Anumite Intrebari Despre Revizie

Intrebari si pareri despre revizii.
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Iul 08, 2011 6:48 pm

Ce tip de ulei Mobil 1 ai pus, vascozitate?

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Vin Iul 08, 2011 8:43 pm

@marius
Probabil a fost si uleiul mai scumpicel, nu am beneficiat de promotie si asa s-a ajuns la un pret mai mare. Ultima data au bagat in ea texaco la expozitiei si nu mi-a placut deloc, cam galagios motorul iar de repsol n-am auzit si in cazul asta am zis sa o rasfat putin si sa ii bag mobil.

@flipper
5w-30

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Iul 08, 2011 9:07 pm

Daca si Expozitiei e neprofesionalism, atunci in restul service-urilor is dilentanti....

Nu zic ca is perfecti, dar acolo sunt cativa oameni care stiu ce e aia masina din secolul 21.

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Vin Iul 08, 2011 9:11 pm

QUOTE (driverx @ Jul 8 2011, 09:07 PM) Daca si Expozitiei e neprofesionalism, atunci in restul service-urilor is dilentanti....

Nu zic ca is perfecti, dar acolo sunt cativa oameni care stiu ce e aia masina din secolul 21.

Nu vreau sa generalizez dar eu la prima revizie la ei m-am lovit de multe ziduri, un mare "sandilau" fiind chiar manager-ul acelei unitati. Intr-adevar, am cunoscut si personal foarte ok dar per ansamblu experienta avuta acolo a fost una foarte proasta.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iul 08, 2011 10:18 pm

QUOTE (driverx @ Jul 8 2011, 09:07 PM) Daca si Expozitiei e neprofesionalism, atunci in restul service-urilor is dilentanti....

Nu zic ca is perfecti, dar acolo sunt cativa oameni care stiu ce e aia masina din secolul 21.

Nici eu nu am avut probleme. Am adus uleiul meu( cum oricine poate aduce de acasa uleiul. deci ce au ei in stoc este irelevant), am putut sa stau langa masina de fiecare data.. Au fost comunicativi si relativ deschisi. Au mai incercat ei sa schimbe chestii in plus, dar s-au potolit cand au vazut ca nu sunt chiar pe dinafara cu mecanica auto.. Cam ca in orice service, al oricarei reprezentante.
@shocs - Simplul fapt ca ti-au spus ca trebuie schimbat lichidul de frana si lichidul de racire la revizia de 2 ani nu este deloc ok(te-au incarcat degeaba cu 2 operatiuni pe care trebuia sa le faci peste vreo 2 ani si care nu sunt tocmai ieftine). La fel si cu filtrele, mai ales daca le-ai schimbat si la revizia de 1 an... Conform cartii de service trebuie sa inlocuiesti filtrul de aer la 60,000km(nu zice nimeni sa il tii atat... dar pe piata un filtru(identic cu cel din service) este cam 1/3 din pretul de reprezentanta, iar schimbarea dureaza 15 secunde - nu are rost sa ii lasi pe ei sa il schimbe). Cel de habitaclu nu te poate nimeni obliga sa il schimbi in service(din comoditate am facut o singura data prostia sa il schimb la service, si am platit o suma echivalenta cu 3 filtre identice cumparate de pe piata.. schimbarea dureaza 2 minute la mine la Classic si cred ca la fel si la Lancer X). Ideea este ca poti minimiza la greu suma dedicata unei revizii in conditiile in care nu faci deloc rabat de la calitate. Uleiul il poti alege si aduce tu, fara nici o discutie, si iesi mai bine si mai ieftin. Trebuie sa respecti normele impuse de producator. Eu mereu iau doua piese din service cand fac revizia: filtrul de ulei si garnitura de cupru de la busonul de golire.

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Sâm Iul 09, 2011 6:57 pm

Sincer n-am stat nici eu prea mult sa inspectez cam ce ar trebui schimbat, dar banuiam ca de obicei la revizie, indiferent unde ti-o fac, scrie in carte clar ce trebuie schimbat pentru numarul tau de km sau ani. Filtrul de polen era negru negru, l-as schimba mai des de 1 an ... practic mizeria aia o respiram in masina si n-am vrea ca peste ani sa dam peste un astm sau alte boli respiratorii. Filtrul de aer de la motor iar era imbacsit deci probabil e ok ca l-am schimbat. Lichidul de frana a fost 33 lei, comparativ cu suma finala ... pot sa inchid ochii pentru el!
E adevarat, o revizie in reprezentanta va costa mai mult, mereu, produsele sunt cum ai spus si tu de 2 chiar 3 ori mai scumpe, manopera este si ea destul de mare dar nu avem ce face ... cel putin masina avand doar 2 ani sunt obligat sa fac reviziile la o reprezentanta pentru a nu pierde garantia. Eu in continuare sunt multumit de servicii ... ca pe ici pe colo poate s-au mai schimbat si chestii in plus nu zic nu dar filtrele toate erau praf, pe cel de motorina nu am putut sa-l vad ca ar fi trebuit sa-l tai dar sunt sigur ca la ce motorina proasta avem era si el destul de terminat.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Iul 09, 2011 7:16 pm

Nici eu nu am spus sa tii filtrele negre.. Ideea era ca, poti foarte bine sa le pui tu si economisesti o suma frumusica... Si masina mea este in garantie(are tot doi ani), pana in noiembrie 2013, dar asta nu inseamna ca la revizie service-ul face ce vrea. Ai dreptul sa aduci ce marca de ulei doresti, ai dreptul sa refuzi orice operatiune care nu este marcata in carte, indiferent de ce ti se spune. Asta vroiam sa spun. Nu te baza pe faptul ca cei din service vor lucra avand carnetul in fata si facand strict operatiunile trecute. Vor incerca mereu sa iti bage chestii extra(vezi lichidul de frana si cel de racire...). Si mie au incercat sa imi bage astea doua operatiuni pe gat la revizia de 2 ani, la fel cum mi-au spus ca am curelele de accesorii praf, nu mai ajungeam nici acasa dupa ce spunea cel de la receptie. Cand am coborat in hala si m-am bagat direct in motor si-au cerut scuze, ca li s-a parut. Curelele erau ca noi.. Masina avea atunci 23,000km si 2 ani(acum cateva luni) . Sa nu te sperii de filtrul de habitaclu. Daca se murdareste ai doar debit scazut la aeroterma, mizeria nu intra. Si ai ramane uimit sa vezi cum 90% din ce se vede cade la o simpla scuturare. Eu asta fac si cu filtrul de motor si cu cel de habitaclu la cateva mii de km. La fel, dureaza cateva minute.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Iul 10, 2011 2:43 pm

e adevarat ce spune@PaulT si il sustin. faza cu lichidul de frana si antigelul au incercat si la mine cei de la mcar, cei de la tiriac otopeni - unde am facut revizia de 2 ani -, nici nu au pomenit de asa ceva.
filtrul de aer se scoate foarte usor si la new lancer, eu il curat regulat la cateva luni, desi il schimb anual, la preturi de jumatate fata de reprezentanta -si am cu carbon activ -.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iul 11, 2011 9:58 am

Si eu am scos filtrul de habitaclu la 8 luni de la cumparare si l-am scuturat, era murdar dar avea si foarte mult puf de la plopi si flori de tei dar nu mi-a luat mai mult de 5 minute sa il cosmetizez. Asa ca am sa il schimb la revizia de 2 ani cum zice in carte si nu la 1 an iar pe cel de aer de la motor am sa il schimb la 60.000km sau 3 sau 4 ani cum zice in manual ca sunt sigur ca si ala se poate cosmetiza la fiecare revizie. Cat priveste uleiul am sa cumpar Mobil 1 ESP formula 5w30 ca sigur e mai ieftin ca in service. Vreau sa merg pe aceeasi marca si tip de ulei cat am sa tin masina, nu iau uleiul din service din 2 motive: 1. nu au mereu aceeasi marca si tip; 2. e mai scump decat la hipermarket.

La logan schimbam filtru lde aer la fiecare revizie adica odata la 10.000km si vreau sa zic ca arata aprope ca nou si mergea cel putin 30-40.000km dar producatoru lzicea sa se inlocuiesca la fiecare revizie, la LAncer producatorul zice sa se inlocuiasca la fiecare 60.000km si eu asa am sa fac. BIne daca e deteriorat il inlocuiesc si mai devreme dar sper sa nu.

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Iul 11, 2011 12:47 pm

Am facut azi revizia la mcar metalurgiei. Totul a fost ok, a durat 1h si putin. Am intrebat, si am primit aprobarea sa stau langa mecanici in timpul reviziei. Am mai pus una-doua intrebari, mi s-a raspuns la fiecare. S-a schimbat ulei(adus de mine), filtru de ulei si polen(de la ei), placutele mai tin(am abia 15500 km). Nu a costat nimic, datorita cardului de gratuitate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori