m-a lasat la greu ...
- R o b e r t
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 22, 2007 10:13 pm
N-am gume kuhmo, am continental ecocontact, n-am facut nici o manevra brusca,n-am franat inainte de derapaj si da....tiganu' era tigan (m-am uitat la el special ca sa vad cine se taraste pe sosea cu bmw-ul). N-am vrut sa-l provoc la nici o liniuta, doar ma grabeam sa ajung la intalnirea de 10 ani cu colegii de liceu si bmw-ul mergea ca tractorul pe sub apa. Daca n-ar fi accelerat l-as fi depasit pe linia dreapta, pana sa intru in curba.
Concluzia mea dupa incident este acceasi cu a lui damutz: colt-ul e o masina stabila dar nu foarte mult peste altele din clasa ei. Limitele ei sunt ceva mai jos decat aveam impresia, si intr-un fel se comporta ca o femeie: te pacaleste usor-usor si-ti inspira din ce in ce mai multa incredere ca sa te tradeze cand ai mai multa nevoie de ea. Nu sunt dezamagit de masina, sunt chiar multumit ca m-a invatat ce poate fara consecinte tragice.
Concluzia mea dupa incident este acceasi cu a lui damutz: colt-ul e o masina stabila dar nu foarte mult peste altele din clasa ei. Limitele ei sunt ceva mai jos decat aveam impresia, si intr-un fel se comporta ca o femeie: te pacaleste usor-usor si-ti inspira din ce in ce mai multa incredere ca sa te tradeze cand ai mai multa nevoie de ea. Nu sunt dezamagit de masina, sunt chiar multumit ca m-a invatat ce poate fara consecinte tragice.
ori erau denivelari exact in curba ori ai abordat-o total anapoda. coltul tocmai ca sta foarte bine pe viraje de orice natura, logic ca nu e evo dar totusi ai luat curba aia cu 100km/h... in mod normal cu ce viteza circula lumea pe acolo? 40-50 banuiesc. daca vrei sa ii maresti cu mult stabilitatea cumpara arcuri sport eibach , costa 8 milioane , coboara garda la sol cu 30mm fata-spate si masina devine mult mai rigida, stabila , lipita de sosea.
daca erai in logan cred ca o pateai mult mai rau, spune mersi si fa-i cinste coltului cu o sapuneala si ceruire.
daca erai in logan cred ca o pateai mult mai rau, spune mersi si fa-i cinste coltului cu o sapuneala si ceruire.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salutare...
tre sa ma bag si eu in seama
concluzia este ca ori erau denivelari, ori erau cauciucurile reci , ori te-ai incadrat gresit in curba. sincer iti spun, nu ai de ce sa iti faci griji in privinta stabilitatii ei. uite , vino vineri la intalniri si mai povestim acolo.
toti care am fost la MRC putem spune ca am tras de masini rau de tot si nu au iesit de pe viraje. mai ales ca ai ESP . eu am i-am testat limitele iarna trecuta (cu gume de iarna) si pot sa iti spun ca esp-ul si face f bine treaba si daca vrei sa intri inapoi pe curba iei putin piciorul de pe acceleratie si intra pe tresa ideala. iti recomand in iarna asta daca ai ocazia sa gasesti un platou cu zapada si sa nu fie alte obstacole sa ii testezi aceste limite si sa vezi cum se comporta. .
oricum sfatul cred ca este unanim : NU FRANA IN MIJLOCUL CURBEI - zbori de pe curba de nu te vezi.
tre sa ma bag si eu in seama
concluzia este ca ori erau denivelari, ori erau cauciucurile reci , ori te-ai incadrat gresit in curba. sincer iti spun, nu ai de ce sa iti faci griji in privinta stabilitatii ei. uite , vino vineri la intalniri si mai povestim acolo.
toti care am fost la MRC putem spune ca am tras de masini rau de tot si nu au iesit de pe viraje. mai ales ca ai ESP . eu am i-am testat limitele iarna trecuta (cu gume de iarna) si pot sa iti spun ca esp-ul si face f bine treaba si daca vrei sa intri inapoi pe curba iei putin piciorul de pe acceleratie si intra pe tresa ideala. iti recomand in iarna asta daca ai ocazia sa gasesti un platou cu zapada si sa nu fie alte obstacole sa ii testezi aceste limite si sa vezi cum se comporta. .
oricum sfatul cred ca este unanim : NU FRANA IN MIJLOCUL CURBEI - zbori de pe curba de nu te vezi.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
andrei are dreptate, la mrc, micul colt, a stat foarte bine pe curbe. acum hai sa-ti spun ceva. dupa 20 de ani de condus, si multe marci de prestigiu, pe care le-am avut la munca si acasa, un lucru am invatat. nu intri in curbe in oras cu 100 km/h. cred ca nici domnul Titi Aur nu ar incerca asta. :-) glumesc, evident, poate el ar face-o. daca vrei sa te bucuri de viata, si de viteza, schimba masina si du-te pe circuit. de regula masinile de serie, chiar daca sunt Mitsubishi, au niste limite bine definite. a venit frigul, cauciucurile nu se mai incalzesc, mai ales in oras. am vazut asta la lancer, gume dunlop sport. reci ca gheata si astea sunt mai moi de la mama lor. pe colt gumele sunt mai rigide. vara mai merg figurile, ca adera mai bine. depinde foarte mult si de presiunea pe care o aveai. pentru tine am sa pun ceva interesant: poate te mai gandesti, inainte de a mai face asta.
Viteza Timpul de reac?ie Timpul de fr?nare Distan?a necesar?
de deplasare a cond.auto a autovehiculului pentru oprire
(?n km/h) (?n m) (?n m) (?n m)
50 15,28 16,34 31,61
60 18,33 23,52 41,86
100 30,56 65,34 95,90
110 33,61 79,07 112,68
120 36,67 94,10 130,76
Pentru a putea ?n?elege mai bine aceste valori trebuie ?inut cont de faptul c?, ?n func?ie de viteza de deplasare, un autovehicul parcurge ?ntr-o secund? urm?toarele distan?e:
- la 30 km/h – 9 m
- la 60 km/h – 18 m,
- la 90 km/h – 27 m
- la 100 km/h – 30 m
ce zici?
Viteza Timpul de reac?ie Timpul de fr?nare Distan?a necesar?
de deplasare a cond.auto a autovehiculului pentru oprire
(?n km/h) (?n m) (?n m) (?n m)
50 15,28 16,34 31,61
60 18,33 23,52 41,86
100 30,56 65,34 95,90
110 33,61 79,07 112,68
120 36,67 94,10 130,76
Pentru a putea ?n?elege mai bine aceste valori trebuie ?inut cont de faptul c?, ?n func?ie de viteza de deplasare, un autovehicul parcurge ?ntr-o secund? urm?toarele distan?e:
- la 30 km/h – 9 m
- la 60 km/h – 18 m,
- la 90 km/h – 27 m
- la 100 km/h – 30 m
ce zici?
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Recunosc ca m-am autourechiat putin pt 100 km/h in oras si in curba, mai ales ca s-a dovedit un gest total inutil (si periculos) pentru ca la primul semafor BMW-ul a ajuns exact paralel cu mine. Din tot ce s-a discutat cred ca de vina a fost trasa aleasa pentru viraj, mult prea larga.
O sa fac tot posibilul sa ajung vineri seara la intalnire, chiar daca va trebui sa rog asistenta sa reprogrameze vreo 2 pacienti. Am nevoie de incurajari ca sa-mi recastig increderea in capacitatile masinii.In weekend am fost la o plimbare care a inclus drumuri destul de virajate (Valea Prahovei, culoarul Rucar-Bran, Bv-Sibiu) si va spun sincer ca din cauza sperieturii cu derapajul am condus mai timid ca un incepator, imi faceau Logan-urile flash-uri pe serpentine :-D
Imi poate spune cineva scurt ora si locul intalnirii?
O sa fac tot posibilul sa ajung vineri seara la intalnire, chiar daca va trebui sa rog asistenta sa reprogrameze vreo 2 pacienti. Am nevoie de incurajari ca sa-mi recastig increderea in capacitatile masinii.In weekend am fost la o plimbare care a inclus drumuri destul de virajate (Valea Prahovei, culoarul Rucar-Bran, Bv-Sibiu) si va spun sincer ca din cauza sperieturii cu derapajul am condus mai timid ca un incepator, imi faceau Logan-urile flash-uri pe serpentine :-D
Imi poate spune cineva scurt ora si locul intalnirii?
Eibach Pro Kit Springs
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3771510
Weitec F-Series Spring Kits
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3762284
Cobra Sport Lowering Springs
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3659125
H&R Sports Spring Kit
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3815287
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3771510
Weitec F-Series Spring Kits
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3762284
Cobra Sport Lowering Springs
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3659125
H&R Sports Spring Kit
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3815287
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator