m-a lasat la greu ...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Vin Oct 24, 2008 12:10 pm

Ieri Mitsu' mi-a facut cadou, la aniversarea a 25000 km, prima surpriza neplacuta...am pierdut-o intr-o curba si mi-a dat frisoane pe sira spinarii!!! Rugaminte pentru prietenii cu mai multa experienta in pilotaj: cat la % a fost greseala/prostia mea si cat la % s-a datorat depasirii limitelor masinii?
Povestea s-a petrecut in Bucuresti pe b-dul. Tudor Vladimirescu: Mergeam dinspre Soseaua Viilor (P-ta Chirigiu) spre Calea 13 septembrie. Drumul face o curba la dreapta destul de larga. Exact inainte de curba am intrat in depasirea unui BMW care mi se parea mie ca se cam taraste pe strada, eu fiind in graba mare. Tiganu' cu BMW, ofticos, a inceput sa o calce cand m-a vazut in dreapta lui. Fix in varful curbei masina a inceput sa dea din fund, sa danseze pe strada si m-a trimis pe contrasesens, aproape sa ma urc pe trotuar.A intrat ESP-ul, am piscat si eu putin frana si am reusit sa ma redresez si sa ma repliez pe sensul meu exact la timp. Stiu ca inainte de derapaj eram intr-a 3-a, cam 90-100 km/h si nu am franat deloc in curba (doar dupa ce masina a derapat si a intrat ESP). Drum perfect uscat, cauciucuri bune...parca ma asteptam la mai mult de la Mitsu', nu sa se comporte ca un Logan.

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Vin Oct 24, 2008 1:12 pm

cred ca glumesti. intr-un logan erai mort, tu nu te uiti la stirile pto tv? tot ce am vazut accident cu logan, nu prea a scapat nici unul. esti un fericit ca poti sa mai scrii pe forum. in alta ordine de idei fiecare masina are limita ei. cred ca micutul colt sta chiar foarte bine in curbe. la 100 km/ora, nu stiu cat de tare ai tras de volan sau ce manevra ai facut, de regula in prima parte a curbei nu se franeaza. eu cred ca micutul si-a facut treaba si te-a adus intreg acasa. multa bafta.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Vin Oct 24, 2008 5:08 pm

Sustin cele spuse de domnu' Todea.
Coltu e o buburuza destul de stabila in comparatie cu multe alte "calesti" ce circula pe drumurile noastre.
Din experienta iti spun ca, cauciucurile sunt slabe (ca sa nu zic de-a dreptu proaste (eu am GoodYear eagleNCT5)). Eu nu am ESP pe a mea si comportamentul rutier e chiar de invidiat. Adica: Daca abordezi un viraj prea tare si nu o bruschezi, masina derapeaza lateral, adica nu sub sau supra vireaza. Daca o calci pe viraj subvireaza (pleaca botu in exterior) la greu dar e usor controlabil prin dozarea acceleratiei. Daca ciupesti frana mai tare in viraj ai sanse sa iti plece spatele si aici depinde cata experienta ai in a o redresa. Parerea mea e ca ori ai bruscat-o ori era clar o viteza prea mare pentru manevra respectiva.

Drive safe.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Vin Oct 24, 2008 5:37 pm

Eu cred ca totul s-a intamplat din cauza ca eram pe banda a 2-a...forta centrifuga a fost prea mare.Daca as fi fost pe prima banda, in locul BMW-ului nu cred ca as fi avut nici o problema. N-am bruscat-o cu nimic, n-am franat...pur si simplu a inceput spatele sa danseze si a botul a fugit inspre exteriorul curbei

Avatar utilizator
catalinboldeanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 24, 2008 7:03 pm

Mesaj de catalinboldeanu » Vin Oct 24, 2008 7:13 pm

sall.
eu cred ca ai facut miscari bruste din volan si de aceea ai derapat.curba aia trebuia sa o iei pe banda 1 si cu 120 km/h. eu am masina stock si nu am avut probleme cu derapajele desi ii dau bine. de ex giratoriile din mamaie le ocolesc (nu intorc in giratoriu doar il ocolesc si merg tot inainte) mereu cu 120 si tin aceeasi banda fara sa le tai....niciodata nu am derapat..oricum ce mai vrei....masina si-a facut treaba oricum. succes

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Oct 24, 2008 8:33 pm

Daca ai cauciucuri KUMHO 205 45 r16 sa sti ca nu prea sunt bune.Dar ciudat ca s-a dus spatele,probabil ca erau denivelari,si avand viteza mare sa fii intrat in balans spatele .Am mai spus pe alte topicuri,eu am boala sa intru foarte tare in sensurile giratorii atunci cand e liber sa vad limitele masinii si atunci se duce fata catre exterior,niciodata spatele iar daca franez trebuie sa am grija ca reactioneaza foarte rapid spatele si pot scapa controlul.
Este o masina foarte stabila fata de alte modele de masini si multumita suspensiei care este destul de dura. Probabil ca la tine avand o viteza mare in curba,a intrat esp care a franat si cand ai mai piscat si tu frana s-a dat de spate sau ceva de genul.Sau poate invers,nu era nevoie de esp dar tu ai franat si in momentul franarii a intrat si el si s-a format un dezechilibru al masinii.
Bine ca in final nu ai patit nimic mai grav!

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Sâm Oct 25, 2008 6:40 pm

Cocolino, m-ai speriat cu titlul mesajului tau! Nu am avut niciodata probleme de stabilitate, dar, asa cum spune cu intelepciune toata lumea de pe aici, orice masina derapeaza in conditii extreme. Trebuie sa te gindesti la ceea ce promite o masina din categoria asta si ceea ce poate un Colt. Cred ca raportul este mai mult decit multumitor. Eu, cel putin, nu ma pling!

Avatar utilizator
R o b e r t
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 22, 2007 10:13 pm

Mesaj de R o b e r t » Mar Oct 28, 2008 9:39 am

cocolino, nu vreau sa par carcotas, dar ce cautai tu cu 90-100 km/h in oras?
si inca ceva: evita generalizarile astea de genul: tiganul cu BMW. nu conducatorii de tigani sunt BMW. asta doar daca l-ai vazut cu ochii tai
alta data ai grija si cand te intalnesti cu situatii de genul asta, mai bine incetineste si treci in siguranta peste eveniment. lasa-i pe altii sa se ia la curse singuri.
bine, la liniute, n-am ce zice. si pe mine ma mananca talpa de multe ori.
inca ceva: ieri la semafor am facut un Audi A4 2.0 modelul asta nou

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Mar Oct 28, 2008 3:32 pm

Nu poti avea mari pretentii de la Coltul nostru.Da, este o masina stabila pentru inaltimea si forma ei, dar nu e asa de viteaza precum o lauda unii. Totusi e o masina de 10-13k euro si cu toata tehnica Mitsubishi tot n-ai ce-i face. In cazul asta ai avut noroc datorita esp-ului altfel te duceai in bordura si pateai mult mai rau.


PS Dupa cum stii e discriminare sa-i mai numesti tigani, foloseste numele de cod : borcoi

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Mar Oct 28, 2008 4:22 pm

inca ceva: ieri la semafor am facut un Audi A4 2.0 modelul asta nou [/quote]

...sigur cel cu Audi era atent? modelul vechi avea 150 cp si prindea suta in 9.6 secunde ( benzina ) iar cel nou , daca este 2.0 tdi are 170 cp ..cam greu sa sa-l faci... hai sa nu inducem lumea in eroare , totusi coltul de 1.3 ajunge la suta' in peste 11 secunde.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori