QUOTE (geticul)In mod normal cand AC este pe recirculare, trage aer din masina il usuca si il baga prin sistemul AC inapoi in masina. deci nu ar trebui sa fie umed.
In cele mai multe cazuri umezeala din interiorul masinii (tapiterie,presuri) la care se adauga si respiratia ocupantilor ,este mult mai mare decat cea din afara,deci mult mai greu de invins de aerul conditionat...de aia noi il ajutam oprind recircularea! Cateodata chiar este folositor citirea manualului! Cat despre mirosuri,asta este...cateva minute nu a omorit pe nimeni,cine are fitru de polen are putin noroc;)
Geamuri aburite si recirculare AC oprita
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salutare ,
pentru dezaburire nicodata nu tre sa stai pe recirculare . e nasol cu mirosuri si fum dar nu se vor dezaburi nicodata. cel mult se aburec mai putin cand e ac pornit. chiar mai rau faci cu recircularea pornita.
uite spre ex la skoda fabia(stiu ca nu e cine stie ce dar are catve lucruri foarte bune) recircularea se oprete automat dupa un timp si deasemenea cand bagi marsalier se activeaza automat pentru a nu intra gazele de la masina prorpie in habitaclu.
legat de fumul de la camoane si alte alea incearca sa stai mai la distanta de ele.
toate bune
pentru dezaburire nicodata nu tre sa stai pe recirculare . e nasol cu mirosuri si fum dar nu se vor dezaburi nicodata. cel mult se aburec mai putin cand e ac pornit. chiar mai rau faci cu recircularea pornita.
uite spre ex la skoda fabia(stiu ca nu e cine stie ce dar are catve lucruri foarte bune) recircularea se oprete automat dupa un timp si deasemenea cand bagi marsalier se activeaza automat pentru a nu intra gazele de la masina prorpie in habitaclu.
legat de fumul de la camoane si alte alea incearca sa stai mai la distanta de ele.
toate bune
QUOTE (Andrei_Iasi)salutare ,
legat de fumul de la camoane si alte alea incearca sa stai mai la distanta de ele.
toate bune
Cand stai la semafor si ai in fata unul care face ceata nu pot sa las distanta ca se baga altul in fata. :evil: Si extraurban, nu stau in fundul lor, ii calc sa nu ii miros. :twisted:
legat de fumul de la camoane si alte alea incearca sa stai mai la distanta de ele.
toate bune
Cand stai la semafor si ai in fata unul care face ceata nu pot sa las distanta ca se baga altul in fata. :evil: Si extraurban, nu stau in fundul lor, ii calc sa nu ii miros. :twisted:
In principiu se recomanda schimbarea filtrului la 15 000 km de preferinta primavara (datorita umezelii de peste iarna care combinata cu praful din timpul verii duce la alte mirosuri, culturi de bacterii etc).
Pentru schimbare nu trebuie demontat nimic. Eu unul fiind si mai inalt de felul meu am dat scaunul pasager maxim spate si am folosit ca scule: 1 surubelnita cu varf plat, 1 lanterna si un ziar (la mine a curs destul de mult praf si a fost util).
Din cate mai imi aduc aminte clema era cea dinspre motor, se baga surubelnita usor si se ridica Pentru a vedea lanterna si poate o oglinda. Atentie la directia curentilor de aer. Filtrele au o sageata, dar te poti orienta si punand contactul si cu ventilatia pornita umezesti un pic mana si vezi sensul. Eu nu am fost atent si a trebuit sa fac verificarea sa vad directia curentului de aer.
Am vazut toate astea undeva pe forum unde era un manual de service format pdf pentru colt. Nu era foarte amanuntit dar pentru mici reglaje era OK.
Pentru schimbare nu trebuie demontat nimic. Eu unul fiind si mai inalt de felul meu am dat scaunul pasager maxim spate si am folosit ca scule: 1 surubelnita cu varf plat, 1 lanterna si un ziar (la mine a curs destul de mult praf si a fost util).
Din cate mai imi aduc aminte clema era cea dinspre motor, se baga surubelnita usor si se ridica Pentru a vedea lanterna si poate o oglinda. Atentie la directia curentilor de aer. Filtrele au o sageata, dar te poti orienta si punand contactul si cu ventilatia pornita umezesti un pic mana si vezi sensul. Eu nu am fost atent si a trebuit sa fac verificarea sa vad directia curentului de aer.
Am vazut toate astea undeva pe forum unde era un manual de service format pdf pentru colt. Nu era foarte amanuntit dar pentru mici reglaje era OK.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori