Defecte posibile COLT - rezolvare
Sper ca ma primiti si pe mine aici, chiar daca primul post e la "defecte Colt" :-)
Bine, defecte la al meu e mult spus. Am si eu, ca mai toata lumea, problema cu caraitul cand vreau sa bag in marsarier. Insa eu am rezolvat-o si nu imi mai caraie. Inainte de a da in R bag intr-a treia. Si intra dupa aceea in marsarier "ca uns" :-D
Am uneori un greieras in zona banchetei. Am zis uneori pentru ca nu e statornic, asta iarna il auzeam, acum de vreo 2-3 saptamani tace. O fi murit...
In diminetile reci mi se intampla sa scartaie vreo curea in fata imediat dupa ce porneam masina si plecam de pe loc. In ultima vreme m-a lasat si scartaitul asta.
Asta-iarna mi-au scartait destul de deranjant si franele, in sensul ca puneam frana si intorceau pietonii si alti soferi capul sa vada ce-i. :twisted: Aici ar fi mana umezelii si a nisipului cu sare, ca de cand s-a uscat si incalzit afara nu mai scartaie.
...Si asta e tot. Coltul vinovat e 1.3 5 usi, nivel dotare Invite, an fabricatie 2007. E inca tanar, are mai putin de 10.000 km facuti. Si sunt multumit de el.
Bine, defecte la al meu e mult spus. Am si eu, ca mai toata lumea, problema cu caraitul cand vreau sa bag in marsarier. Insa eu am rezolvat-o si nu imi mai caraie. Inainte de a da in R bag intr-a treia. Si intra dupa aceea in marsarier "ca uns" :-D
Am uneori un greieras in zona banchetei. Am zis uneori pentru ca nu e statornic, asta iarna il auzeam, acum de vreo 2-3 saptamani tace. O fi murit...
In diminetile reci mi se intampla sa scartaie vreo curea in fata imediat dupa ce porneam masina si plecam de pe loc. In ultima vreme m-a lasat si scartaitul asta.
Asta-iarna mi-au scartait destul de deranjant si franele, in sensul ca puneam frana si intorceau pietonii si alti soferi capul sa vada ce-i. :twisted: Aici ar fi mana umezelii si a nisipului cu sare, ca de cand s-a uscat si incalzit afara nu mai scartaie.
...Si asta e tot. Coltul vinovat e 1.3 5 usi, nivel dotare Invite, an fabricatie 2007. E inca tanar, are mai putin de 10.000 km facuti. Si sunt multumit de el.
Sa va explic.....
Mercedes nu face ambreiaje,nici rulmenti,nici filtre,nici placute de frana,nici amortizoare....etc.
In cazul acestor piese eu le comand pe producator.Pe toate masinile pe care le-am desfacut am gasit ambreiaje facute de sachs sau look.La unele frantuzesti am mai gasit si valeo.
In cazul unui amortizor(pe cele de pe coltul meu scrie sachs) daca il comand pe original obtin un amortizor sachs pe care mai scrie si mitsubishi.
Service-ul meu poate aduce orice(teoretic).Daca poate aduce reprezentanta,pot aduce si eu.La unele repere exista intarzieri.
Consumabilele(filtre) le obtin intr-o zi pe producatorul MANN.
Am adus placute de frana pt CZT pe FERODO (care echipeaza masinile VW acum) si pe ATE (un alt mare producator de sisteme de franare).
Imi este f greu sa enumar ce pot aduce.
Daca va trebuie ceva e de ajuns ca imi spuneti.Banuiesc insa ca in fiecare oras exista o firma cum sunt eu care sa poata aduce aceste piese.
Inca ceva: Pt CZT am adus doar disc de ambreiaj pt ca banuiesc ca voi ajunge repede sa-l schimb.Am uitat cat a costat dar...sigur max 400 ron .Pt piesele de mitsubishi nu am program si trebuie sa apelez la furnizorul meu.Insa nu pot sa-l plictisesc cu 100 intrbari pe zi.Pt consumabile imi e mai usor pt ca am si eu program.
Pt masina mea am comandat mai multe chestiute cum ar fi manere pt pasagerii spate(caci avea doar niste dopuri),butonul de la frana de mana(probabil pe la spalatorie mi l-au rupt)un bandou pt spate un spoiler ,o aripa etc.Acestea se gasesc doar pe original.
Cred ca mai bine faceam un topic pt subiectul asta.
Sunt sigur insa ca exista in fiecare oras macar o firma care sa faca ce fac eu.Daca nu.....va stau la dispozitie. :-)
Mercedes nu face ambreiaje,nici rulmenti,nici filtre,nici placute de frana,nici amortizoare....etc.
In cazul acestor piese eu le comand pe producator.Pe toate masinile pe care le-am desfacut am gasit ambreiaje facute de sachs sau look.La unele frantuzesti am mai gasit si valeo.
In cazul unui amortizor(pe cele de pe coltul meu scrie sachs) daca il comand pe original obtin un amortizor sachs pe care mai scrie si mitsubishi.
Service-ul meu poate aduce orice(teoretic).Daca poate aduce reprezentanta,pot aduce si eu.La unele repere exista intarzieri.
Consumabilele(filtre) le obtin intr-o zi pe producatorul MANN.
Am adus placute de frana pt CZT pe FERODO (care echipeaza masinile VW acum) si pe ATE (un alt mare producator de sisteme de franare).
Imi este f greu sa enumar ce pot aduce.
Daca va trebuie ceva e de ajuns ca imi spuneti.Banuiesc insa ca in fiecare oras exista o firma cum sunt eu care sa poata aduce aceste piese.
Inca ceva: Pt CZT am adus doar disc de ambreiaj pt ca banuiesc ca voi ajunge repede sa-l schimb.Am uitat cat a costat dar...sigur max 400 ron .Pt piesele de mitsubishi nu am program si trebuie sa apelez la furnizorul meu.Insa nu pot sa-l plictisesc cu 100 intrbari pe zi.Pt consumabile imi e mai usor pt ca am si eu program.
Pt masina mea am comandat mai multe chestiute cum ar fi manere pt pasagerii spate(caci avea doar niste dopuri),butonul de la frana de mana(probabil pe la spalatorie mi l-au rupt)un bandou pt spate un spoiler ,o aripa etc.Acestea se gasesc doar pe original.
Cred ca mai bine faceam un topic pt subiectul asta.
Sunt sigur insa ca exista in fiecare oras macar o firma care sa faca ce fac eu.Daca nu.....va stau la dispozitie. :-)
Firma mea e autorizata pt marcile VW si Audi.La aceste masini,comertul cu piese pe producator e f dezvoltat.Sunt convins insa ca si la Mitsubishi e in dezvoltare.La programul de piese platesc un upgrade la fiecare 3 luni.Bineinteles ca de fiecare data ma uit la Colt.La fiecare 3 luni apar piese in plus pe producator(un disc de frana,un far,etc).Azi am fost intrebat de pretul la placute de frana pt CZT.Raspunsul e 140 ron pt setul de pe fata la placute f bune testate si de mine (frana violenta de la 200/h la 0/h , iar masina s-a comportat excelent).Ca o curiozitate,placutele de pe CZT se mai potrivesc pe Volvo.
Scaunul soferuluin este reglabil pe inaltime. Cand plec in concediu sau la un drum lung, in momentul in care am ajuns la destinatie ( c-ca 400km), desi la plecare acesta a fost ridicat la maxim, ajunge in pozitia initiala ,adica jos. Chestia asta ma cam enerveaza, pentru ca trebuie sa dau la manivela foarte des. Cei de la service au dat din umeri si atat . Inca nu stiu cum sa rezolv aceasta problema.
La VW se inlocuia maneta , insa nus daca e aceeasi chestie si aici. Stiu ca suna ciudat, insa asta poate fi un motiv.
Eu am alta intrebare: Plasticele de pe stilpii centrali tre sa joace chiar asa ? Alea care acopera centurile fata. Cam ciudat "feelingu". Nu mai spun ca placutele au inceput sa scirtie usor si amortizoarele si ele cind se urca mai multi in masina. Da tot cred ca isi face banii deocamdata.
Eu am alta intrebare: Plasticele de pe stilpii centrali tre sa joace chiar asa ? Alea care acopera centurile fata. Cam ciudat "feelingu". Nu mai spun ca placutele au inceput sa scirtie usor si amortizoarele si ele cind se urca mai multi in masina. Da tot cred ca isi face banii deocamdata.
- Mishulika79
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am
QUOTE (Cristi)QUOTE (COObra)
tot rulment e si ala. ideea e sa fie identic sa faca aceeasi treaba.
am inteles.
asta asa e.
fiind in Ro, eu parca si vedeam pe unu cu o plasa de rulmenti ieftini cumparati de nu stiu unde...
totusi eu cred ca e vorba de rulmentul si placa de presiune si cred ca e o problema super cunoscuta dar acum nu se pot schimba doar pentru un zgomot, ca altfel 90% dintre colturi ar trebui sa intre in service.
cine ne poate spune cat costa un kit de ambreiaj ?
as vrea sa nu mai ma tiganesc cu nimeni si sa mi-l iau eu daca nu costa foarte mult.
robby, ai idee ?
Costuri la Dealerul Mitsubishi Brasov:
- disc ambreiaj = 103 euro + tva
- placa presiune = 121 euro + tva
- rulment presiune = 93 euro + tva
Problema: rulmentul de presiune nu prea este asa de solicitat, asa ca dureaza vreo 7 zile pana il aduc de mama lor...
Aceleasi costuri sunt si in Bd. Expozitiei, Bucuresti.
Baietii sunt foarte amabili si vor sa iti schimbe tot, caci vorba aceea: " E mai bine sa aveti totul nou, ca sa nu mai faca probleme" (inchei citatul). Asa ca impreuna si cu manopera... rezulta... vreo 500 euro cu tva inclus. Caci... masina va fi tinuta in service pana se ajunge la suma asta.
Simpatic este ca ei iti vor spune ca ti-au si facut o reducere de 10%... insa sa nu ii intrebi unde se regaseste aceasta reducere caci ii pui in dificultate.
Mult succes.
tot rulment e si ala. ideea e sa fie identic sa faca aceeasi treaba.
am inteles.
asta asa e.
fiind in Ro, eu parca si vedeam pe unu cu o plasa de rulmenti ieftini cumparati de nu stiu unde...
totusi eu cred ca e vorba de rulmentul si placa de presiune si cred ca e o problema super cunoscuta dar acum nu se pot schimba doar pentru un zgomot, ca altfel 90% dintre colturi ar trebui sa intre in service.
cine ne poate spune cat costa un kit de ambreiaj ?
as vrea sa nu mai ma tiganesc cu nimeni si sa mi-l iau eu daca nu costa foarte mult.
robby, ai idee ?
Costuri la Dealerul Mitsubishi Brasov:
- disc ambreiaj = 103 euro + tva
- placa presiune = 121 euro + tva
- rulment presiune = 93 euro + tva
Problema: rulmentul de presiune nu prea este asa de solicitat, asa ca dureaza vreo 7 zile pana il aduc de mama lor...
Aceleasi costuri sunt si in Bd. Expozitiei, Bucuresti.
Baietii sunt foarte amabili si vor sa iti schimbe tot, caci vorba aceea: " E mai bine sa aveti totul nou, ca sa nu mai faca probleme" (inchei citatul). Asa ca impreuna si cu manopera... rezulta... vreo 500 euro cu tva inclus. Caci... masina va fi tinuta in service pana se ajunge la suma asta.
Simpatic este ca ei iti vor spune ca ti-au si facut o reducere de 10%... insa sa nu ii intrebi unde se regaseste aceasta reducere caci ii pui in dificultate.
Mult succes.
- Mishulika79
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am
QUOTE (Cristi)QUOTE (COObra)
tot rulment e si ala. ideea e sa fie identic sa faca aceeasi treaba.
am inteles.
asta asa e.
fiind in Ro, eu parca si vedeam pe unu cu o plasa de rulmenti ieftini cumparati de nu stiu unde...
totusi eu cred ca e vorba de rulmentul si placa de presiune si cred ca e o problema super cunoscuta dar acum nu se pot schimba doar pentru un zgomot, ca altfel 90% dintre colturi ar trebui sa intre in service.
cine ne poate spune cat costa un kit de ambreiaj ?
as vrea sa nu mai ma tiganesc cu nimeni si sa mi-l iau eu daca nu costa foarte mult.
robby, ai idee ?
Costuri la Dealerul Mitsubishi Brasov:
- disc ambreiaj = 103 euro + tva
- placa presiune = 121 euro + tva
- rulment presiune = 93 euro + tva
Problema: rulmentul de presiune nu prea este asa de solicitat, asa ca dureaza vreo 7 zile pana il aduc de mama lor...
Aceleasi costuri sunt si in Bd. Expozitiei, Bucuresti.
Baietii sunt foarte amabili si vor sa iti schimbe tot, caci vorba aceea: " E mai bine sa aveti totul nou, ca sa nu mai faca probleme" (inchei citatul). Asa ca impreuna si cu manopera... rezulta... vreo 500 euro cu tva inclus. Caci... masina va fi tinuta in service pana se ajunge la suma asta.
Simpatic este ca ei iti vor spune ca ti-au si facut o reducere de 10%... insa sa nu ii intrebi unde se regaseste aceasta reducere caci ii pui in dificultate.
Mult succes.
tot rulment e si ala. ideea e sa fie identic sa faca aceeasi treaba.
am inteles.
asta asa e.
fiind in Ro, eu parca si vedeam pe unu cu o plasa de rulmenti ieftini cumparati de nu stiu unde...
totusi eu cred ca e vorba de rulmentul si placa de presiune si cred ca e o problema super cunoscuta dar acum nu se pot schimba doar pentru un zgomot, ca altfel 90% dintre colturi ar trebui sa intre in service.
cine ne poate spune cat costa un kit de ambreiaj ?
as vrea sa nu mai ma tiganesc cu nimeni si sa mi-l iau eu daca nu costa foarte mult.
robby, ai idee ?
Costuri la Dealerul Mitsubishi Brasov:
- disc ambreiaj = 103 euro + tva
- placa presiune = 121 euro + tva
- rulment presiune = 93 euro + tva
Problema: rulmentul de presiune nu prea este asa de solicitat, asa ca dureaza vreo 7 zile pana il aduc de mama lor...
Aceleasi costuri sunt si in Bd. Expozitiei, Bucuresti.
Baietii sunt foarte amabili si vor sa iti schimbe tot, caci vorba aceea: " E mai bine sa aveti totul nou, ca sa nu mai faca probleme" (inchei citatul). Asa ca impreuna si cu manopera... rezulta... vreo 500 euro cu tva inclus. Caci... masina va fi tinuta in service pana se ajunge la suma asta.
Simpatic este ca ei iti vor spune ca ti-au si facut o reducere de 10%... insa sa nu ii intrebi unde se regaseste aceasta reducere caci ii pui in dificultate.
Mult succes.
Am si eu o intrebare...nu vreau sa par paranoic avand in vedere ca am masina doar de o saptamana si are putin peste 500 de km...dar de ieri cand merg cu aeru conditionat pornit, la plecarea de pe loc, in treapta intai, in treapta a doua...chiar si in a 3-a...se aude un "uuuu-it"(nush altfel cum sa descriu sunetul)...la mine in familie mai e un ford si un citroen....la ford nu se aude nimic cand e AC-ul pornit...la citroen se aude un sunet similar dar mult mai slab ca intensitate...Oricum nu as fi bagat asa mult in seama acest lucru...daca acel sunet nu ar fi fost insotit de o vibratie sesizabila in pedala si in schimbatorul de viteze...si nu mi se pare doar mie...mi-au zis si 2 prieteni pe care iam plimbat fara sai intreb io ceva...si fratele meu cand a condus masina a oprit aerul conditionat ca nul mai suporta. Chiar nu prea ma pricep la mecanica masinilor...dar se simte asa ca si cum ar patina o curea...adik asta e senzatia mea de 100% amator.
Azi eram in zona M-Car calea giulesti si am trecut pe la reprezentantul "meu" sal intreb daca a mai auzit de asa ceva....si mia zis ca el nu prea se pricepe decat la livrari...sa merg direct la service pe expozitiei sa intreb acolo....nu am reusit sa ajung inca...
A mai avut cineva vreo problema asemanatoare? Poate fi ceva normal si problema sunt eu ca sunt speriat de bombe? Oricum ca o chestie putin pe langa subiect...azi am plimbat o fata si am mers cu geamurile deschise si cu AC oprit ca sa nu ma intrebe ce e cu sunetele astea in masina mea cea noua
Azi eram in zona M-Car calea giulesti si am trecut pe la reprezentantul "meu" sal intreb daca a mai auzit de asa ceva....si mia zis ca el nu prea se pricepe decat la livrari...sa merg direct la service pe expozitiei sa intreb acolo....nu am reusit sa ajung inca...
A mai avut cineva vreo problema asemanatoare? Poate fi ceva normal si problema sunt eu ca sunt speriat de bombe? Oricum ca o chestie putin pe langa subiect...azi am plimbat o fata si am mers cu geamurile deschise si cu AC oprit ca sa nu ma intrebe ce e cu sunetele astea in masina mea cea noua
S-ar putea sa fie vre-o curea care trebuie tensionata.
A mea a inceput sa scoata un scartait puternic cand plec cu ea dimineata sau dupa ce a stat o perioada mai mare de timp nepornita (dureaza cam 3 secunde). A facut de vre-o 2-3 ori pana acum si la putin timp dupa pornirea AC, deci ma gandesc ca vre-o curea de la compresorul(instalatia )de AC.
Dc ati avut si voi neplaceri cu chiuituri dastea neplacute spuneti-ne si noua cum s-au rezolvat.
Numai bine!
A mea a inceput sa scoata un scartait puternic cand plec cu ea dimineata sau dupa ce a stat o perioada mai mare de timp nepornita (dureaza cam 3 secunde). A facut de vre-o 2-3 ori pana acum si la putin timp dupa pornirea AC, deci ma gandesc ca vre-o curea de la compresorul(instalatia )de AC.
Dc ati avut si voi neplaceri cu chiuituri dastea neplacute spuneti-ne si noua cum s-au rezolvat.
Numai bine!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori