Anumite Intrebari Despre Revizie

Intrebari si pareri despre revizii.
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iul 11, 2011 1:12 pm

Alinush, ce ulei ai pus in masina, marca ,tip, vascozitate?

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Iul 11, 2011 1:40 pm

ENEOS Premium Hyper 5W40

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iul 11, 2011 2:09 pm

Se simpte vreo diferenta fata de ce aveai inainte(consum, zgomot motor etc)?

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Nu mi-am dat seama. Am mers prea putin cu ea..metalurgiei-grivita(20 min).

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Iul 11, 2011 5:16 pm

Intrebare la filtrul de polen. Sagetile care indica air flow-ul trebuie sa fie indreptate in jos nu?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Iul 11, 2011 9:23 pm

da sagetile trebuie sa fie cu varful in jos

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Iul 12, 2011 12:32 am

Cam cat se poate da in jos usa de la torpedou dupa ce e scoasa din balamale ca sa ai acces la filtrul de polen? Ca la mine abia imi intra mana spre locul in care e filtrul, dar sa mai si misc mana pe acolo....Ma gandesc ca poate usa mea agata undeva si ea ar merge sa fie basculata mai mult.

Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Mar Iul 12, 2011 8:06 am

QUOTE (nini @ Jul 11 2011, 09:23 PM) da sagetile trebuie sa fie cu varful in jos
M-am linistit. Asa stiam si eu, dar aveam impresia ca l-au montat invers. Am verificat si era montat bine.
Usa se da cam de tot jos....incape mana fara probleme.
Si pentru ca o poza face cat 1000 cuvinte, de la colegul nini: http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=60492
http://mitsu.ro/forum/index.php?act=att ... t&id=11576

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Iul 12, 2011 7:51 pm

Multumesc mult. Eu nu eliberam balamaua de pe dreapta.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Aug 18, 2011 9:26 am

Satul,

Am vazut pe aici impresia generala ca lichidul de frana se schimba la 4 ani sau x0.000 km. Asa cum spunea si Adriancar pe un alt topic, lichidul de frana este higroscopic si in timp acumuleaza apa. Prin acumularea de apa in functionare apar doua efecte:
- Coroziunea componentelor sistemului de franare - ce conduc la blocare pistoane, frecari nedorite, uzura componente - placute/saboti si discuri/tamburi, asta ca sa nu mai vorbim despre situatiile periculoase ce pot aparea de aici;
- Reducerea punctului de fierbere a lichidului de frana. Prin fierbere acesta trece mai repede in stare de vapori, moment in care e ca si cum ati avea aer in sistemul de franare.
De aceea producatorii specifica schimbarea la numar de kilometri sau maxim 2 ani, ca si perioada.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori