Gpl?
Salut
Am o intrebare, vreau sa pun GPL pe un Colt cu motor de 1.3
Un montator mi-a zis ca nu s-ar prea baga din cauza ca sistemul de valve variabile e controlat electronic si ca o sa apara erori in calculator.
Puteti sa imi spuneti si mie daca cineva a avut probleme similare? Ce modele de instalatii se potrivesc cu motorul asta?
Am o intrebare, vreau sa pun GPL pe un Colt cu motor de 1.3
Un montator mi-a zis ca nu s-ar prea baga din cauza ca sistemul de valve variabile e controlat electronic si ca o sa apara erori in calculator.
Puteti sa imi spuneti si mie daca cineva a avut probleme similare? Ce modele de instalatii se potrivesc cu motorul asta?
Ok, da' ma puteti lamuri si pe mine
- cum funtioneaza MIVEC
- de ce ar fi putut crede montatorul ca o sa am eroare in bord?
Sunt cam nestiutor, eu am alta marca de masina, coltul in discutie e al cumnatei mele, si mi s-a dat tema de casa pentru ca eu, pe a mea, am de asemenea gaz...
Am mai auzit de VVT-uri, da' cam toate erau mecanice. Adica treaba se regla din tacheti, hidraulic, bla. Am inteles ca la astea japoneze VVT-ul (sub diverse denumiri) ar fi controlat electronic. Acuma, e drept, partea de chiulasa (ax cu came, pana la cozile de supapa) nu are treaba directa cu admisia (adica nu intra in contact cu combustibilul) deci bunul simt zice ca nu ar trebui sa se supere daca e benzina, gpl, cng, sau altceva. Insa, asta tinand cont de o eventuala abordare generala. Aici depinde si de modul in care e implementat vvt-ul in cauza pe motorul in discutie....
- cum funtioneaza MIVEC
- de ce ar fi putut crede montatorul ca o sa am eroare in bord?
Sunt cam nestiutor, eu am alta marca de masina, coltul in discutie e al cumnatei mele, si mi s-a dat tema de casa pentru ca eu, pe a mea, am de asemenea gaz...
Am mai auzit de VVT-uri, da' cam toate erau mecanice. Adica treaba se regla din tacheti, hidraulic, bla. Am inteles ca la astea japoneze VVT-ul (sub diverse denumiri) ar fi controlat electronic. Acuma, e drept, partea de chiulasa (ax cu came, pana la cozile de supapa) nu are treaba directa cu admisia (adica nu intra in contact cu combustibilul) deci bunul simt zice ca nu ar trebui sa se supere daca e benzina, gpl, cng, sau altceva. Insa, asta tinand cont de o eventuala abordare generala. Aici depinde si de modul in care e implementat vvt-ul in cauza pe motorul in discutie....
QUOTE (_je @ Jun 2 2013, 09:49 AM) Ok, da' ma puteti lamuri si pe mine
- cum funtioneaza MIVEC
- de ce ar fi putut crede montatorul ca o sa am eroare in bord?
Sunt cam nestiutor, eu am alta marca de masina, coltul in discutie e al cumnatei mele, si mi s-a dat tema de casa pentru ca eu, pe a mea, am de asemenea gaz...
Am mai auzit de VVT-uri, da' cam toate erau mecanice. Adica treaba se regla din tacheti, hidraulic, bla. Am inteles ca la astea japoneze VVT-ul (sub diverse denumiri) ar fi controlat electronic. Acuma, e drept, partea de chiulasa (ax cu came, pana la cozile de supapa) nu are treaba directa cu admisia (adica nu intra in contact cu combustibilul) deci bunul simt zice ca nu ar trebui sa se supere daca e benzina, gpl, cng, sau altceva. Insa, asta tinand cont de o eventuala abordare generala. Aici depinde si de modul in care e implementat vvt-ul in cauza pe motorul in discutie....
Poate sunt doi senzori pentru pozitia axei cu scame,unul pentru momentul injectiei care variaza cu pozitia axei si unul pentru momentul scantii (banuiesc), si calculatorul de gaz nu poate interpreta corect.
Recomandarea mea ar fi sa montezi undeva unde s-a mai montat pe acest model de motor,ca sa nu faca experiente pe tine !
- cum funtioneaza MIVEC
- de ce ar fi putut crede montatorul ca o sa am eroare in bord?
Sunt cam nestiutor, eu am alta marca de masina, coltul in discutie e al cumnatei mele, si mi s-a dat tema de casa pentru ca eu, pe a mea, am de asemenea gaz...
Am mai auzit de VVT-uri, da' cam toate erau mecanice. Adica treaba se regla din tacheti, hidraulic, bla. Am inteles ca la astea japoneze VVT-ul (sub diverse denumiri) ar fi controlat electronic. Acuma, e drept, partea de chiulasa (ax cu came, pana la cozile de supapa) nu are treaba directa cu admisia (adica nu intra in contact cu combustibilul) deci bunul simt zice ca nu ar trebui sa se supere daca e benzina, gpl, cng, sau altceva. Insa, asta tinand cont de o eventuala abordare generala. Aici depinde si de modul in care e implementat vvt-ul in cauza pe motorul in discutie....
Poate sunt doi senzori pentru pozitia axei cu scame,unul pentru momentul injectiei care variaza cu pozitia axei si unul pentru momentul scantii (banuiesc), si calculatorul de gaz nu poate interpreta corect.
Recomandarea mea ar fi sa montezi undeva unde s-a mai montat pe acest model de motor,ca sa nu faca experiente pe tine !
Salut!
Eu am secventiala BRC pe colt 1.3 model 2007 de 24.000km si merge perfect, fara becuri aprinse sau diferente la cum trage motorul; am fost nevoit sa montez si o instalatie de ungere flashlube care e imperativa pentru colt din cate zicea montatorul. Anul trecut in martie a costat 3100lei +150lei omologarea rar; oricum sunt multumit de investitie si pana la sfarsitul anului o sa-mi fie amortizata din diferenta de pret intre mersul pe gpl si cel pe benzina.
Daca as mai face odata alegerea cred ca as alege totusi o instalatie mai ieftina intrucat nu cred ca sunt diferente intre ele care sa justifice diferenta de pret.
Eu am secventiala BRC pe colt 1.3 model 2007 de 24.000km si merge perfect, fara becuri aprinse sau diferente la cum trage motorul; am fost nevoit sa montez si o instalatie de ungere flashlube care e imperativa pentru colt din cate zicea montatorul. Anul trecut in martie a costat 3100lei +150lei omologarea rar; oricum sunt multumit de investitie si pana la sfarsitul anului o sa-mi fie amortizata din diferenta de pret intre mersul pe gpl si cel pe benzina.
Daca as mai face odata alegerea cred ca as alege totusi o instalatie mai ieftina intrucat nu cred ca sunt diferente intre ele care sa justifice diferenta de pret.
- c_cata2000
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Iun 25, 2012 12:44 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori