revizie 15k lancer 1,5

Intrebari si pareri despre revizii.
Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Joi Noi 27, 2008 10:52 am

@ Cristi - lol! - nu pe bune, e chiar reala treaba, standard de prin Germania, vor sa-l introduca si la noi

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Noi 27, 2008 4:12 pm

Danyutz,

nu stiu ce sa zic, poate e standard prin Germania, un standard menit sa sa ofere clientului o "ecografie" a lucrarii, inca o dovada de treaba bine facuta
menita sa intareasca increderea in unitatea de service respectiva, dar si o dovada a service-ului ca nu s-a umblat la altceva...in cazul in care clientul
se plange ca s-a rezolvat X si s-a stricat Y.
La noi nu stiu ce rezultat va oferi standardul asta, care fi imediat interpretat de lucratorul din service "aaaa, suntem supravegheati ca hotii ? mai urmeaza sa fim tatuati cu sigla marcii pe care o deservim! " si poate chiar au dreptate sa gandeasca asa. E o chestie psihologica si nu neaparat din rea vointa, e vorba de oameni, nu de roboti.
O lucrare "necorespunzatoare" cu siguranta nu va fi "remediata" de aceste camere.
Acum depinde cat de "obiectiva" va fi camera respectiva...pentru ca poate provoca mai mult rau.

Daca e vorba de camere si supraveghere, romanu' si nu numai...nu reactioneaza la fel ca neamtu si pot da cateva exemple: sisteme de urmarire, logistica si siguranta prin satelit pe masini de transport national si international...soferii sabotau sistemele pentru a nu fi localizati, etc.;la motorizatione italia a introdus prin lege camere video in statiile itp, datele de revizie + imagini trimise in mod automat, aplicatii sofware dedicate (MCTCNET)...baietii de acolo au gasit solutii...la toata ingineria asta la care chiar am lucrat.

Oricum prima masura si cea mai importanta o reprezinta salariul, unul beton, regulament la fel de beton, o atmosfera prieteneasca si sanctiuni drastice
cand e cazul + echipamente de service complete.
Nu e foarte profesional cand niste jocuri in articulatii sunt verificate din articulatia mecanicului pe care apoi il acuzam ca nu a gasit nu stiu ce joc....

Adica investitie serioasa...si apoi camere!
Pana la standardul asta cu camerele...sunt multe alte standarde pe care noi le cam ocolim!

PS. Pana acum nu m-a dat nimeni afara din service, ba chiar am fost chemat sa vad ce si cum se lucreaza la masina si asa consider sa fie normal. Bine nici eu nu as lasa toti disperatii sa intre in service...uneori poate fi foarte dureros sa vezi anumite parti ale masinii facute bucati si service-ul nu are istoricul medical al clientului care poate avea probleme cardiace. )
Apropo, iti dai seama ca filmuletul asta poate avea efecte neprevazute la vizionare ? )

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Noi 27, 2008 9:34 pm

eu poate gresesc, dar pur si simplu nu am incredere in oameni ( de fapt in romani ) si nu vreau sa fiu mintit si inselat. pana cand vom ajunge la un nivel de civilizatie in care sa nu ne mintim intre noi, adica : sa pui ulei de motor ordinar din butoi si sa facturezi ulei ultraperformant la bidon de un litru, sa facturezi antigel 1l si tu sa completezi doar 200ml si cand ceri restul sa ti saraspunda ca '" am crezut ca nu va trebuie restu ", sa ti se factureze filtru de aer schimbat si el sa fie doar aspirat, sa ti se factureze 3 ore de manopera si masina sa stea in service doar cel mult 2 ore etc, eu prefer sa fiu foarte circumspect cu oamenii cand e vorba de banii si de bunurile mele.
nu stiu daca se intampla astfel de incidente la mitsubishi, ( sper ca nu ), dar aceste incidente sunt fapte reale patite de colegii si prietenii mei la diferite service-uri.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Joi Noi 27, 2008 10:03 pm

E nu se intampla ....
Doua trei ore de manopera facturate pentru montarea unui set de proiectoare . 850 ron setul si 280 manopera !! Japca pe fata !
Trei suruburi si o mufa conectata de proiector , nici alea montate corect . A trebuit sa remediez singur defectul .
Eu as fi jignit ca mecanic sa stau trei ore sa desfac 6 suruburi si sa le pun la loc .
Nici cu penseta daca le desfac , nu stau 3 ore .

Era l-a inceput cand am luat masina si am acceptat abureala dealer-ului ca atat dureaza de obicei .

Partea cu reviziile la reprezentanta e de folos numai daca ai de gand sa vinzi masina dupa 3 - 4 ani de zile . Da bine in caietul de service . In rest , ce fac aia fac si altii .
Dupa perioada de garantie cred ca ma orientez spre alt service pentru reviziile periodice .

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Joi Noi 27, 2008 11:08 pm

aceste valori din nomenclator sunt normale. LOL. pe bune.

sa va spun si de ce, am avut ocazia sa imi duc masina (nu actuala masina) intr-un service in afara tarii pentru a-mi schimba alternatorul, o rola si o curea parca, nu retin exact.
am fost tarifat pentru 2 ore si 40 minute.

- cam jumatate de ora a durat spalatul si echiparea masinii pentru ca nu au bagat-o murdara in service, apoi i-au pus huse de plastic pe toate scaunele inainte sa se urce mecanicul la volan sa o bage in service
- 1 ora si ceva a durat montajul propriuzis
- inca vreo 10-15 minute au dezechipat masina, au aspirat-o

total lucrat la masina cu tot cu spalat si aspirat: cam 2 ore si 35.

am urmarit ce se lucra la masina de undeva de sus si am primit cafea si suc din partea casei.

la plecare mi s-a multumit ca am apelat la acel service.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Noi 27, 2008 11:12 pm

Nu mai povesti dinastea ca ma excit. Exista asa ceva? Eu unul mi-am propus ca la revizia urmatoare sa fac o vizita la Viena si sa imbin utilul cu placutul

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Joi Noi 27, 2008 11:19 pm

da, exista asa ceva si a fost pur si simplu accidental.

adica oamenii aia nu au mai castigat nimic de la mine apoi, stiau asta evident. aveam masina cu numere de romania si vorbeam prost germana.

deci nu cred ca au facut asta ca sa ma impresioneze ca imi fac serviceul la ei, pur si simplu asa se lucra acolo.

as a side note: am un prieten care a venit recent din NZ, a stat acolo vreo cativa ani. s-a dus cu masina la un service prima oara, si i-au facut fisa de client. apoi periodic primea scrisori:

"Stimate domn, din statisticile noastre reiese ca trebuie sa va schimbati uleiul. Daca doriti sa o faceti la serviceul nostru, sunteti binevenit. Daca doriti putem trimite mecanicul sa ia masina de la resedinta dvs daca sunteti ocupat."

si faceau asta fara sa aiba contract de service si fara sa plateasca bani grei pentru garantie de 5 ani... pur si simplu e alta mentalitate. care la noi nu prea se importa.

cica la ce infrastructura avem nici criza mondiala nu o sa ajunga la noi....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Noi 28, 2008 11:50 am

Asta e...mentalitatea...
D-asta ziceam ca pana la standardul camere de supraveghere, mai e de lucru la alte capitole si nu cred ca se va schimba prea mult pentru ca problema tine de noi toti, de intreaga societate...mai mult sau mai putin.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Noi 28, 2008 4:50 pm

exact. pana sa ne dotam cu aparatura de ultima ora si standarde ue, trebuie sa ne schimbam modul de gandire si in special modul de tratare al clientului. totul tine de respectul de sine si respectul pentru munca depusa.
cum spunea bughy, si mie mi-ar fi rusine sa montez un proiector in 3 ore, dar culmea sa nu-l montez nici bine, si pe langa asta sa mai si zgarii masina clientului cu cureaua sau alt obiect - stie cristi ( daca nu ma insel ) cum e sa iei masina zgariata din service -.
nu zic ca eu sunt perfect la locul de munca, dar nu imi bat joc nici de munca altora nici de bunurile sale.
totusi eu zic ca aici este vina dealerului, pentru ca multe se intampla cu voia si la comanda sa , vezi facturari de 3 ore in loc de 2.
spunea spatciuk ca la un service din afara tarii i-au spalat masina, si altele, la noi nici vorba de asa ceva, din contra o iei si murdara, si zgariata, si cu inca vreo 2 greierasi in bord, si mirosind a fum de tigara in interior.
de aceea noi vrem sa stam langa masini in service si strainii nu.
dealerii apun ca nu avem voie sa intram in service, pt ca nu ii lasa producatorii, asa o fi, dar producatorii isi stabilesc standardele si procedurile de lucru, raportandu-se la mentalitatea si modul de lucru al mecanicilor de la ei din tara, care se poarta impecabil cu masinile clientului.
nu dau cu biciul in toti mecanicii si lucratorii din service, sunt convins ca sunt si adevarati profesionisti printre ei, dar sunt si multe " uscaturi ", care produc mult rau imaginii pe ansamblu a brasei.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Noi 28, 2008 6:49 pm

Camerele video montate in service/showroom nu sunt asa un SF .
Numai eu am montat la cateva din service-uri . Chestia e ca se limiteaza doar la securitatea interna si evntual pentru o reclamatie .
La inceput se discuta si de accesarea camerelor de catre client de acasa sau de unde vrea el .
Treaba e putin mai complicata si tine de alte aspecte , dar nu imposibil . Si nici financiar nu e o mare paguba la cat produc ei .

Stiu ca cei de la Mercedes iti spala masina dupa ce a fost in service . Nu te astepta sa ti-o spele pentru ca ti-au schimbat un bec, de exemplu ...

Apropo de proiectoare, chiar nu e cine stie ce . Trei suruburi si o mufa .
Daca vrei poti verifica si singur . E si in manual . Daca stiam ca platesc si manopera , le montam singur si faceam pipi pe garantia la ele . Ce sa se strice ? Bec ars si atat .
Dar vorba lui Cristi , au facturat si pentru viitoarele vizite inoportune , stresul si deranjul mecanicilor .

Daca vreti sa va montati proiectoare ( pt cei care nu au ) si reusiti sa achizitionati proiectoarele refuzand montarea in service, cu o surubelnita cruce va jucati cu ele .

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori