Recomandari Piese Revizie Colt

Intrebari si pareri despre revizii.
Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Vin Aug 27, 2010 12:38 am

Salut,

Ce ulei de motor si ce filtre recomandati pentru revizia la Colt (fie ea si in fata blocului)?

La ulei cred ca optiunile sunt:
- MOBIL 1
- CASTROL
- MOTUL

Pe ingaraj si pe revizie-completa am gasit urmatoarele filtre:

Filtru aer:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- PURFLUX
- K&N

Filtru habitaclu:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- CLEAN FILTER

Filtru ulei:
- HERTH+BUSS JAKOPARTS
- MANN-FILTER
- BOSCH
- CHAMPION
- MAHLE FILTER
- CLEAN FILTER

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Aug 27, 2010 7:46 am

Din ce ai postat tu, eu vad 2 variante de revizii:

- varianta Sport: ulei Motul, filtre K&N insa alti bani, alta distractie
- varianta "clasica": ulei Castrol sau Mobil 1 (insa respecta indicatiile, parca la Colt e 5W40 dar nu sunt sigur) si filtre merg cele Mann (ieftine si bune)

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mar Aug 31, 2010 12:29 am

In manualul de Colt la ulei de motor sunt 2 criterii de alegere:
- selectati uleiul cu vascozitate SAE corespunzatoare in functie de temperatura exterioara. Din ce arata in manual 5W40 poate fi folosit intre -30 si peste 50 grade C, 5W30 intre -30 si 40 grade C iar 10W40 intre -25 si peste 50 grade C.
- trebuie folosit ulei cu clasificare MB 229.1 sau mai mult.

Nu stiu prea multe despre MOTUL. M-am uitat pe site-ul lor dar inca nu sunt prea edificat daca un 8100 Ester E-Tech 0W-40 sau 300V Power 5W40 este mai bun decat un Castrol Edge Sport 0W-40.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Sep 01, 2010 7:45 am

Cu siguranta ai sub 100k km. Baga 5w40 ca vine si figul de-acum.

La filtre, eu am optat pt Jakoparts si sunt ok. Ulei am pus Valvoline.

Manopera 0, am ajuns pe la 285 de lei. Ulei + filtru de ulei, aer si polen.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Sep 04, 2010 6:14 pm

Decat sa nimeresti Mobil1 facut in Turcia, mai bine te reorientezi si iei Motul, fabricat doar in Franta. Au si un ''configurator'' online ce recomanda uleiul potrivit fiecarui model.
http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... category=6

X-Cess 5w40 e uleiul recomandat de Motul pentru Colt 1.3.

5L de Motul X-Cess 5w40 full synt sunt cam 200ron.

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mar Sep 07, 2010 2:22 pm

Multumesc de raspunsuri. Am gasit si eu configuratorul ptr ulei MOTUL.
Intrebarea este: merita sa bag Motul 8100 X-Cess 5W40 sau mai bine bag un Castrol Edge Sport 0W40?
Stiu ca unii posesori de Colt 1.5 au pus Motul 300V Power si s-au declarat multumiti de el. Evident ca Motul 300V Power este peste Motul 8100 X-Cess si peste Castrol Edge Sport. De aici si diferenta de pret. Un bidon de 2 l de Motul 300V Power este cam 200 RON.
Dar daca ma decid la Motul 8100 X-Cess vreau sa stiu ca merita ma mult decat Castrol Edge Sport.

Inca o intrebare. Motul 300V Power vine in bidoane de 2 l. Pentru Colt cantitatea de ulei este 4.2 l. Se poate sa bag numai 4 litri?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Sep 07, 2010 4:13 pm

Eu prefer X-Cess, dar parerea mea o stiai deja. Nu ma incanta uleiurile 0wXX.

300V e excelent, insa Colt-ul nu are nevoie de un ulei atat de performant, care va trebui schimbat mai repede decat in mod normal.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Mar Sep 07, 2010 6:26 pm

Se pot pune fără probleme 4 litri de ulei. Cei 0,2 litri nu ?nseamnă dec?t 5% din volum, iar pe joja nivelul diferă cu mai puțin de 0,5 mm.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Sep 17, 2010 3:13 pm

Apropo de ulei. Trebuie sa schimb si eu. Am gasit Motul 8100 X-cess 5w40 la 156 ron, insa magazinul cu pricina (Motodiscount) nu-l importa pe filiera oficiala, ci cumva de prin Ungaria. Chiar la importator, Motul Romania (se pare ca vand si pentru persoane fizice, direct de la sediul central, in zona Berceni, langa noul showroom Mitsu), este 211 ron. Sincer, nu stiu ce sa fac. Pe bidon scrie Made in France, ca pe orice ulei Motul. Vanzatorul da si factura.

Ar putea fi falsificat? Sau difera doar provenienta si adaosurile? Ati auzit de Motul fals sau ceva de genul asta? Mi se pare o diferenta consistenta de pret... parca prea consistenta.

Proforma:
http://img715.imageshack.us/img715/3904 ... a21401.jpg

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mar Sep 21, 2010 1:06 am

Eu am trimis un e-mail la Motul Romania sa aflu care este pretul si ce ulei este recomandat pentru masina mea. Mi s-a raspuns:

"Ptr. masina dvs (Colt 1.3) se recomanda 8100 X cess 5w40 la 45 lei/litru iar daca mergeti in stilul racing puteti folosi 300v 5w40 la 168 lei bidonul de 2 l."

4 litri de X cess inseamna 180 RON. Nu stiu daca cu TVA sau nu. Pretul poate diferi in functie de distribuitor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori