salutare,
am si eu nevoie de un sfat de la voi in legatura cu un kit de ambreiaj pt colt IV 1.6 16v de ce firma ar fi bine sa pun k dupa niste cercetari de net am vazut k pretu difera de la 270 la 670 ron
mersi anticipat.
Kit Ambreiaj
oho esti norocos...sa vezi la ale noastre preturi...oricum ai gasit preturi bune...banuiesc ca ai motorul de 113 cp. eu unul as opta pt unul din urmatoarele : jackoparts (piese de echipare oem), sachs (daca vrei o varianta de mijloc), valeo (daca vrei calitate top) sau luk (cele mai ieftine dintre brandurile cunoscute de ambreiaj si inacelasi timp produc multe din componentele kiturilor de ambreiaj ale lui sachs sau valeo nu-mi mai amintesc, acestia doar rebranduindu-le). sper ca ti-am fost de folos...
Am avut si eu probbleme cu ambreiajul. La inceput, am zis ca poate m-i sa parut, era ceva de genul cind atingeai pedala de ambreiaj, cind si cind simteai parca trepidatia motorului in pedala. Dupa un timp s-au accentuat, ajungind sa le simt destul de fregvent in pedala. Mai nou m-am trezit ca parca nu mai revenea pedala de ambreiaj innapoi, asta doar cind si cind si apoi mai intra si greu in viteza, trebuind sa apas de doua ori pe pedala. Am dat vina pe pompa de servoambreiaj, pe cilindrul receptor, banuiam rulmentul de presiune...
Finalul: Am ajuns in service si am dat cutia jos. Praf era disc, placa de presiune, furca, si cireasa de pe tort....... volanta cu masa dubla. Si toata distractia 2500 lei
Asta e . Cine vrea detalii sa vada si sa afle mai multe despre cum arata partea de ambreiaj la Colt 1.5 DID, atasez imagini. Detalii, ma puteti contacta pe mail.
Finalul: Am ajuns in service si am dat cutia jos. Praf era disc, placa de presiune, furca, si cireasa de pe tort....... volanta cu masa dubla. Si toata distractia 2500 lei
Asta e . Cine vrea detalii sa vada si sa afle mai multe despre cum arata partea de ambreiaj la Colt 1.5 DID, atasez imagini. Detalii, ma puteti contacta pe mail.
- Fişiere ataşate
-
- 20150818_124155.jpg (1.09 MiB) Vizualizat de 8040 ori
-
- 20150818_130345.jpg (1.03 MiB) Vizualizat de 8041 ori
-
- 20150818_130216.jpg (1.06 MiB) Vizualizat de 8047 ori
-
- 20150818_124108.jpg (1.1 MiB) Vizualizat de 8046 ori
-
- 20150818_124041.jpg (1.05 MiB) Vizualizat de 8050 ori
- danciusergiu84
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 06, 2014 10:20 pm
Salutare tuturor,
Doresc sa schimb kitul de ambreiaj la un Colt 1.3 din 2006 CZ3 cred... cutia e manuala in 5 trepte deci e vorba de ambreiaj hidraulic. Problema e destul de comuna observ, adica intra foarte greu in R si 1a, pedala se apasa foarte greu si prinde sus. Vreau sa merg pe kit Sachs.
As dori ajutor si documentatie de la cei care detin orice informatie, eu am mai schimbat un kit de ambreiaj dar la un Polo 2002, dar aici mi se pare ca trebuie data jos puntea neaparat, ca sa iasa cutia, sau gresesc??
Deasemenea m-ar interesa un manual de reparatie sa vad cum se demonteaza mai exact cutia si daca e neaparat nevoie sa demontez puntea dupa cum am vazut eu, deasemenea e important pentru mine si cuplul de strangere al suruburilor.
Multumesc, si orice informatie e binevenita!
Doresc sa schimb kitul de ambreiaj la un Colt 1.3 din 2006 CZ3 cred... cutia e manuala in 5 trepte deci e vorba de ambreiaj hidraulic. Problema e destul de comuna observ, adica intra foarte greu in R si 1a, pedala se apasa foarte greu si prinde sus. Vreau sa merg pe kit Sachs.
As dori ajutor si documentatie de la cei care detin orice informatie, eu am mai schimbat un kit de ambreiaj dar la un Polo 2002, dar aici mi se pare ca trebuie data jos puntea neaparat, ca sa iasa cutia, sau gresesc??
Deasemenea m-ar interesa un manual de reparatie sa vad cum se demonteaza mai exact cutia si daca e neaparat nevoie sa demontez puntea dupa cum am vazut eu, deasemenea e important pentru mine si cuplul de strangere al suruburilor.
Multumesc, si orice informatie e binevenita!
Salut
Eu mi l-am schimbat singur. Am optat tot pentru Sachs. Sachs vine si pe origine.
Nu trebuie sa dai puntea jos. Eu am jonglat doar din bascule, fuzete etc...
Se schimba destul destul de usor si accesul e foarte bun comparativ cu alte marci.
Pentru cei interesati de manual de reparatii acesta este foarte util chiar daca nu este intocmai 100% identic cu ceea ce cautati http://www.evoscan.com/vehicle-manuals
Succes pentru cei care vor incerca.
Eu mi l-am schimbat singur. Am optat tot pentru Sachs. Sachs vine si pe origine.
Nu trebuie sa dai puntea jos. Eu am jonglat doar din bascule, fuzete etc...
Se schimba destul destul de usor si accesul e foarte bun comparativ cu alte marci.
Pentru cei interesati de manual de reparatii acesta este foarte util chiar daca nu este intocmai 100% identic cu ceea ce cautati http://www.evoscan.com/vehicle-manuals
Succes pentru cei care vor incerca.
- BadMike1989
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Oct 22, 2015 10:26 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori