Revizii Lancer Clasic 1.6

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Mai 21, 2010 11:48 am

Ulei de care au bagat si la ce pret?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mai 21, 2010 2:42 pm

Nush. Mobil 1 parca. Iar pretul nu il mai stiu.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Mai 21, 2010 11:41 pm

De obicei e cu niste procente destul de semnificative mai scump in reprezentanta decat pe piata..

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Sep 03, 2010 2:39 pm

Urmeaza sa fac a 3-a revizie (3 ani sau 45000 de Km) si inca am o nelamurire vis-a-vis de uleiul de motor care ar trebui utilizat. Mai exact, nelamurire o am in legatura cu specificatiile API pe care ar trebui sa-l indeplineasca uleiul folosit.

In manual, la capitolul intretinere, se specifica ca se pot utilza uleiuri care indeplineasc specificatiile SAE 0W30, 5W30 sau 5W40 doar daca indeplinesc specificatiile ACEA sau API SG (sau superioara).
Pentru ACEA se specifica A1, A2 sau A3.
Pentru API se specifica SG sau superioara.

Dar, specificatia API SG se regaseste doar pe uleiuri minerale si semisintetice din cate am vazut eu si nu si pe cele 100% sintetice.
Marea majoritate a uleiurilor sintetice au specificatii API de genul: SM/SL/SJ/CF. In ce masura uleiurile cu specificatii API SM/SL/SJ/CF acopera uleiurile API SG ?

Daca ma poate cineva lamuri, mi-ar fi de mare ajutor.

La primele doua schimburi, am utilizat Mobil 1 5W50 (disponibil la dealerul Mitsubishi din Galati) a carui specificatii sunt:
ACEA: A3/B3 A3/B4
API: SM/SL/SJ/CF.

Pentru urmatorul schimb, as merge pe un Mobil 1 0W40 cu aceleasi specificatii ACEA si API. As fi mers pe 5W40 dar, pe site-ul mobil1.com.ro, acest ulei nu e disponibil decat in gama Mobil Super, gama care dupa parerea mea, este pentru zona europa de est.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Sep 03, 2010 9:04 pm

daca o iei dupa literele alfabetului (si chiar asa tin minte ca este), M,L,J, sunt superioare lui G.
iar un ulei sintetic este superior unuia semisintetic. (bineinteles asta difera de la fabricant la fabricant poate, dar nu avem nici unul laboaratoare pacasa sa verificam)

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Sep 04, 2010 10:22 am

Pune linistit Mobil 1 0w40 . Specificatiile superioare acopera si depasesc clasele anterioare.

Avatar utilizator
dorianakis
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 20, 2008 12:26 am

Mesaj de dorianakis » Vin Sep 10, 2010 9:05 pm

Am facut revizia la 30000 Km (Casa Auto Iasi). Am discutat cu ei, mi-au explicat in ce consta aceasta revizie, ce trebuie schimbat - mi-au facut cateva recomandari, si... surpriza: mi-au permis accesul in hala in care se efectua revizia. Pe bune... am stat si m-am uitat la fata locului, cum se face. A fost OK.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Oct 16, 2010 7:14 pm

pentru cei care nu stiu:

Caracteristicile uleiului de motor:
Indice de vascozitate (norme SAE) masurat printr-un indicator , de exemplu „15W40”
................................................................................
15: fluiditate la rece: cu cat cifra e mai joasa, cu atat pornirea la rece se face mai usor si uzura motorului este mai redusa
................................................................................
..
W: inseamna winter (iarna)
................................................................................
...
40: indice de vascozitate la cald: acest numar indica rezistenta si capacitatea de ungere a uleiului la temperaturi ridicate

uite ce zic astia pe oilshop.ro despre 4g18: http://www.oilshop.ro/uleimotor/marci.p ... 3b2b8b5c94

o sa fac si eu prima revizie in afara garantiei. cati litri de ulei motor sa cumpar? cred ca sunt suficienti 4 l

as incerca Mobil 1 European Formula 0W-40: http://www.uleidemotor.com/index.php?ma ... ducts_id=8

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Dum Oct 17, 2010 2:11 pm

Bidon de 4L e suficient si-ti ramane si o mica rezerva dupa pentru eventuale completari.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Oct 17, 2010 4:15 pm

ms. pana acum nu a fost nevoie de completari. sper sa ramana asa

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori