La Cate Turatii Schimb In Oras ?
"Clapeta nu se murdareste de vapori de benzina, prin ea nu trece benzina. Ea se murdareste de la vaporii de ulei ce sunt evacuati din partea de sus a motorului"
alex, ma gandeam nu la vapori ci la funinginea provenita de la benzina nearsa complet din gazele de evacuare ce se recircula in galeria de admisie pentru a respecta norma euro 4.
alex, ma gandeam nu la vapori ci la funinginea provenita de la benzina nearsa complet din gazele de evacuare ce se recircula in galeria de admisie pentru a respecta norma euro 4.
eu am un colt 1.3 din toamna...din primul km parcurs mi-au spus sa schimb la 3500 de ture pot spune ca nu am menajat-o la capitolul asta dupa ce am ajuns cu ea in pompa am iesit pe strada sa vad ce poate...binenteles a fost o diferenta incepator dornic de adrenalina si venind de pe un Yaris de 1.0 am zis ca am dat de un monstru...dupa 6 luni pot spune ca masina nu are nici cea mai mica problema la partea de motor chiar daca nu are nici 10.000km rodajul nu i l-am facut pentru ca motoarele vin deja rodate nu te lua dupa sagetica aia retardata de pe bord pentru ca imi arata ca la 40km/h sa-i dau a 4 a si era oricum subturata despre consum daca schimbam dupa cum arata sageata se ducea in 10...daca schimbam la turatii mari gen 5500-6000 consumam 9 si ceva.ASta era asa ca o paranteza pentru consum, pentru ca am vazut ca ai zis ca nu te intereseaza consumul.Dar sfatul meu e sa schimbi la 3500 in primul rand ca asa e indicat si in al doilea rand dupa 3000 simti ca traiesti, dupa ce ai schimbat viteza si ai ajuns in a 3 a viteza cu care circuli prin oras...poti sa mergi linistit cu 2000 de ture, dar cand scade sub 2000 deja nu e bine
Dacă nu ?ți pasă de consum, ?ncearcă să vezi cum face la 5000-6000 de ture. După ce o să simți cum se comportă, nu o să-ți mai faci probleme pentru turații. ?n fond, de ce vrei o mașină de 109 cp, de talia asta, dacă nu pentru accelerație?! Eu nu am probleme de nici un fel și nu o menajez, c?nd am chef de senzații tari.
Da se comporta foarte bine, si nu-mi da deloc impresia ca ar fi chinuita la 5000-6000 rpm. Se aude frumos tare mai ales ca are si filtru de aer sport. Din ce am obesrvat in 5000 de km de cand o am, este ca nu e mare diferenta la consum, intre un stil de condus normal si sportiv... 1-2 litri si chiar nu mai conteaza la 100 km , 12 lei in plus . Eu sub 9 nu am reusit sa scot in oras .... ori 9 ori 10,5 tot una e dar merita fiecare ban.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori