Defecte posibile COLT - rezolvare
Probabil, termostatul cedeaza des la 1.5did. Eu intrebam de jocul minim-maxim pt ca mie sub ~5c nu-mi baga aer fierbinte chiar daca e la maxim, baga caldut. Daca e foarte frig sau daca dau la minim si inapoi la maxim instant incinge aerul (evident cand motorul e si el cald).
Pune-o pe tester dupa macar 15-20 de minute de mers prin oras, sau infige un OBD2/BT si monitorizeaza cu Torque temperatura lichidului de racire, daca nu ajunge pe la ~82C si sa ramana acolo, e clar blocat pe deschis.
Pune-o pe tester dupa macar 15-20 de minute de mers prin oras, sau infige un OBD2/BT si monitorizeaza cu Torque temperatura lichidului de racire, daca nu ajunge pe la ~82C si sa ramana acolo, e clar blocat pe deschis.
La aprox. 1300 rpm am un sunet ciudat... as spune eu zgomot de rezonanta de undeva de la motor. Motorul merge la fel, nu are vibratii (in plus). M-au cam speriat unii ca ar fi posibil sa fie de la distributie, desi mi s-ar parea exagerat si sanse minime. De-abea la inceputul lunii viitoare voi avea timp sa ajung la un mecanic. Eu ma gandesc ca se intampla asta datorita faptului ca motorul e in 3 cilindri si vibratiile sunt mai mari. Fenomenul este cam de o luna. A mai patit cineva chestia asta?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator