Recomandari Piese Revizie Colt
Salut,
Ce ulei de motor si ce filtre recomandati pentru revizia la Colt (fie ea si in fata blocului)?
La ulei cred ca optiunile sunt:
- MOBIL 1
- CASTROL
- MOTUL
Pe ingaraj si pe revizie-completa am gasit urmatoarele filtre:
Filtru aer:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- PURFLUX
- K&N
Filtru habitaclu:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- CLEAN FILTER
Filtru ulei:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- CLEAN FILTER
Ce ulei de motor si ce filtre recomandati pentru revizia la Colt (fie ea si in fata blocului)?
La ulei cred ca optiunile sunt:
- MOBIL 1
- CASTROL
- MOTUL
Pe ingaraj si pe revizie-completa am gasit urmatoarele filtre:
Filtru aer:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- PURFLUX
- K&N
Filtru habitaclu:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- CLEAN FILTER
Filtru ulei:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- CLEAN FILTER
In manualul de Colt la ulei de motor sunt 2 criterii de alegere:
- selectati uleiul cu vascozitate SAE corespunzatoare in functie de temperatura exterioara. Din ce arata in manual 5W40 poate fi folosit intre -30 si peste 50 grade C, 5W30 intre -30 si 40 grade C iar 10W40 intre -25 si peste 50 grade C.
- trebuie folosit ulei cu clasificare MB 229.1 sau mai mult.
Nu stiu prea multe despre MOTUL. M-am uitat pe site-ul lor dar inca nu sunt prea edificat daca un 8100 Ester E-Tech 0W-40 sau 300V Power 5W40 este mai bun decat un Castrol Edge Sport 0W-40.
- selectati uleiul cu vascozitate SAE corespunzatoare in functie de temperatura exterioara. Din ce arata in manual 5W40 poate fi folosit intre -30 si peste 50 grade C, 5W30 intre -30 si 40 grade C iar 10W40 intre -25 si peste 50 grade C.
- trebuie folosit ulei cu clasificare MB 229.1 sau mai mult.
Nu stiu prea multe despre MOTUL. M-am uitat pe site-ul lor dar inca nu sunt prea edificat daca un 8100 Ester E-Tech 0W-40 sau 300V Power 5W40 este mai bun decat un Castrol Edge Sport 0W-40.
Decat sa nimeresti Mobil1 facut in Turcia, mai bine te reorientezi si iei Motul, fabricat doar in Franta. Au si un ''configurator'' online ce recomanda uleiul potrivit fiecarui model.
http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... category=6
X-Cess 5w40 e uleiul recomandat de Motul pentru Colt 1.3.
5L de Motul X-Cess 5w40 full synt sunt cam 200ron.
http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... category=6
X-Cess 5w40 e uleiul recomandat de Motul pentru Colt 1.3.
5L de Motul X-Cess 5w40 full synt sunt cam 200ron.
Multumesc de raspunsuri. Am gasit si eu configuratorul ptr ulei MOTUL.
Intrebarea este: merita sa bag Motul 8100 X-Cess 5W40 sau mai bine bag un Castrol Edge Sport 0W40?
Stiu ca unii posesori de Colt 1.5 au pus Motul 300V Power si s-au declarat multumiti de el. Evident ca Motul 300V Power este peste Motul 8100 X-Cess si peste Castrol Edge Sport. De aici si diferenta de pret. Un bidon de 2 l de Motul 300V Power este cam 200 RON.
Dar daca ma decid la Motul 8100 X-Cess vreau sa stiu ca merita ma mult decat Castrol Edge Sport.
Inca o intrebare. Motul 300V Power vine in bidoane de 2 l. Pentru Colt cantitatea de ulei este 4.2 l. Se poate sa bag numai 4 litri?
Intrebarea este: merita sa bag Motul 8100 X-Cess 5W40 sau mai bine bag un Castrol Edge Sport 0W40?
Stiu ca unii posesori de Colt 1.5 au pus Motul 300V Power si s-au declarat multumiti de el. Evident ca Motul 300V Power este peste Motul 8100 X-Cess si peste Castrol Edge Sport. De aici si diferenta de pret. Un bidon de 2 l de Motul 300V Power este cam 200 RON.
Dar daca ma decid la Motul 8100 X-Cess vreau sa stiu ca merita ma mult decat Castrol Edge Sport.
Inca o intrebare. Motul 300V Power vine in bidoane de 2 l. Pentru Colt cantitatea de ulei este 4.2 l. Se poate sa bag numai 4 litri?
Apropo de ulei. Trebuie sa schimb si eu. Am gasit Motul 8100 X-cess 5w40 la 156 ron, insa magazinul cu pricina (Motodiscount) nu-l importa pe filiera oficiala, ci cumva de prin Ungaria. Chiar la importator, Motul Romania (se pare ca vand si pentru persoane fizice, direct de la sediul central, in zona Berceni, langa noul showroom Mitsu), este 211 ron. Sincer, nu stiu ce sa fac. Pe bidon scrie Made in France, ca pe orice ulei Motul. Vanzatorul da si factura.
Ar putea fi falsificat? Sau difera doar provenienta si adaosurile? Ati auzit de Motul fals sau ceva de genul asta? Mi se pare o diferenta consistenta de pret... parca prea consistenta.
Proforma:
http://img715.imageshack.us/img715/3904 ... a21401.jpg
Ar putea fi falsificat? Sau difera doar provenienta si adaosurile? Ati auzit de Motul fals sau ceva de genul asta? Mi se pare o diferenta consistenta de pret... parca prea consistenta.
Proforma:
http://img715.imageshack.us/img715/3904 ... a21401.jpg
Eu am trimis un e-mail la Motul Romania sa aflu care este pretul si ce ulei este recomandat pentru masina mea. Mi s-a raspuns:
"Ptr. masina dvs (Colt 1.3) se recomanda 8100 X cess 5w40 la 45 lei/litru iar daca mergeti in stilul racing puteti folosi 300v 5w40 la 168 lei bidonul de 2 l."
4 litri de X cess inseamna 180 RON. Nu stiu daca cu TVA sau nu. Pretul poate diferi in functie de distribuitor.
"Ptr. masina dvs (Colt 1.3) se recomanda 8100 X cess 5w40 la 45 lei/litru iar daca mergeti in stilul racing puteti folosi 300v 5w40 la 168 lei bidonul de 2 l."
4 litri de X cess inseamna 180 RON. Nu stiu daca cu TVA sau nu. Pretul poate diferi in functie de distribuitor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori