Colt 1.1 Masina Fiabila Sau Nu Prea ?
- cristina_2013
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 27, 2013 10:47 pm
Buna seara tuturor...
Am si eu o intrebare, doresc sa achizitionez un Mitsubishi Colt CZ3 din 2007 cu 55.000 km la bord, vine insotit de carte service. Puteti va rog sa imi spuneti daca e rentabil aceasta masina ? si aici ma refer la costurile de intretinere, consum si daca e o masinuta fiabila, ( adica sa nu disper si sa merg toata ziua la mecanic ) .. Va multumec si astept cu nerabdare opiniile voastre ...
Am si eu o intrebare, doresc sa achizitionez un Mitsubishi Colt CZ3 din 2007 cu 55.000 km la bord, vine insotit de carte service. Puteti va rog sa imi spuneti daca e rentabil aceasta masina ? si aici ma refer la costurile de intretinere, consum si daca e o masinuta fiabila, ( adica sa nu disper si sa merg toata ziua la mecanic ) .. Va multumec si astept cu nerabdare opiniile voastre ...
- GrasuLancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 06, 2013 1:16 pm
Cristina, dacă e fiabil colt-ul nu ştiu. Şi cartea de service nu e ceva sf?nt care să-ţi garanteze că maşina e OK. Cel mai bine e să mergi cu un mecanic / cineva mai priceput c?t de c?t ?n care să ai ?ncredere să vedeţi maşina. Eu sunt stan păţitul cu un motor de Lancer şi, de c?nd cu nenorocul meu am ?nvăţat să ce probleme să caut la motoare. Alţii, mai experimentaţi, vor şti mai multe lucruri la care să se uite. Ambreiajul n-o să te lase prea cur?nd, nici motorul la 55.000 km. La orice maşină acestea sunt piese c?t de c?t fiabile. Doar dacă vechiul proprietar şi-a bătut joc de maşină (situaţie ?n care problemele se pot vedea foaaarte uşor) cred că vei avea necazuri. După ce o verifici + conduci şi dacă-ţi place, cred că e OK să o iei. 3500 EUR e uşor cam mult pentru un Colt cu motor de 1.1 litri, eu i-aş oferi 3000. ?ncearcă să mai negociezi. Maşinile japoneze, ?n general, sunt bune. După ce o iei, primul lucru ar trebui să-i faci ceea ce se numeşte un "mini-service" : schimbat ulei, filtre aer, polen, ulei (cam 1200 lei) şi să schimbi uleiul la fiecare 10.000 km. Dacă ai grijă de astea, maşina va merge "ca unsă" )
Succes !
Succes !
- cristina_2013
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 27, 2013 10:47 pm
QUOTE (GrasuLancer @ Aug 29 2013, 05:26 PM) Cristina, dacă e fiabil colt-ul nu ştiu. Şi cartea de service nu e ceva sf?nt care să-ţi garanteze că maşina e OK. Cel mai bine e să mergi cu un mecanic / cineva mai priceput c?t de c?t ?n care să ai ?ncredere să vedeţi maşina. Eu sunt stan păţitul cu un motor de Lancer şi, de c?nd cu nenorocul meu am ?nvăţat să ce probleme să caut la motoare. Alţii, mai experimentaţi, vor şti mai multe lucruri la care să se uite. Ambreiajul n-o să te lase prea cur?nd, nici motorul la 55.000 km. La orice maşină acestea sunt piese c?t de c?t fiabile. Doar dacă vechiul proprietar şi-a bătut joc de maşină (situaţie ?n care problemele se pot vedea foaaarte uşor) cred că vei avea necazuri. După ce o verifici + conduci şi dacă-ţi place, cred că e OK să o iei. 3500 EUR e uşor cam mult pentru un Colt cu motor de 1.1 litri, eu i-aş oferi 3000. ?ncearcă să mai negociezi. Maşinile japoneze, ?n general, sunt bune. După ce o iei, primul lucru ar trebui să-i faci ceea ce se numeşte un "mini-service" : schimbat ulei, filtre aer, polen, ulei (cam 1200 lei) şi să schimbi uleiul la fiecare 10.000 km. Dacă ai grijă de astea, maşina va merge "ca unsă" )
Succes !
Iti multumesc pentru info. doar ca am tot citit aici pe forum si vad N probleme la Colt, sincer imi place foarte tare masina doar ca ma tot gandesc sa fac alegera buna ( in sensul sa nu gasesc pe urma diferite vicii ascunse ) .
Succes !
Iti multumesc pentru info. doar ca am tot citit aici pe forum si vad N probleme la Colt, sincer imi place foarte tare masina doar ca ma tot gandesc sa fac alegera buna ( in sensul sa nu gasesc pe urma diferite vicii ascunse ) .
- GrasuLancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 06, 2013 1:16 pm
QUOTE (cristina_2013 @ Aug 29 2013, 05:34 PM) Iti multumesc pentru info. doar ca am tot citit aici pe forum si vad N probleme la Colt, sincer imi place foarte tare masina doar ca ma tot gandesc sa fac alegera buna ( in sensul sa nu gasesc pe urma diferite vicii ascunse ) .
Spre deosebire de alte modele, Colt-ul e făcut ?n UK. Poate asta influenţează calitatea maşinii...
Dar, hai să-ţi vorbesc strict din experienţă : ai să vezi la Lancer tone de probleme pe forum - unele chiar se repetă la multă lume. Cu toate astea, Lancer-ul s-a dovedit o maşină ultra-fiabilă - mai ales pentru unul boem ca mine, care nu ştia p?nă de cur?nd să schimbe uleiul sau să ?ntoarcă un şurub la maşină. ?mi ?nchipuiam că merge... aşa, doar cu benzină şi ocazional c?te un bec schimbat. ?n astfel de condiţii (proaste) de ?ntreţinere, Lancer-ul m-a slujit 120.000 km. Deci, nu te lăsa 100% influenţată de forum. Orice maşină vei lua e imposibil să nu-ţi facă cel puţin o problemă la un moment dat... Long story short, nu renunţa la maşina care-ţi place fără să o cercetezi c?t de c?t. Iar dacă sunt poveşti pe forum cum că pică ambreiajul / motorul ar fi bine să te interesezi dacă li s-a ?nt?mplat mai multor persoane şi ?n ce condiţii.... dă Private Message celor care discută probleme cu colt-uri şi ?ntreabă-i pe viu despre maşină.
Spre deosebire de alte modele, Colt-ul e făcut ?n UK. Poate asta influenţează calitatea maşinii...
Dar, hai să-ţi vorbesc strict din experienţă : ai să vezi la Lancer tone de probleme pe forum - unele chiar se repetă la multă lume. Cu toate astea, Lancer-ul s-a dovedit o maşină ultra-fiabilă - mai ales pentru unul boem ca mine, care nu ştia p?nă de cur?nd să schimbe uleiul sau să ?ntoarcă un şurub la maşină. ?mi ?nchipuiam că merge... aşa, doar cu benzină şi ocazional c?te un bec schimbat. ?n astfel de condiţii (proaste) de ?ntreţinere, Lancer-ul m-a slujit 120.000 km. Deci, nu te lăsa 100% influenţată de forum. Orice maşină vei lua e imposibil să nu-ţi facă cel puţin o problemă la un moment dat... Long story short, nu renunţa la maşina care-ţi place fără să o cercetezi c?t de c?t. Iar dacă sunt poveşti pe forum cum că pică ambreiajul / motorul ar fi bine să te interesezi dacă li s-a ?nt?mplat mai multor persoane şi ?n ce condiţii.... dă Private Message celor care discută probleme cu colt-uri şi ?ntreabă-i pe viu despre maşină.
Si inca ceva... Am vazut si eu posturi ale oamenilor cu probleme. Asta e rolul forumului, sa ajute in primul rand pe oamenii care au o nevoie urgenta. Cei care nu au probleme nu stau sa uple forumul cu mesaje gen "inca x mii km fara probleme".
As vrea sa vad si eu masina la care sa nu se planga lumea pe forum de nimic-nimic (sunt si membru vwforum, ca idee).
As vrea sa vad si eu masina la care sa nu se planga lumea pe forum de nimic-nimic (sunt si membru vwforum, ca idee).
- cristina_2013
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 27, 2013 10:47 pm
Da, asa e orice masina are dupa x km diferite probleme, doar ca aici ma mira faptul ca sunt masinute care nu au iesit din garantie si se manifesta asa, eu ce sa zic daca cumpar o masina cu 55.000 km .... O sa mai citesc putin, pana saptamana viitoare am timp sa ma decid, doar atunci are toate documentele pregatite.
Cristina, orice masina are probleme mai devreme sau mai tarziu.
Ce sa verifici la masina:
-cu masina curata o pui la soare pe ambele parti si te uiti dupa diferente de nuanta din diferite unghiuri, nu trebuie sa observi diferneta de nuanta intre reperele caroseriei, toate elementele caroseriei inclusiv faruri, bara etc, trebuie sa fie aliniate;
-motorul trebuie sa fie prafuit, daca e curat posibil sa aiba pierderi si ca sa nu le vezi propietarul a spalat motorul;
-pe sub masina nu trebuie sa fie lovita;
-uzura volan, pedale, tapisie trebuie sa fie proportionala cu nr de km ai masinii;
-verifica functionare tuturor instalatiilor de pe masina;
-proba de drum in oras si afara cu viteza, masian nu trebuie sa troncane sa vibreze sau sa traga stanga/dreapta;
Cam asta e de verificat in mare la o masina sh.
Ce sa verifici la masina:
-cu masina curata o pui la soare pe ambele parti si te uiti dupa diferente de nuanta din diferite unghiuri, nu trebuie sa observi diferneta de nuanta intre reperele caroseriei, toate elementele caroseriei inclusiv faruri, bara etc, trebuie sa fie aliniate;
-motorul trebuie sa fie prafuit, daca e curat posibil sa aiba pierderi si ca sa nu le vezi propietarul a spalat motorul;
-pe sub masina nu trebuie sa fie lovita;
-uzura volan, pedale, tapisie trebuie sa fie proportionala cu nr de km ai masinii;
-verifica functionare tuturor instalatiilor de pe masina;
-proba de drum in oras si afara cu viteza, masian nu trebuie sa troncane sa vibreze sau sa traga stanga/dreapta;
Cam asta e de verificat in mare la o masina sh.
QUOTE (cristina_2013 @ Aug 29 2013, 07:30 PM) Da, asa e orice masina are dupa x km diferite probleme, doar ca aici ma mira faptul ca sunt masinute care nu au iesit din garantie si se manifesta asa, eu ce sa zic daca cumpar o masina cu 55.000 km .... O sa mai citesc putin, pana saptamana viitoare am timp sa ma decid, doar atunci are toate documentele pregatite.
si eu am achizitionat anul trecut un colt cz3 sh pe la 40.000 de km, dupa ce am analizat cateva luni piata si am citit majoritatea forumurilor pentru a vedea care sunt problemele uzuale si as zice acum ca aici au fost printre cele mai putine probleme grave.
printre "dilemele"cu care m-am confruntat as mentiona in primul si in primul rand cutia de viteze, care si acum imi da batai de cap, in special in marsarier (am crezut initial ca are probleme si "agata", s-a dovedit a fi doar f rudimentara ) si ambreiajul cam dur (pentru mine) dar m-am obisnuit cu ele.
In rest, un schimb de ulei, filtre si cam atat (nu stiu de unde suma aia de 1200 de lei de mai sus, eu am dat cam 300 de lei daca tin bine minte pe aceeasi "mini-revizie" la reprezentanta), masina merge foarte fain si sper sa nu avem probleme.
Nu consuma excesiv, depinde cum conduc, e mica si usor de strecurat pe stradute.
Eu am motor de 1.5 pentru ca asa s-a nimerit sa fie si imi place asa, dar daca nu vrei zvacul ala simpatic, cred ca pentru a-ti face treaba cu masina asta la cat e de mica e suficient si 1.1
Coltul nu cred sa fie din UK, eu stiam ca fie e de la mama lui, fie pe undeva prin Olanda, nu?
si eu am achizitionat anul trecut un colt cz3 sh pe la 40.000 de km, dupa ce am analizat cateva luni piata si am citit majoritatea forumurilor pentru a vedea care sunt problemele uzuale si as zice acum ca aici au fost printre cele mai putine probleme grave.
printre "dilemele"cu care m-am confruntat as mentiona in primul si in primul rand cutia de viteze, care si acum imi da batai de cap, in special in marsarier (am crezut initial ca are probleme si "agata", s-a dovedit a fi doar f rudimentara ) si ambreiajul cam dur (pentru mine) dar m-am obisnuit cu ele.
In rest, un schimb de ulei, filtre si cam atat (nu stiu de unde suma aia de 1200 de lei de mai sus, eu am dat cam 300 de lei daca tin bine minte pe aceeasi "mini-revizie" la reprezentanta), masina merge foarte fain si sper sa nu avem probleme.
Nu consuma excesiv, depinde cum conduc, e mica si usor de strecurat pe stradute.
Eu am motor de 1.5 pentru ca asa s-a nimerit sa fie si imi place asa, dar daca nu vrei zvacul ala simpatic, cred ca pentru a-ti face treaba cu masina asta la cat e de mica e suficient si 1.1
Coltul nu cred sa fie din UK, eu stiam ca fie e de la mama lui, fie pe undeva prin Olanda, nu?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori