Revizii Lancer Clasic 1.6

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Oct 17, 2010 5:08 pm

Nu sunt foarte recomandate uleiurile 0wXX. Sunt prea fluide. Cele 5wXX sunt ideale, in general.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Oct 17, 2010 5:56 pm

Nu sunt deloc prea fluide. Singura diferenta intre un 0w40 si 10w40(sau 5w40 sau 15w40 sau 20w40) va fi la rece. Ceea ce e un avantaj, deoarece ungerea va fi asigurata mult mai rapid, iar uleiul va fi pus in miscare de pompa mult mai usor, deoarece isi pastreaza mai bine proprietatile de curgere. La cald, uleiurile sunt la fel. Deci se poate folosi fara frica 0w40...

@adictoma - Nu te apuca sa iei 10w60... nu ai de ce. Baga un 5w40 sau 0w40 full sintetic, Mobil 1 sau Castrol EDGE sau Castrol Magnatec sau Motul... Dintr-un bidon de 4l vei ramane cu aproape 1 litru. Eu am adus uleiul meu intotdeauna la revizii si asa voi proceda si de acum inainte.

Avatar utilizator
mitsubishi2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 22, 2008 4:11 pm

Mesaj de mitsubishi2008 » Lun Oct 18, 2010 1:55 am

Eu pana acum am bagat numai Aral 10 W 40 din Germania nu romanesc (cumparat de mine) si nu mi-a facut nici o figura.
Si apropo la mine (motor de 1,6) au intrat cam 2 litrii 800 grame de ulei.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Oct 18, 2010 7:50 pm

10w40 este semisintetic... 5w40 si 0w40 sunt full sintetice(in 95 % din cazuri, doar unele mai no name, gen LukOil exista si in varianta 5w40 semisintetic).

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 18, 2010 8:59 pm

Se spune ca 0x-urile nu protejeaza prea bine motorul pe termen lung... ma rog, pareri si pareri.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Lun Oct 18, 2010 11:21 pm

[quote name='PaulT' date='Oct 17 2010, 05:56 PM' post='74436']
Nu sunt deloc prea fluide. Singura diferenta intre un 0w40 si 10w40(sau 5w40 sau 15w40 sau 20w40) va fi la rece. Ceea ce e un avantaj, deoarece ungerea va fi asigurata mult mai rapid, iar uleiul va fi pus in miscare de pompa mult mai usor, deoarece isi pastreaza mai bine proprietatile de curgere. La cald, uleiurile sunt la fel. Deci se poate folosi fara frica 0w40...

perfect de acord cu tine, cu mentiunea ca pentru motoare cu rulaj foarte mare este nevoie de uleiuri cu grad de vascozitate mai ridicat.
Eu am folosit numai mobil 1 5w40 si 0w30, schimburi la 10000, am app 120 km si motorul este ca nou.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Oct 19, 2010 7:02 pm

@Andreis - Vascozitate mai mare la cald sau la rece? Pentru un motor uzat(ceea ce nu inseamna neaparat motor cu multi km....) ar fi mai ok un ulei ceva mai vascos la cald, eventual un 5w50. 120.000km nu reprezinta nimic pentru un motor intretinut si exploatat asa cum trebuie(cum e si cazul tau ).

@the1 - Nu ii asculta pe cei ce spun asa ceva... Intr-adevar, sunt pareri si pareri. Dar, corecte sunt parerile argumentate. Cati nu spun ca gpl "omoara motorul" cand lucrurile stau cu totul invers. Sau, sunt multi care spun ca pentru Dacia(doar ca exemplu...) trebuie folosit ulei mineral tip marmelada 20w40 ca asa scria in 1970 in carte... Adica sunt pareri si pareri..

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mar Oct 19, 2010 8:08 pm

Salutare!

Eu am acceptat uleiul lor Mobil 1 5W50 pe durata garantiei, insa nu am mai fost pe la Service Mitsubishi de aproape 2 ani pentru ca am sarit revizia de 3 ani. Acum un an am folosit Mobil 1 5W40 si nu am motive de nemultumire. La anul am de gand sa dau o raita prin Europa si o sa pun din nou Mobil 1 5W50, ca e mai bun la solicitari indelungate ale motorului, din cate am inteles. Sunt de acord ca 5W50 e mai bun, insa daca nu ai drumuri solicitante nu stiu daca se merita; uleiul Mobil1 5W50 (Made in EU) costa aproape dublu fata de Mobil 1 5W40 (Made in Turkey). E decizia fiecaruia pana la urma.

Referitor la schimbul de consumabile va anunt ca din Mai 2009 folosesc un Filtru de aer K&N (de dimensiuni standard), iar rezultatele s-au vazut inca de la prima pedala... ori o fi fost autosugestia datorata celor ce am citit despre acest gen de filtru?! Oricum, cert este ca m-am simtit mult mai bine in primele minute de la inlocuirea filtrului de hartie cu cel metalic, chiar daca m-am obisnuit repede si nu mi s-a mai parut ceva extraordinar. Intre timp am realizat ceva performante:
1. Iulie 2010 Eforie-Sud - Bucuresti - Pitesti (Trivale) 3h55' (Google zice ca ar trebui parcurs in 3h19' - numai Bucurestiul iti ia 35-40min sa-l traversezi la orele 16.00, iar A2 incepe de la Cernavoda) cu AC pornit tot drumul + diferenta pana la 600,6 Km prin localitate si pe drumuri de tara toate astea cu un consum de 42,58 litri Efix 95; rezultat = 7,089%. A fost cea mai lunga distanta parcursa pana la realimentare.
2. In Septembrie 2010 am urmat itinerarul Craiova - Rm Valcea - Voineasa - Obarsia Lotrului (munte = adrenalina) - retur cu o medie de 5,958% Efix 95. Se pare ca Mitsu iubeste Efix 95 si filtrul de aer K&N; sunt cele mai bune performante atinse.
3. O singura data am reusit sa scot in localitate (Craiova) un consum de 8,9% Mol 95, in 2007. Nu stiu cum, dar mi-a placut .
O sa va tin la curent cu performantele acestui filtru "minune". Am cumparat si chitul de spalare si re-lubrifiere, insa nu am efectuat aceasta operatiune pana in prezent.

Trebuie sa-i fac ITP isna cei de la Mitsu mi-au zis ca ma costa 120RON. Am vazut pe la altii ~70RON. Nu stiu daca e o sfaraiala sa merg la cei de la Mitsu, numai asa sa arat lumii ca am toate operatiile de intretinere facute la ei... O merita?! Mai am ceva timp sa iau o decizie.

OK! Multa bafta la... revizii!

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Oct 19, 2010 8:46 pm

Referitor la ITP. NU are nici o importanta unde il faci. Eu l-am facut cu 80 Ron anul trecut. Doar sa iti verifici masina ca sa nu aiba de ce sa te intoarca.
Eu ii stiu in stare sa iti caute nod in papura. (vreun bec ... ars sau mai stiu eu ce)

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Oct 19, 2010 9:31 pm

uleiul Mobil1 5W50 (Made in EU) costa aproape dublu fata de Mobil 1 5W40 (Made in Turkey)


Ori nu m-am uitat eu bine, eu am avut noroc, dar eu nu am vazut pana acum nici un bidon de Mobil 1 made in Turkey...Mobil - da, dar nu este tot una cu Mobil 1. Eu le cumparam numai cu 45-50 lei/l, made in Japan sau USA. Apropo, pe bidonul din USA era recomandata schimbarea la 7-8000 mile, pe bidonul Mobil 3000 Supersyn...20000km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori