Revizii (la general)

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 04, 2008 12:22 am

QUOTE (DeBogdan)Nu pot decat sa-i multumesc lui Cristi. A spus exact ce trebuia.

Nu ai pentru ce!

Ideea e ca depinde si de receptioner...
Am avut si eu neplaceri in trecut, nu zic ca acum e totul perfect, dar nici nu am ce sa le mai reprosez...

M-am "abonat" la un baiat din receptie (el e medicu' de familie al masinii mele), ma stie ca sunt "pretentios", isi face treaba foarte bine, se si pricepe ca a lucrat in service si stie mersul lucrurilor...ulterior ne-am imprietenit, iar acum cand merg in service sunt super relaxat, ii las cheile, ii spun ce trebuie facut si apoi fie plec, fie de plictiseala iau masinile din showroom la pipait...oricum nu mai fac 13-14, furibund, prin service. )
E ca si cand as aduce masina la un prieten in care am incredere...incredere care s-a format in timp.

Trebuie sa existe flexibilitate de ambele parti...pana la un punct, desigur.
Am nevoie sa vin in service, il sun, imi spune cand e mai bine sa vin, cand e mai liber (depinde si de lucrare), asculta si noteaza tot ce "reclam" fara sa comenteze ca "asa face toate", nu isi da cu presupusul aiurea, daca stie despre ce e vorba imi explica, daca nu, nu se apuca sa inventeze, informeaza din start asupra tuturor variantelor posibile in cazul unei lucrari, nu e defensiv, nu incarca factura, se intereseaza periodic de statusul comenzii deschise, cere detalii de la mecanici, suna clientul, il tine la curent...si pot enumera pana maine.
Ah, si nu primeste nimic ,sub nici o forma...ca sa nu-si imagineze ca e vorba de obiceiuri romanesti de "incurajare".

Eu eram negru de suparare pe acest service...de ceva timp lucrurile s-au schimbat in bine, dar mai au de lucru la anumite capitole.
Sa speram ca va fi din ce in ce mai bine!
Oricum se fac eforturi sa multumeasca pe toata lumea, asta e clar!
Sunt unii care nu au ce sa caute acolo...ce-i drept!

Numai bine!

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 4:18 am

poate ne zici si cum il cheama pe baiat. sa nu mai avem probleme. eu cel putin..................imi e in gat. Bogdan piesele de care vorbesc sunt aceleasi piese pe care le vinde si service-ul din expozitiei. nu as pune fake-uri pe masina. nu am facut asta niciodata. iti inteleg pozitia, dar totusi....... stii ca asa e. de acord si cu aspectul '' vitan ''. dar, lasati-o ma frate cu adaosurile astea. ce este cel mai grav pe criza asta, nebunia din expozitiei. disperarea la care am ajuns. nu vorbesc nimic acum, astept sa vad cum se rezolva pana joi, dupa care va promit niste emisiuni tv extrem de interesante, posturi lungi pe toate forumurile auto din romania, diverse si inedite forme de protest si toate astea la pachet cu japonezii aia care cred in lucrul bine facut si nu au habar la ce '' PERFORMANTE '' ati ajuns aici la romanica. ca nu mai am nervi, ca stau de 2 luni pentru un cacat, ca baietii din expozitiei, se trag de cur inapoi.........................hai sa fim seriosi. mai rabd io' ce mai rabd dupa care....................Pace. si sa stii Bogdan, ca M CAR TRADING ar trebui sa se implice mai mult. pana la urma ar trebui sa inteleaga, ca toata nebunia asta nu e buna pentru afacerea pe care o aveti. aa, si sa stii, ca omul nu a rupt bujia, ca la mercedes in germania unde a lucrat vreo 10 ani, l-au invatat sa o stranga cu cheie dinamometrica. macar el nu mi-a pus uleiul in motor cu o stropitoare de plastic :oops:

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 4:29 am

Cristi intr-o lume normala. as fi de acord cu tine, poate ca si in alte circumstante. dar crede-ma, daca ai fi trecut prin ce am trecut eu timp de 2 luni, repet 2 luni, nu mai aveai nici aer si nici nervi. repet nu zic nimic, astept. dar crede-ma, ca nebunia a depasit tot. bun simt, rabdare, tot.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 04, 2008 12:19 pm

Inteleg, asa e...si nu o lume normala la noi...tocmai asta am incercat sa-ti spun mai sus.

M-am referit la dealeri, service-uri reprezentanta in Romania.
Nu am stat sa le iau eu la rand, dar cu siguranta mcar nu are nici cele mai mari, nici cele mai mici preturi din Romania.
La unele accesorii in schimb, erau si cred ca sunt in continuare preturi mult prea mari, peste valoarea lor, dar asta e alegerea fiecaruia, daca le achizitioneaza sau nu.
De exemplu o bara de rigidizare de colt e ~ 250 euro ) ceea ce mi se pare enorm, dar nu sunt obligat sa o achizitionez de la ei, si nu e singurul exemplu de acest gen.

Topicul "Service story" e plin de experiente personale din trecut si prezent si sunt si bune si rele.
Nu cred ca e cineva pe forumul asta care sa fi criticat mai mult ca mine service-ul mcar, dupa caz si situatie.
Citeste topicul indicat de mine si o sa intelegi...
S-ar putea sa constati ca ce ai patit tu e nimic comparativ cu ce au patit altii...insa sunt deja patanii vechi, acum rad cand imi amintesc...de fapt ranjesc.

Intr-o lume normala poate ca as fi recurs si eu la solutiile enumerate de tine...dar nu e o lume normala si am fost nevoit sa gasesc alte solutii... si bine am facut, atat pentru binele masinii, cat si pentru linistea mea.
Iti recomand sa nu-ti mai faci inima rea ca nu indreptam noi lumea asta, mai ales lumea din domeniul asta auto...si sa apelezi la persoanele juste pentru ca treaba buna se face cu astia micii din service ...discutiile cu sefii, reclamatiile, nervii, presa, bla bla...rezolva doar situatia de moment...dar data viitoare poti sa o iei de la capat si nu stiu daca vei avea suficienta energie...
Si sincer e pacat!
Dracul nu e chiar asa de negru...
Oricum un dealer care ofera un MRC, curs conducere sportiva la scoala Titi Aur, samd...inseamna ca are intentii bune si reclama sau nu, face si lucruri bune pentru clienti.
Mai arata-mi unu' la fel...
Eu zic ca bune si rele...trebuie pus totul in balanta si raportat la intregul sistem sau concurenta.
Nu vreau sa-ti dau exemple de pe la Honda din service ca am un coleg care patimeste cu ei de cand si-a luat un accord nou, si sunt si extrem de obraznici...nu-ti mai zic de preturile pe care le practica si ce ofera in schimb...
Am ajuns la concluzia ca cei din service-ul mcar sunt OK la ora asta, in ceea ce priveste service-uri autorizate!

Am vazut ca ai pus masinile la vanzare!
Ce crezi ca ai putea sa-ti iei ca sa nu mai ai problemele care le ai acum ?
)

Poate un SH si atunci vei avea alt gen de probleme.
Service-ul de cartier nu e o solutie decat daca ai cunostinte in interiorul sau, e o relatie mai veche, recompensata cash...si nici atunci.
Am umblat destul prin service-uri (am facut soft pentru echipamente de service auto)...serviciile pe care ni le dorim noi 100% nu exista...in nici un domeniu!
Exista doar intamplari fericite si nefericite...si cand sunt fericite pentru o perioada mai lunga atunci spunem ca e totul OK si ne declaram multumiti!
E foarte bine ca ai luat atitudine, ca ai scris aici...dar solutiile...ti-am zis parerea mea...

Baiatu' e Ovidiu Ungureanu!
Am "trimis" mai multi prieteni, cunostinte la el...nu mi s-a plans nimeni...dar nici nu cred ca poate multumi pe toata lumea.

Numai bine!

PS. Ti-a placut cursu de pilotaj ? Distractie pe cinste, nu ?

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 2:03 pm

daca imi spui ca lucrezi la m car ma sinucid pe loc. cursul de pilotaj? a fost super. hai sa-ti zic ceva. ai dreptate. pana la un punct. si punctul acela este acolo unde se sfarseste ratiunea si incepe nebunia. daca ti-as lua masina si ti-as da-o inapoi dupa o luna pentru un cauciuc. si daca dupa o luna tu, Cristi, vii, si zici: '' bine frate, asta e.'' vrei sa iei masina { noua } si nu porneste. mai zici odata'' asta e''. pui un power box pe ea, o pornesti si se amesteca ceva componente in cutie. nu mai zici ''asta e'' receptionerul se uita mirat la tine si tu la el. ridica din umeri. are dreptate.'' el doar lucreaza acolo''. nu e '' fisa postului '' sa verifice. doar pentru asta e platit. atunci, client sau ce mama dracului esti iti sufleci mainile si ridici masina pe elevator pentru urmatorul motiv. mecanicul pe care l-ai chemat sa dea explicatii ridica din umeri. '' el doar lucreaza acolo''. era in trecere. si atunci plin de spume te duci si ridici masina pe elevator. '' dar vai, ce sa vezi?'' bascula era stramba, amortizorul era stramb, pivotul muci. ce faci Cristi in cazul asta? ceri o trusa de scule si te apuci sa repari masina care a stat o luna de zile in parcul rece? fara sa se uite nimeni la ea? normal, ca platesc asigurarile. adica rumanul tiriac. ca asa e in holding. banu' se plimba de la stanga la dreapta si apoi la tanga. MRC, corect. un succes de marketing si pr. thanks Georgiana. cu toate ca am fost pe acolo destul de des in ultima vreme nu am primit cardul si nici cd-ul. dar e de inteles. eu sunt tare in gura. whatever. dar oare sunt nebun? tu ce zici Cristi? tu cum ai reactiona? dupa ce in greseala fiind acel ''domn'' tipa la mine in telefon. sa zic sarut-mana ca nu m-au batut si sa plec acasa. nu tata. iar faza asta cu asa e in romania. eu unul nu mai vreau sa fiu calcat pe cap. ca la altii emai rau...poate, nu ma intereseaza. eu banii nu i-am dat la altii. revizie ......15000.......vine un nene, se uita la masina, aduce o stropitoare, si incepe sa toarne ulei in motor. o fi fost ulei ars de la mcdonalds? sau de in? tu ce crezi........? zic, ce ulei e asta? mobil. nu zau, eu de unde dracu stiu ca pe stropitoare nu scrie. ''hai dome, daca iti zic'' cool. o sa-mi iau o stropitoare la fel. '' domne daca nu ma crezi, hai sa-ti arat butoiu'' ba esti nebun? un butoi si o pompa. acum vreo 30 si ceva de ani cand eram pusti asa se vindea uleiul de ''floare'' la bacanie. '' de floare baietiii..'' suna cunoscut, nu? si mai scoate ca prin minune un bidon la litru. ''cine domne' nea nicu?'' '' la litru ''. Mobil, scria pe el e drept. e drept ca l-am platit si pe acela, dar de luat, nu mi l-au mai dat. ca asa e in ''tenis''. da-l dracu de fraier. nu trebuie sa faca si mecanicul un schimb de ulei. inca trei fraieri si s-a scos. ce misto e la munca la M Car. vrei sa-ti mai zic cum au vopsit masina de trei ori? si tot nu a iesit. si se umfla vopseaua pe masina. aaaa, dar am uitat ca in bucurestii noi samsarii nu stiu sa faca decat retusuri. n-au invatat sa le vopseasca complet. nici nu trebuie. vrei sa-ti mai zic? nu azi. ca sunt plin de spume. iar faza ca nu poate multumi pe oricine ''baiatul tau'' sa stii ca nu sunt greu de multumit. trebuie doar sa-ti faci treaba. plain and simple. nimic mai mult, nimic mai putin. de ce? pentru ca platim. si platim al dracului de mult. mult mai mult decat afara. zell am see, austria revizie de 15000 lancer=150 de euro. mult, putin spune-mi tu. la noi e vreo 8 milioane si ceva. poti sa stai langa masina, nu au ulei la stropitoare. au numai la bidon de 1 litru. sigilat. mobil. super sintetic. d'ala bun. si e tot dealer mitsubishi. a, dar am uitat aia sunt mai amarati. ajutorul de somaj e 1200 de euro. tot atat e si la noi. masinile nu le mai vand. strang bani de campanie. poate ma ajuta Georgiana. sa fac o campanie anti......stii tu cine. stii ce ma enerveaza cel mai tare? nu suna nimeni frate cu toate ca stiu toti. si de la trading si de la distribution. nu un e-mail, nu un telefon. ba frate ati mancat produsul verde? toti? stii de ce am zis ca lucrezi la m car. ca aceeasi faza cu lasa ma ca trece am auzit-o si de la trading si de la distribution. dar mie nu mai imi trece ca sunt caine batran. daca mai aveam 20 de ani si imi cumpara tata masina poate. dar eu mi-am rupt spatele pentru banii astia. intelegi?

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 2:07 pm

nu ma mai apuc acum sa-ti zic tot. asta era un demo. am mult naduf. si sa stii ca trag cu ochiul pe forum, toti de acolo. dar se schimba ceva? nu. si tac malc. apropo, Georgiana, vreau si eu te rog cd-ul ala personalizat de la MRC si cardul de reducere. sau sa ma duc sa cer cardul la domnul Nicu? :-)

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 2:08 pm

ziceam si eu asa. '' de chichi ''. :-)

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 2:36 pm

Si acum din galaxia celor mai luminati decat noi, ceva de citit pentru cei care iau salarii, chiar asa reduse. zici sa o rezolvam cu cei de jos, Cristi? pai cei de jos sunt multi si nemultumiti. pe cine cade magareata. pe ''ai'' din coada lantului trofic. adica pe clienti. noi suntem ultimii. daca ne uitam in jos, sub noi nu mai e nimeni. poti intelege fenomenul, dar pana la un punct. sunt convins ca e o problema undeva, la nivel decizional. dar daca nu te mai intelegi cu '' managementul '' pune patura pe el. tai salarii, tai prime, romanul nu le are pe astea cu zambitul sub presiune. romanul se razbuna. Dar despre asta si multe altele, in curind. foarte curand.

The Mitsubishi companies share a strong sense of corporate responsibility. That sense dates from the origin of the old Mitsubishi organization over 130 years ago. The most lucid and best known expression of Mitsubishi principles is a creed articulated by the fourth president of the Mitsubishi organization, Koyata Iwasaki, in the 1930s. Even after more than 70 years, the spirit and values of this "Sankoryo" remain alive and current today.

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 2:38 pm

IS ALIVE. POATE FI VAZUT IN BD. EXPOZITIEI.

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mar Noi 04, 2008 2:39 pm

Maintain principles of transparency and openness, conducting business with integrity and fairness.

Koyata repeatedly cautioned Mitsubishi managers against focusing blindly on numbers and losing sight of business ethics amid the fury of competition. He urged managers and employees to respond to unscrupulousness with integrity, to counter deceit with honesty. He reminded them that companies need to fulfill the highest social expectations in regard to ethical conduct. That means doing more than simply obeying the law. It means respecting customs and sensitivities in every nation where the Mitsubishi companies operate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori