Cip-tuning Motor 1.5 Di-d
- vladdaniel92
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm
Buna ziua detin un Mitsubishi Colt 1.5 Diesel model Z30 an 2006 cu 100K km adunati in tot acest timp , intrebare mea este daca TURBINA a ramas aceeasi de la motorul de 2.0 TDI de A-klass si doar optimizata tija wastegate pentru motorul 1.5 de Mitsubishi Colt???
Momentan am evacuare stock doar finala a fost schimbata cu douo tipsuri (active) printr-o tubulatura in forma de Y din cate am inteles catalizatorul creeaza o contra presiune benefica turbinei de accea voi renunta la el doar schimbandul cu unul "SPORT", mai departe admisia stock a fost schimbata cu filtru conic K&N + un intercooler frontal de Mitsubishi Lancer Evo cu tubulatura(aluminiu) aferenta de 51mm (am inteles ca se va incarca mai repede daia am optat pentru diametru asta) si nu in ultimu rand legat de admisie am mai pus si un BLOW OFF VALVE de dragul sunetului produs care in ture mici e mai mult degeaba dar in spre limitare chiar isi face treaba spun asta printr-un raspuns mai ferm al turbinei si nici senzatia de turbo surge nu mai este asa mare dupa de se declanseaza acel "passs" ,mai departe la frane au fost schimbate doar placutele EBC(yellow) + discuri ventilate si perforate Zimmerman ,pe viitor urmeaza sa caut un SMART la dezmembrari sa achizitionez etrieri spate + rulmtii ,suport etrier ,fuzeta etc.
Tot acest roman a fost scris pentru ca doresc sa resoftez ECU optimizat exact pentru ce am eu momentan pe masina si m-ar bucura foarte tare sa stiu ca turbina a ramas cea de pe motorul de 2.0 de A-klass (dupa parerea mea daca ar fii asa ar ascunde un potential + de putere undeva ascuns acolo in favoarea consumului foarte mic pe care si- au propus sa al scoata cu Mitsubishi Colt )
ps: Am sa adaug cateva poze si masina in cel mai scurt timp posibil. Masina este folosita cel mai mult pentru oras si cateva iesiri extra urbane pe an doar doresc sa am un + de putere pentru ori ce eventualitate MULTUMESC TUTUROR PENTRU RASPUNSURI SI DACA AM GRESIT TOPICUL IMI CER SCUZE MODERATORILOR.
Momentan am evacuare stock doar finala a fost schimbata cu douo tipsuri (active) printr-o tubulatura in forma de Y din cate am inteles catalizatorul creeaza o contra presiune benefica turbinei de accea voi renunta la el doar schimbandul cu unul "SPORT", mai departe admisia stock a fost schimbata cu filtru conic K&N + un intercooler frontal de Mitsubishi Lancer Evo cu tubulatura(aluminiu) aferenta de 51mm (am inteles ca se va incarca mai repede daia am optat pentru diametru asta) si nu in ultimu rand legat de admisie am mai pus si un BLOW OFF VALVE de dragul sunetului produs care in ture mici e mai mult degeaba dar in spre limitare chiar isi face treaba spun asta printr-un raspuns mai ferm al turbinei si nici senzatia de turbo surge nu mai este asa mare dupa de se declanseaza acel "passs" ,mai departe la frane au fost schimbate doar placutele EBC(yellow) + discuri ventilate si perforate Zimmerman ,pe viitor urmeaza sa caut un SMART la dezmembrari sa achizitionez etrieri spate + rulmtii ,suport etrier ,fuzeta etc.
Tot acest roman a fost scris pentru ca doresc sa resoftez ECU optimizat exact pentru ce am eu momentan pe masina si m-ar bucura foarte tare sa stiu ca turbina a ramas cea de pe motorul de 2.0 de A-klass (dupa parerea mea daca ar fii asa ar ascunde un potential + de putere undeva ascuns acolo in favoarea consumului foarte mic pe care si- au propus sa al scoata cu Mitsubishi Colt )
ps: Am sa adaug cateva poze si masina in cel mai scurt timp posibil. Masina este folosita cel mai mult pentru oras si cateva iesiri extra urbane pe an doar doresc sa am un + de putere pentru ori ce eventualitate MULTUMESC TUTUROR PENTRU RASPUNSURI SI DACA AM GRESIT TOPICUL IMI CER SCUZE MODERATORILOR.
[quote name='vladdaniel92' date='Jun 26 2015, 11:54 AM' post='131806']
Buna ziua detin un Mitsubishi Colt 1.5 Diesel model Z30 an 2006 cu 100K km adunati in tot acest timp , intrebare mea este daca TURBINA a ramas aceeasi de la motorul de 2.0 TDI de A-klass si doar optimizata tija wastegate pentru motorul 1.5 de Mitsubishi Colt???
Momentan am evacuare stock doar finala a fost schimbata cu douo tipsuri (active) printr-o tubulatura in forma de Y din cate am inteles catalizatorul creeaza o contra presiune benefica turbinei de accea voi renunta la el doar schimbandul cu unul "SPORT", mai departe admisia stock a fost schimbata cu filtru conic K&N + un intercooler frontal de Mitsubishi Lancer Evo cu tubulatura(aluminiu) aferenta de 51mm (am inteles ca se va incarca mai repede daia am optat pentru diametru asta) si nu in ultimu rand legat de admisie am mai pus si un BLOW OFF VALVE de dragul sunetului produs care in ture mici e mai mult degeaba dar in spre limitare chiar isi face treaba spun asta printr-un raspuns mai ferm al turbinei si nici senzatia de turbo surge nu mai este asa mare dupa de se declanseaza acel "passs" ,mai departe la frane au fost schimbate doar placutele EBC(yellow) + discuri ventilate si perforate Zimmerman ,pe viitor urmeaza sa caut un SMART la dezmembrari sa achizitionez etrieri spate + rulmtii ,suport etrier ,fuzeta etc.
Tot acest roman a fost scris pentru ca doresc sa resoftez ECU optimizat exact pentru ce am eu momentan pe masina si m-ar bucura foarte tare sa stiu ca turbina a ramas cea de pe motorul de 2.0 de A-klass (dupa parerea mea daca ar fii asa ar ascunde un potential + de putere undeva ascuns acolo in favoarea consumului foarte mic pe care si- au propus sa al scoata cu Mitsubishi Colt )
ps: Am sa adaug cateva poze si masina in cel mai scurt timp posibil. Masina este folosita cel mai mult pentru oras si cateva iesiri extra urbane pe an doar doresc sa am un + de putere pentru ori ce eventualitate MULTUMESC TUTUROR PENTRU RASPUNSURI SI DACA AM GRESIT TOPICUL IMI CER SCUZE MODERATORILOR.
[/quoteTurbina de 2.0Tdi nu este de pe A -klasse Este Garett și face parte din ansamblul motor Vw.Nu este la fel ca și pe motorul de 1.5. Cel de pe 2.0tdi este Garett 17 la cel de 1.5 probabil cea de 15.Daca îi pui soft poți s-o ridici liniștit pana la 25 cp în plus cu turbina existenta.Partea cu filtrul sport și intercoler mărit este degeaba la ce ai tu pe masina actual.Turbina și internele rezistă pt un soft stage 1.Daca vrei mai mult atunci schimbi în mare parte :injectoare,volanta și ambreiaj custom,turbina ,intercooler, admisie+evacuare etc.Dar pt max 25 cp în plus nu îți trebuie decât mana de lucru și soft ca la carte,adică nu se da cp și NM de jos ci peste 2500rot pe min și trebuie sa știe câți bari trebuie la încărcare în turbina și la ce sarcina .Bafta!
Buna ziua detin un Mitsubishi Colt 1.5 Diesel model Z30 an 2006 cu 100K km adunati in tot acest timp , intrebare mea este daca TURBINA a ramas aceeasi de la motorul de 2.0 TDI de A-klass si doar optimizata tija wastegate pentru motorul 1.5 de Mitsubishi Colt???
Momentan am evacuare stock doar finala a fost schimbata cu douo tipsuri (active) printr-o tubulatura in forma de Y din cate am inteles catalizatorul creeaza o contra presiune benefica turbinei de accea voi renunta la el doar schimbandul cu unul "SPORT", mai departe admisia stock a fost schimbata cu filtru conic K&N + un intercooler frontal de Mitsubishi Lancer Evo cu tubulatura(aluminiu) aferenta de 51mm (am inteles ca se va incarca mai repede daia am optat pentru diametru asta) si nu in ultimu rand legat de admisie am mai pus si un BLOW OFF VALVE de dragul sunetului produs care in ture mici e mai mult degeaba dar in spre limitare chiar isi face treaba spun asta printr-un raspuns mai ferm al turbinei si nici senzatia de turbo surge nu mai este asa mare dupa de se declanseaza acel "passs" ,mai departe la frane au fost schimbate doar placutele EBC(yellow) + discuri ventilate si perforate Zimmerman ,pe viitor urmeaza sa caut un SMART la dezmembrari sa achizitionez etrieri spate + rulmtii ,suport etrier ,fuzeta etc.
Tot acest roman a fost scris pentru ca doresc sa resoftez ECU optimizat exact pentru ce am eu momentan pe masina si m-ar bucura foarte tare sa stiu ca turbina a ramas cea de pe motorul de 2.0 de A-klass (dupa parerea mea daca ar fii asa ar ascunde un potential + de putere undeva ascuns acolo in favoarea consumului foarte mic pe care si- au propus sa al scoata cu Mitsubishi Colt )
ps: Am sa adaug cateva poze si masina in cel mai scurt timp posibil. Masina este folosita cel mai mult pentru oras si cateva iesiri extra urbane pe an doar doresc sa am un + de putere pentru ori ce eventualitate MULTUMESC TUTUROR PENTRU RASPUNSURI SI DACA AM GRESIT TOPICUL IMI CER SCUZE MODERATORILOR.
[/quoteTurbina de 2.0Tdi nu este de pe A -klasse Este Garett și face parte din ansamblul motor Vw.Nu este la fel ca și pe motorul de 1.5. Cel de pe 2.0tdi este Garett 17 la cel de 1.5 probabil cea de 15.Daca îi pui soft poți s-o ridici liniștit pana la 25 cp în plus cu turbina existenta.Partea cu filtrul sport și intercoler mărit este degeaba la ce ai tu pe masina actual.Turbina și internele rezistă pt un soft stage 1.Daca vrei mai mult atunci schimbi în mare parte :injectoare,volanta și ambreiaj custom,turbina ,intercooler, admisie+evacuare etc.Dar pt max 25 cp în plus nu îți trebuie decât mana de lucru și soft ca la carte,adică nu se da cp și NM de jos ci peste 2500rot pe min și trebuie sa știe câți bari trebuie la încărcare în turbina și la ce sarcina .Bafta!
- vladdaniel92
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm
Salut multumes de raspunsuri jantele (sunt pe 17" fata 215/35/17 'spatele 245 35 R17" ... m- am gandit ca nu are rost sa descriu si exteriorul ma intereseaza strict motorul doresc Remapare ECU si daca as stii ca turbina a ramas accea de pe A-Klass 2.0 TDI ar rezista la o presiune mai mare ???? VOI CE ZICETI ???. STIMA!!
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20140329_130624.jpg (791.12 KiB) Vizualizat de 7188 ori
-
- 20150628_100413.jpg (4.13 MiB) Vizualizat de 7183 ori
-
- 20150628_101324.jpg (1.74 MiB) Vizualizat de 7179 ori
-
- IMG_20131116_103614.jpg (477.23 KiB) Vizualizat de 7187 ori
-
- IMG_20130815_011354.jpg (450.62 KiB) Vizualizat de 7180 ori
-
- IMG_20130815_011240.jpg (396.12 KiB) Vizualizat de 7177 ori
-
- DSC02410.JPG (425.82 KiB) Vizualizat de 7177 ori
-
- 10991295_331054430435386_7302037661538982910_n.jpg (149.63 KiB) Vizualizat de 7183 ori
-
- 10410708_255412077999622_7060074218313392442_n.jpg (102.9 KiB) Vizualizat de 7179 ori
-
- 248081_110854959122002_656484962_n.jpg (8.68 KiB) Vizualizat de 7180 ori
-
- 1908406_270920763115420_6298809148350876263_n.jpg (80.51 KiB) Vizualizat de 7192 ori
-
- 1015249_127947037412794_1177157992_o.jpg (232.58 KiB) Vizualizat de 7179 ori
-
- 2.jpg (42.25 KiB) Vizualizat de 7179 ori
-
- 1075429_141784782695686_704145260_o.jpg (141.76 KiB) Vizualizat de 7193 ori
-
- 1073748_137435393130625_1443324030_o.jpg (254.28 KiB) Vizualizat de 7192 ori
-
- 461097_110730562467775_471426936_o.jpg (479.41 KiB) Vizualizat de 7198 ori
- vladdaniel92
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm
Aici avem o turbina de kia pro ceed 1.6 CRDI dupa parearea mea este anemica......este aceeasi ca la kia sportage doar ca el are motor de 2.0 CRDI spre comparatie cu turbina coltului .
Cea de Kia pro ceed are aprox 3.4 cm latime si cu aprox 7.6 inaltime, la colt avem aprox 4 cm latime si aprox 10 cm inaltime ....deci este sau nu cea de A-Klass ?? Daca aveti o serie de turbo sau un site unde se pot compara multumesc!!!
Cea de Kia pro ceed are aprox 3.4 cm latime si cu aprox 7.6 inaltime, la colt avem aprox 4 cm latime si aprox 10 cm inaltime ....deci este sau nu cea de A-Klass ?? Daca aveti o serie de turbo sau un site unde se pot compara multumesc!!!
- Fişiere ataşate
-
- 20150628_100426.jpg (3.31 MiB) Vizualizat de 7177 ori
-
- 20150628_100543.jpg (3.61 MiB) Vizualizat de 7182 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Tubrina este IHI RHF3-VV15. Am mers cu un forfour cdi de 130 de cai,dar cam papa ambreiaje. Ce-i drept, era cel AMT cu 6 trepte, si alea oricum papa ambreiajul de 2 ori mai repede decat cele manuale. Cuplul e impresionant, uiti in ce masina te aflii.
Daca vrei smarturi la dezmembrat, sa-mi spui, sunt mai multe cu punti pe disc, pt ca pana in 2006 chiar si 1.1 veneau cu discuri spate.
Pt upgrade frane iti recomand 282mm fata (forfour brabus) si 260mm spate (volvo V40 T4 <2004). Un set complet de etrieri+portetrieri fata+spate TRW din dezmembrari + discuri si placute noi spate ATE 2000roni. Iti mai trebuie discuri si placute fata, dupa preferinte.
Daca vrei smarturi la dezmembrat, sa-mi spui, sunt mai multe cu punti pe disc, pt ca pana in 2006 chiar si 1.1 veneau cu discuri spate.
Pt upgrade frane iti recomand 282mm fata (forfour brabus) si 260mm spate (volvo V40 T4 <2004). Un set complet de etrieri+portetrieri fata+spate TRW din dezmembrari + discuri si placute noi spate ATE 2000roni. Iti mai trebuie discuri si placute fata, dupa preferinte.
- vladdaniel92
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm
Salut multumesc mult pentru raspuns undeva pe acolo ar fii ideal sa ajung si eu cu rasnita mea diesel din ce am gasit pe net dupa seria spusa de tine rezista la o presiune de 2.7 Bari>>>>39.1 PSI nu am momentan ceas de masurat BOOST-ul dar am o aplicatie TORQE PRO nu stiu cat de precisa este dar pe ceasu acela virtual imi arata peste 30 PSI !!!
Intrebarea este oare va rezista la o resoftare de max 30 CP fara sa am surpriza ca in 10k-15k sa raman fara ea ???
Cu franele am avut ocazia sa achizitionez o pereche de etrieri fata BREMBO 4 pistonase pentru 315 mm super ieftini (100E) dar am fost la MITSUBSIHI BANEASA si mi sa comunicat ca nu va rezista la temperaturi mari nici otelu nici aluminiu se va dilata se va indoi (imi e greu sa cred asta dar na ..) si ca portetrieri se fac dintr-un aliaj special care ma ducea 100 E un portetrier .....+ discuri de Kiia Ceed modificate garurile la prezoane ....am renuntat si am ramas la stock + conversia spate de la butuc la etrieri si cred ca e ok pentru o masina sa zicem de "130 CP" cu o greutate sub 1T ??
Intrebarea este oare va rezista la o resoftare de max 30 CP fara sa am surpriza ca in 10k-15k sa raman fara ea ???
Cu franele am avut ocazia sa achizitionez o pereche de etrieri fata BREMBO 4 pistonase pentru 315 mm super ieftini (100E) dar am fost la MITSUBSIHI BANEASA si mi sa comunicat ca nu va rezista la temperaturi mari nici otelu nici aluminiu se va dilata se va indoi (imi e greu sa cred asta dar na ..) si ca portetrieri se fac dintr-un aliaj special care ma ducea 100 E un portetrier .....+ discuri de Kiia Ceed modificate garurile la prezoane ....am renuntat si am ramas la stock + conversia spate de la butuc la etrieri si cred ca e ok pentru o masina sa zicem de "130 CP" cu o greutate sub 1T ??
De pe ce masina erau etrierii, de ce nu ai luat si portetrieri de pe ea? Evo cu 4 prezoane au fost, cu etrieri mari... Cred ca te-ai complicat prea mult, si cu discuri modificate...
Kitul folosit de mine e cu portetrieri, si discurile se gasesc pe piata 100% compatibile, nu trebuie nici o modificare la gauri si au preturi comparabile. Nu are rost sa faci inginerii la frane, piesele OEM de pe modelele "sport" din gama sunt mai mult decat eficiente.
Motorul rezista, transmisia... depinde Livrarea cuplului e cheia longevitatii, deci daca nu esti mega agresiv cu setarea asta eu zic ca te duce 100K nu 10-15.
Kitul folosit de mine e cu portetrieri, si discurile se gasesc pe piata 100% compatibile, nu trebuie nici o modificare la gauri si au preturi comparabile. Nu are rost sa faci inginerii la frane, piesele OEM de pe modelele "sport" din gama sunt mai mult decat eficiente.
Motorul rezista, transmisia... depinde Livrarea cuplului e cheia longevitatii, deci daca nu esti mega agresiv cu setarea asta eu zic ca te duce 100K nu 10-15.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori