Revizii Lancer Clasic 1.6

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
tuxit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 01, 2009 11:14 pm

Mesaj de tuxit » Mie Noi 10, 2010 12:27 am

Salut, am atasat un deviz pentru prima revizie a unui Lancer 1.6. Tocmai am aflat ca este nevoie doar de 3l de ulei nu 6 cum e trecut pe deviz. Va voi tine la curent.
Aici aveti si caracteristicile uleiului INEO MC3 Total Quartz: http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 2/5832.pdf
Fişiere ataşate
factura_prima_revizie_lancer_clasic.jpg
factura_prima_revizie_lancer_clasic.jpg (243.6 KiB) Vizualizat de 5941 ori

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Dec 01, 2010 12:18 pm

Unde e facuta revizia?? Mi se pare urias pretul(daca e in EUR..). Pe mine prima revizie m-a costat vreo 70-80eur (manopera + filtrul de ulei) + uleiul adus de mine... Uleiul parca a fost vreo 40EUR Castrol Magnatec 5w40...

Avatar utilizator
tuxit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 01, 2009 11:14 pm

Mesaj de tuxit » Sâm Dec 04, 2010 5:41 pm

Ieri am fost la prima revizie, m-a costat 211E pana la urma, au schimbat filtre, uleiul, au pus Total Activa 7000 10w, prima data au crezut ca e vorba despre Lancer diesel si de aceea tariful din deviz a fost mai mare.
Revizia a fost facuta la o reprezentanta Mitsubishi din apropierea Parisului. Mi-au spus ca filtrul de ulei e acelasi ca la Colt.
Erau mirati pentru ca nu cunosteau modelul asta de Lancer, in Franta nu s-a comercializat.
Pretul mi s-a parut ok, mai ales ca e in garantie si e obligatoriu sa treci pe la reprezentanta. Din cate am vazut doar manopera este 115E.
Diferenta dintre 5w si 10w este la rece, la -30 de grade uleiul 5w este mai fluid. In general nu cred ca iarna asta voi ajunge la temperaturi intre -30 si -20 de grade. O tin intr-o parcare subterana cu temperaturi intre 10-15 grade. Eventual iarna viitoare la urmatoarea revizie o sa fiu mai atent si sa le spun sa foloseasca ulei 5w. In general prin Franta se foloseste ulei Esso si Total. Sincer cred ca folosirea de ulei Mobil sau Castrol face bine doar la psihic . In general trebuie cautat cel mai bun raport calitate/pret.

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
O comparatie interesanta intre cateva uleiuri auto.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Dec 04, 2010 10:45 pm

Diferenta de vascozitate la rece exista si la + 10 grade intre 5w si 10w. O alta diferenta foarte importanta este ca 10w-urile sunt in 99% din cazuri semisintetice, in timp ce 5w sunt full sintetice. Foarte interesant testul comparitiv. Uleiurile care au iesit cel mai bine nici nu le-am vazut prin RO...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Dec 05, 2010 12:21 am

N-am auzit de Royal Purple... castigatorul testului, practic. Sunt surprins de ''performantele'' obtinute de Motul, Castrol si Mobil1.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Dec 05, 2010 9:40 am

de penrite parca mai auzisem, royal blabla parca din ce am inteles acolo e o companie care se ocupa in special de aditivi, deci e posibil sa fie mai mult aditiv in uleiul ala.
si pe mine m-a surprins rezultatul unor castroale, mobile si elfuri si mi-am reintarit convingerea in Valvoline.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Dec 05, 2010 1:30 pm

Ehh, eu pe multe forumuri am tot zis ca din unii vorbeste marketingul, dar lumea era prea orbita. Efectiv era convinsa ca motorul lui e mai bun, mai silentios, ca tine mai mult, ca consuma mai putin, doar pentru a bagat bani mai multi intr-un ulei cu nume bengos pus intr-o cutie S.F...deci automat el deja era in alta clasa fata de restul care bagau bani in uleiuri "inferioare".

Asta e...cateodata diferenta intre o turma de oi o gramada de oameni cu bani in buzunar e.....infima.

Avatar utilizator
tuxit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 01, 2009 11:14 pm

Mesaj de tuxit » Dum Dec 05, 2010 4:43 pm

Sincer cred ca driverx are dreptate. Probabil ca daca am fi locuit undeva in Siberia aveam toti 5w in motor. Uleiul trebuie sa aiba o alta proprietate importanta, sa nu "fuga" de pe metal atunci cand acesta e incalzit. Inainte am avut un Peugeot 406, masina are 160.000km si merge impecabil, am folosit uleiuri Total si Esso 10 w 40. Din cate am vazut la 406, motorul se incalzea foarte tare, regimul termic normal de functionare era foarte ridicat, vara cel putin pornea electroventilatorul des in oras. Revizia asta raman cu 10 w si apoi vad daca trec pe 5w. Ar fi interesant de stiut ce ulei a avut din fabrica.
Fisierul pe care l-am adaugat cu testul de performanta al uleiurilor e facut in Canada. E drept ca atunci cand fugi cu SUV-ul prin padure dupa reni iti trebuie un ulei bun )

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Dec 05, 2010 5:31 pm

io zic ca e in australia

Avatar utilizator
tuxit
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 01, 2009 11:14 pm

Mesaj de tuxit » Dum Dec 05, 2010 7:41 pm

Ai dreptate, Australia e, acum am vazut. Mea culpa!

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori