QUOTE (Crisi)Sunt posesoare de un asemenea coltuletz din octombrie 2007, am facut 12000 cu el, insa n-am atins vreodata 'nivelul' asta de consum. Acum am o medie de 5.7, autostrada, oras, campie, munte. La aprox.2500 turatii coltul meu se simte excelent, sub 2500 nu ma simt eu
in general consumul pe autostrada este f. apropiat de consumul urban. pentru un consum cat mai economic pe autostrada, ar trebui sa mergi cu 90-100km/h, lucru ce evident nu este de acceptat. cum treci de 110km/h masina trece de 5%, treci de 120km/h consumul trece de 6%, treci de 130-140km/h, consumul trece de 7%, la aceste viteze se simpte lipsa treptei a VIa, de fapt, o astfel de evolutie a consumului, functie de viteza il au cam toate masinile din aceasta clasa si nu numai.
coltul devine cu adevarat economic la mersul in extraurban, deci nu pe autostrada. in aceste conditii consumul este la latitudinea soferului, stilul de condus influenteaza extrem de mult consumul.
media de 5,7% pe care o mentionezi este o medie buna, daca este o medie cumulata, cum mentionezi oras + autostrada + extraurban pe o perioada lunga.
apropo! cand faci plinul nu resetezi cb?
media pe care eu am mentionat-o mai sus, a fost obtinuta pe parcursul unui singur plin.
media pe care eu o am de cand am masina (13200km din dec. 2007) este de 5,94% cu un parcurs de 40% urban, dar asta este o alta evidenta pe care mi-o tin separat pe calculator.
acum, odata cu incalzirea vremii, ma astept ca virgula consumul sa scada destul de accentuat.
consum pt 1.5 DID
batranu, resetez cb, Bucuresti-Budapesta, facut de Paste, medie 5,2 (limitele mele max sunt: 80 localitate,110 extraurban si 130-140 autostrada, e o chestie de principii). In rest o turez mai mult la semafoare si dc ma enerveza vreunul la drum si ii dau viteza a V-a dupa 90 km/h, mai devreme nu imi place cum suna.Acestea ar fi observatiile mele . Ps: pe drum de munte am dus-o la 4000 turatii, reactioneaza excelent 8)
al meu are 5400km.sincer....la 5000km am simtit o schimbare. la modul: bag motorina de pe rezerva rezervelor adica cand mai am 2litri...de 50ron ceea ce inseamna vreo 13.5l (omv sprint diesel 3.69ron/l) si cand plec de la pompa imi arata ca mai am 180km de mers. dupa ce merg 2 3 km imi scade pe la 170 si credeti-ma ca atatia fac in conditii de mers normal (schimbat in 2200 2400). daca o alerg (3400 3800rpm) fac cam cu 20 25 km mai putin. inainte cand plecam de la pompa imi arata 150km si mai scadea pana la 130. este adevarat ca si motorina era mai scumpa adica 3.75ron dar oricum se vede si CB....eu simt ca a scazut si destul de bine. pe CB2 am 8.5l/100km mediu care nu a fost resetat niciodata adica pe 5400km. mentionez ca 75% din timp nu schimb sub 3000 de ture, pt ca e o masina care chiar merita sa mergi tare cu ea mai ales ca turbo-ul se aude criminal la 3000rpm+ (ca la nici o masina). pt cine nu stie masina are un al doilea CB care se numeste MANUAL acolo vedeti mediul general (cititi cartea masinii ca sa vedeti cum se activeaza). tineti-ma la curent cu orice modificari ale "mercedes-ului vostru). ASFALT USCAT
1.5DID-ul meu consuma si el multicel. Cam 6 litri afara si 9-10 in aglomeratia urbana. E normal pt ca motorul e mic iar eu trag de el. De obicei schimb la 2800 - 3000rpm, pentru o viata lunga a turbinei. Sunt experimentat, am avut 4 ani o Octavia 1.9tdi (care consuma cam cu 1 litru mai putin) si ma ocup cu chiptuning. Am resoftat recent Coltul si am scos bancheta din spate (38kg!) si-s curios cum va fi acum consumul. Masina are 8000km.
batranu are dreptate e exact ca dacia cum ai sarit de 100 a sarit si consumu. si in afara consuma f mult si la 180 adica viteza maxima consuma fix 12.2......e testata si retestata de mine.........cel mai mult ii place pe la 140 150 am observat eu. unde ia cam 8. hai ca am gasit si eu comparatie....dacia )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori