au lipit de inghetate ce erau. zapada aruncata pe oglinda era deja inghetata....
concluzie: vreo siguranta separata pentru oglinzi nu am cautat dar exista posibilitatea de a exista.
pareri sau solutie...
Despre prima problema nu prea stiu ce sa mai zic, eventual cand ai vreme pune-o pe un tester...
Butonul din mijloc care activeaza incalzirea pt luneta activeaza simultan si incalzirea oglinzilor. Eu am observat ca nu mi se mai incalzeste oglinda din stanga, deci e posibil sa fie o chestie care sa nu aiba legatura cu sigurantele. Planuiesc sa o desfac sa ma uit putin la ea dupa ce se mai incalzeste, sper sa fie doar un contact imperfect.
Butonul din mijloc care activeaza incalzirea pt luneta activeaza simultan si incalzirea oglinzilor. Eu am observat ca nu mi se mai incalzeste oglinda din stanga, deci e posibil sa fie o chestie care sa nu aiba legatura cu sigurantele. Planuiesc sa o desfac sa ma uit putin la ea dupa ce se mai incalzeste, sper sa fie doar un contact imperfect.
Incalzirea oglinzilor la Colt e cel mult o gluma proasta. Si asta e cea mai sincera parere. Abia daca se incalzesc putin. Daca ai doi stropi de apa, e posibil sa scapi de ei inainte de a se opri incalzirea. ( cam 10-15 minute ). Daca ai trei sau mai multi stropi de apa/gheata, atunci mai bine le stergi la mina.
Lucru observat in cei trei ani de teste cu masina asta.
Oglinzile se incalzesc, insa foarte putin.
Lucru observat in cei trei ani de teste cu masina asta.
Oglinzile se incalzesc, insa foarte putin.
@Jules:
sa inteleg ca si tu esti ''multumit'' de incalzirea in oglinzi. in cazul meu as spune ca nu este chiar deloc, sau poate doar asa o adiere de caldura insa si aia de criza'' (adica nu sa incalzit nici macar sa topeasca zapada aruncata intentionat pe oglinda).
concluzie: o carpa de bumbac face cat optiunea ''oglinzi incalzite'' ...
sa inteleg ca si tu esti ''multumit'' de incalzirea in oglinzi. in cazul meu as spune ca nu este chiar deloc, sau poate doar asa o adiere de caldura insa si aia de criza'' (adica nu sa incalzit nici macar sa topeasca zapada aruncata intentionat pe oglinda).
concluzie: o carpa de bumbac face cat optiunea ''oglinzi incalzite'' ...
pedala de acceleratie dupa cum stiti nu este "clasica" ci actionata electronic. se da jos, se demonteaza, apoi se aplica 2-3 jeturi de spray de contacte (exact asa se numeste ) apoi se monteaza la loc. nu este dificil deloc. nu vreau sa ma repet, dar am spus ca este o parere personala.
mai este valabil si pentru cei care simt sau au simtit o anumita intarziere in momentul in care au calcat pedala de acceleratie
mai este valabil si pentru cei care simt sau au simtit o anumita intarziere in momentul in care au calcat pedala de acceleratie
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori